Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

De fleste k750i som selges har faktisk ikke operatørlås.

Hvertfall ikke når jeg kjøpte min(ca 6 måneder siden)

Det var bare påskrytt.

 

Så med mindre du har testet at det ikke funker kan det fortsatt funke.

5137610[/snapback]

 

Det var før det, på de som kom ved juni/juli måned, nå er nesten 100% av de subsidierte telefonene låste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte min telefon NetCom låst for 1 uke siden, og frem til i dag har jeg brukt Chess abo på den. Så min er ikke låst... :D

 

Et lite spm: Når man skal bruke wap`en på denne telefonen, må man da innom den siden som kommer opp når man velger internett-tjenester, eller kan man går direkte inn på startsiden?

Endret av knothing
Lenke til kommentar

Har noen flere spm ang denne telefonen, og jeg tar de her, så lenge vi har denne tråden:

 

1. Jeg får ikke forandret bakgrunnsbilde. Det har funket tidligere, men ikke lengre nå. Jeg velger et nytt bilde som bakgrunn, og ingenting skjer. Men dersom jeg skrur av telefonen, er det nye bildet der når jeg skrur den på igjen.

 

2. Jeg har lastet inn en del e-post, men i innboksen får jeg ikke slettet e-postene. De er markert for sletting, men de forsvinner jo ikke.

 

3. Hvordan funker lagrede ting etter en fw oppgradering? Ligger bilder, kontakter osv fortsatt på telefonen? Har lurt på å gjøre det, for kanskje å bli kvitt noen av problemene mine. Er det stor risk for at noe går galt? MÅ ha en tlf som funker..

 

4. Har prøvd å bruke telefonen til å lese vanlige internettsider, og det funker, men går utrooolig treigt. Gjør det det hos dere også?

 

4. Prøvde akkurat å legge inn personlig mobilsvar, men da jeg skulle høre på det, skurret det veldig mye, og det hørtes ut som om jeg hadde telefonen langt inne i munnen. Har også hørt av folk at det noen ganger skurrer litt, uten at jeg har dårlig deking. (Gikk inn på servicemeny`en på telefonen, og prøvde mikrofonen. da hørtes det normalt ut)

 

Er dette ting som kan fikses med FW oppgradering?

 

Husker ikke mer i farta, men venter i spenning på svar. :cool:

Endret av knothing
Lenke til kommentar

Hei! Jeg gidder ikke lese gjennom alle disse 84 sidene denne tråden har, så jeg er frekk og stiller bare et kjapt spørsmål her;

 

Er det mulighet for å skru av bildelyden når man tar bilder med kameraet på denne telefonen?

Vet at det på nyere modeller ikke er tillfelle, noe med at folk skal vite når det blir tatt bilder osv.. :S

 

Hmm? :)

Lenke til kommentar

Hvordan kan man endre bildeserienummeret når man tar bilder? Dvs, at det går fra "100-xxxx.jpg" til "101-xxxx.jpg"

 

Litt plagsomt at når man tar bilder etter at man har slettet noen andre for en stund siden, så havner de plutselig langt tilbake i lista, midt imellom noen bilder de ikke har noe å gjøre med! (skjønner dere?) :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan man endre bildeserienummeret når man tar bilder? Dvs, at det går fra "100-xxxx.jpg" til "101-xxxx.jpg"

 

Litt plagsomt at når man tar bilder etter at man har slettet noen andre for en stund siden, så havner de plutselig langt tilbake i lista, midt imellom noen bilder de ikke har noe å gjøre med! (skjønner dere?) :)

5178907[/snapback]

 

Du kan velge selv om du vil resette nummereringen.

Lenke til kommentar
Hvordan kan man endre bildeserienummeret når man tar bilder? Dvs, at det går fra "100-xxxx.jpg" til "101-xxxx.jpg"

 

Litt plagsomt at når man tar bilder etter at man har slettet noen andre for en stund siden, så havner de plutselig langt tilbake i lista, midt imellom noen bilder de ikke har noe å gjøre med! (skjønner dere?) :)

5178907[/snapback]

 

Du kan velge selv om du vil resette nummereringen.

5178928[/snapback]

 

Ja så den knappen, men den funker ikke til meg. Ingenting skjer. Hva er det som skal skje når man velger "nullstill filnr." da ?

Lenke til kommentar

Men guttaboys.. Kjøpte min SE K750 da den ble sluppet ut for første gang i Norge, husker ikke helt når, mai-juni en gang vil jeg tru? Har kjørt med den samme FW som jeg fikk med telefonen, og har ikke tukla med det. Vurderte å "oppgradere" med ny FW, men når jeg leser det dere skriver, så er det mange som opplever mangler og feil med mobilene og det blir som regel bare tull?!

 

Noen råd her? Skal jeg bare la vær, og være fornøyd, eller skal jeg prøve meg på en ny FW? :hmm:

 

Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Men guttaboys.. Kjøpte min SE K750 da den ble sluppet ut for første gang i Norge, husker ikke helt når, mai-juni en gang vil jeg tru? Har kjørt med den samme FW som jeg fikk med telefonen, og har ikke tukla med det. Vurderte å "oppgradere" med ny FW, men når jeg leser det dere skriver, så er det mange som opplever mangler og feil med mobilene og det blir som regel bare tull?!

 

Noen råd her? Skal jeg bare la vær, og være fornøyd, eller skal jeg prøve meg på en ny FW?  :hmm:

 

Takk for hjelpa!

5179081[/snapback]

 

Funker mobilen 100% så er det liten vits i å få max 1% bedre kamera og et nytt tall på telefonen... ;)

Lenke til kommentar
Men guttaboys.. Kjøpte min SE K750 da den ble sluppet ut for første gang i Norge, husker ikke helt når, mai-juni en gang vil jeg tru? Har kjørt med den samme FW som jeg fikk med telefonen, og har ikke tukla med det. Vurderte å "oppgradere" med ny FW, men når jeg leser det dere skriver, så er det mange som opplever mangler og feil med mobilene og det blir som regel bare tull?!

 

Noen råd her? Skal jeg bare la vær, og være fornøyd, eller skal jeg prøve meg på en ny FW?  :hmm:

 

Takk for hjelpa!

5179081[/snapback]

 

Funker mobilen 100% så er det liten vits i å få max 1% bedre kamera og et nytt tall på telefonen... ;)

5179124[/snapback]

 

Den har "fryst" et par ganger, men det var bare å slå av telefonen og slå den på igjen..så var den bra. Skjermen har også blinka litt, kommer bare opp en hvit skjerm som blinker også kommer den seg til hektene igjen, men sånn ellers, fungerer den optimalt vil jeg si.. Så hva syns dere? La være? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...