Gå til innhold

Din beste opplevelse, så langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg i Zul`farrak og hadde en kjempe opplevelse.

Helt på slutten, når du setter fangene fri, og massene med mobs samler seg i bunn av "pyramiden"

Når de begynner å komme opp, katching, for en opplevelse.

Det var så kult, de bare fortsatte å komme, igjen og igjen. Vi 5 som var der tok dem alle, og satt bare igjen med et eneste ord etterpå; wow

Quest prizen var heller ikke å forakte

V :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det som er svinkult, er når musikken du hører på, tilfeldigvis illustrerer det som skjer i spillet. Som da jeg fant min første 16-slot bag og James Brown gauler "papa's got a brand new bag". Holdt på å glise meg ihjel :D

edit: leif

Endret av Munch
Skrevet

Største opplevelsen var nok første gang jeg satte meg på en gryphon, det var "stort" og veldig kult. Pent å fly rundt i skogen ved elwynn i skumringen.

Skrevet

Mange flotte opplevelser.

I det siste har det vært bosser fra Molten Core.

Like gira hver gang vi kom til en ny boss.

Har nå drept alle 'mini' bossene og jobber med Majordomo.

Gleder meg til å se Ragnaros :w00t:

Skrevet

Når jeg eide min første paladin. :D

Var Troll mage 2 lvls over han, tok han lett.

Skjold? Tja, alltid kjekt med evocation/bandage.

Ingen ranged spells som bryr meg? Freezing/kiting!

Prøver han å heale etter skjoldet er borte vekk? En liten counterspell og bye-bye hp.

Kanskje en liten PoM-fireball bare for å ha det kjekt....

Og her trodde jeg paladin var udødelige og farlige, må ha vært lenge siden(for mange, mange nerfs siden), han her gjorde ihvertfall lite motstand(kanskje han bare var dårlig?).

Skrevet

Første gang jeg tok deadmines.

Satt med hjertet i halsen når vi kom inn til skipet.

Panikk på VT når vi holdt på å dø. Latter når vi overlevde.

Alle storkoste seg. Helt klart det største hittil.

Skrevet
første gang jeg så "akvariet" på bunn av the deep run tram.

Det er lvl 26 (tror jeg det var) haier der. Muligens de samme som er ute på dypet i Westfall. Hammerhai og, hvithai sikkert.

Skrevet

Det er lvl 26 (tror jeg det var) haier der. Muligens de samme som er ute på dypet i Westfall. Hammerhai og, hvithai sikkert.

what? svømme langt ut fra westfall?

Må prøves.

Skrevet

what? svømme langt ut fra westfall?

Må prøves.

Det er svære skjell også, kanskje med noe kult inni. Jeg gikk ikke ned på bunnen pga de store fiskene. Etter det hadde jeg helt glemt å gå tilbake for å se om det går ann å åpne dem. Det var maaaaange lvl-er siden.

Skrevet (endret)

tja, i går angrep jeg en lvl 48 warlock. han gikk ned ganske raskt (me 49 warrior). men han hadde kastet lissom 3 dot's på meg. så hp sank ned til ca 150 før de ga seg. men akuratt da dots er over så kommer han tilbake. jeg har 1mm hp og han har langt oppe på gult. jeg prøver å løpe men finner raskt ut at det er nytteløst. derfor charger jeg han og guller som faen. starter med en crit på 900dmg og så en crit til på 1000dmg. ergo død warlock :D. jeg døde av dotsa etterpå men var digg å drepe noen så raskt :D, tanken på at han sikkert ble rasende var vell det beste :D

i slike situasjoner syntes jeg veldig synd på de med cloth armor. et par crits kan ødelegge en hel kamp for de...

Endret av Henrik2k
Skrevet
Første gang jeg tok deadmines.

Satt med hjertet i halsen når vi kom inn til skipet.

Panikk på VT når vi holdt på å dø. Latter når vi overlevde.

Alle storkoste seg. Helt klart det største hittil.

haha. akkurat likt her :D

Det var helt rått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...