Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Og en ting til, hvordan er k750's video avspillings funksjon i forhold til andre modeller?

Liker ikke helt grensen på 176*144  :hrm:

6145721[/snapback]

 

Det er ikke den største skjermen nei, men går helt fint å se video på den. Tenkte du på oppløsningen eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har mobilen selv da. Vet hvordan den er :) bare lurer på hvorfår de setter en grense på oppløsningen og hvordan den er samenlignet med andre i samme prisklasse(som ikke har noen skjermoppløsning grense på 174*144)

Vet ikke hvorfor, men det blir merkelig når jeg setter på full skjerm modus, blir uskarpt på en måte. Kan samenlignes med når bilder har større oppløsning en skjermens oppløsing, men det er jo ikke tilfelle her :hmm:

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
er det noen som vet om det går an og skifte ikoner på hovedmenyen?

6421234[/snapback]

 

Ikke uten bruk av tilleggsprogrammer som endrer på fimwaren. Vil ikke anbefale dette da du roter med systemfilene på telefonen og den kan bli ubrukelig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette er sikkert spurt om før, men 94 sider er mye og lese gjennom. :dontgetit: Har lest litt her og litt der, men det jeg lurer på er om det går an og få bort operatølogoen på K750? Har lest at man kan ha et blankt bilde, men på K750 finnes det ingen valg om og fjerne operatørlogoen. Så har noen et svar? Går det egentlig an? :ermm:

Lenke til kommentar
Dette er sikkert spurt om før, men 94 sider er mye og lese gjennom.  :dontgetit: Har lest litt her og litt der, men det jeg lurer på er om det går an og få bort operatølogoen på K750? Har lest at man kan ha et blankt bilde, men på K750 finnes det ingen valg om og fjerne operatørlogoen. Så har noen et svar? Går det egentlig an?  :ermm:

6737873[/snapback]

 

Nei det går ikke ann å endre eller fjerne operatørlogoen. Ikke uten å endre ting i selve firmwaren på telefonen.

Lenke til kommentar

Et spørsmål bare, som garantert står her allerede men har det litt travelt så fant ikke fram, så beklager.

 

Men har en K750 som jeg kunne tenkt meg å gjort om til en W800. Er det bare å late ned programvaren til W800 på SE sine sider og sette i kabelen og kjøre i vei, eller er det noe mer man må gjøre? Er det evt noe som kan gå feil eller ødelegge telefonen? Og mister man det som er lagret på telefonminnet da isåfall?

 

Takk for svar og beklager at jeg ikke tok meg tid til å lese de 91 sidene, hehe :blush:

Lenke til kommentar
Et spørsmål bare, som garantert står her allerede men har det litt travelt så fant ikke fram, så beklager.

 

Men har en K750 som jeg kunne tenkt meg å gjort om til en W800. Er det bare å late ned programvaren til W800 på SE sine sider og sette i kabelen og kjøre i vei, eller er det noe mer man må gjøre? Er det evt noe som kan gå feil eller ødelegge telefonen? Og mister man det som er lagret på telefonminnet da isåfall?

 

Takk for svar og beklager at jeg ikke tok meg tid til å lese de 91 sidene, hehe  :blush:

6742347[/snapback]

 

Nei det går ikke ann å flashe en k750i til w800i på SE. Dette med flashing er ikke godkjent eller lovlig fra SE side.

Dette gjøres med uorginal software. Søk på google om f.eks flash k750i eller lignende.

Lenke til kommentar

Har hatt denne telefonen i 1 år nå, aldri mer joystick sier jeg bare..

Første som begynte å tulle var joysticken, så begynte bilder jeg hadde tatt å forsvinne (først ble di svarte, så ble di borte), så begynte knappen til kamera å tulle, så ble displayet knust (skifta displayet, joystick, nesten all innmat og deksel).. Så begynte 123, tilbake og anrop tasten å tulle...

Vet ikke om det bare er meg som har hatt dette tullet??

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Har hatt denne telefonen i 1 år nå, aldri mer joystick sier jeg bare..

Første som begynte å tulle var joysticken, så begynte bilder jeg hadde tatt å forsvinne (først ble di svarte, så ble di borte), så begynte knappen til kamera å tulle, så ble displayet knust (skifta displayet, joystick, nesten all innmat og deksel).. Så begynte 123, tilbake og anrop tasten å tulle...

Vet ikke om det bare er meg som har hatt dette tullet??

:dontgetit:

6770035[/snapback]

 

Kan jo høres ut som du har behandlet telefonen din litt røft når displayet blir knust og kameraknappen begynner å tulle. Det er jo bare en mobil, ikke en leatherman med livstidsgaranti. :)

Har ikke hørt så mange som har problemer med knappene.

Det at bilder har forsvunnet kan jo være at du kjørte med firmware versjon R1N035 som hadde slike problemer.

 

Ellers er du ikke alene om å ha problemer med joysticken. Mange som har hatt det, selv har jeg hatt telefonen i 1 år, men joysticken er enda like fin. Har av og til brukt støvsuger får å suge vekk litt støv som har kommet seg inn under stikka. Kanskje dette har hjulpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...