Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaok, så latterlig man kan få seg!! Definer "kule kara" grundi gok kome gjerne med eksempler som vi kan le os ihjel av :whistle:

Men folkens, eg legger meg.

Skrevet
Huff, følelser er noe herk. :)

Men nå må jeg se til helvete å legge meg.

God natt.

Natt natt.

edit: tror jeg sier natt natt til alle sammen jeg. Må skjerpe meg, hvis ikke blir det bare tull med studiene.

Og i dag stod jeg opp klokken 08:35. Ex-phil-øvingen begynte 08:15. De andre på gruppa blir nok ikke glade nå.

Drar på skolen til matteforelesning 10:15, men fra i morgen skal jeg ikke sove så utrolig lenge.

Skrevet (endret)

Nå har jeg fått tilbake PC-en min. I går leverte jeg den inn på "IKT-loftet", fordi sikkerhetsloggen (en logg over alt som skjer på maskinen) var full. Kanskje ikke så rart at den var det, med alle spillene og programmene jeg hadde. :p

Folk har fått 14 dagers inndragelse av PC-en for mindre, så jeg var heldig. Hurra. :D

Endret av @kd
Skrevet (endret)

Høres bra ut @kd :p

ja nei i dag har eg egentlig fri, men pga. dette joker grupperarbeidet må eg på skolen i dag igjen...MEN blir galemattias fyll i kveld da :dribble: ....og skolen imorra :thumbdown:

Og Share the pain, eg drømte faktisk om de to gutta der inatt! SÅ mye gjikk det bildet inn på meg :ermm: Alle sku danse ballerina, men de kom i baggy klær med neger lenker og brukte veldig mye neger uttrykk :!: Off....

Endret av Mala
Skrevet (endret)

Da var jeg hjemme fra skolen.

Været er helt psycho her på vestlandet. Det lå 5-6cm med vann på gulvet til en kompis av meg (han bor i kjelleren) i dag, sa han. Og laptop'en lå selvfølgelig på golvet. Jææævlig surt.

Endret av Ferr
Skrevet (endret)

I dag skal jeg møte den nye data`n min. :love:

Er så glad i dag at jeg ikke ble sur da noen herpa høredingsene mine.

Kjipt med skole da.

Wallpaper til andre Sin City fans.

Endret av Tomat-Ulf
Skrevet

Doh. dårlig at usa diskriminerer oss... nye EPen til Jimmy Eat World er tilgjengelig på masse amerikanske nettbutikker (til nedlasting) mens på norsk iTunes feks så er den ikke tilgjengelig enda... dårlig... jaja da må jeg vel bare laste den ned ulovlig da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...