Gå til innhold

Latterlig annmeldelse fra skolen..?


emoWEB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er jeg med Kine. Man er bra brød i skallen om man bare begynner å strippe helt uten videre foran et åpent webcamera. :!:

Da er jeg et brød. :p

 

Strippet for eksen min for to år siden.. lite visste jeg at de hadde vors hos han :blush:

Thea da...

 

Du er i alle fall et velsmakende brød. Bakerbrød. :)

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har ikke tid til å lese gjennom alle de seks sidene, i og med at jeg sitter med en venn, og skal snart hjem.

De driver og bygger et foretningsbygg ved nabolaget mitt, og i den forbindelse er internettforbindlesen forsvunnet.

De regner med å få alt opp å gå igjen i løpet av denne uken.

Men, har ikke hørt noe fra verken læreren eller noen andre, ingen straff fra foreldre eller noe. Jenta sier hun vil glemme hele episoden.

 

Svarer mer når jeg har mulighet.

 

 

Vegard

Lenke til kommentar
Jepp, gjør noe ut av det!

"JA KOM IGJEN, SLOSS, SLÅ HAN.JAAA"

 

Det er lite menneskelig å oppfordre trådstartern til å gjøre noe mer ut av det, da det kan gjøre mye mer ut av den saken enn det den fortjener. Den saken var liten i første omgang, så ble den blåst opp av skolen/foreldre. Nå har dere lyst at han skal blåse det opp enda mer? herregud, people. Skjerpings. La hele episoden dø sin naturlige død og la han leve videre i fred.

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Har ikke tid til å lese gjennom alle de seks sidene, i og med at jeg sitter med en venn, og skal snart hjem.

De driver og bygger et foretningsbygg ved nabolaget mitt, og i den forbindelse er internettforbindlesen forsvunnet.

De regner med å få alt opp å gå igjen i løpet av denne uken.

Men, har ikke hørt noe fra verken læreren eller noen andre, ingen straff fra foreldre eller noe. Jenta sier hun vil glemme hele episoden.

 

Svarer mer når jeg har mulighet.

 

 

Vegard

da er ihvertfall ikke pc'n din blitt konfiskert, da :thumbup:

 

 

nesten litt synd - for det kunne du vel fått oppreisning elns? :p

Lenke til kommentar
Joda, det beste er kanskje å la saken falle død.. men jenta er en hurpe, og jeg synes hun burde si unnskyld til trådstarter.

NEMLIG! jævla luremus, jeg hadde antagligvis sendt bildet videre jeg og hvis noen hadde spurt meg mht at hun brukte det som avatar OG hun ikke sa "ikke send det videre". Er det noen som skulle hatt en unnskyldning hadde det vært trådstarter. For en tøs

 

Hvis de fremdeles prater om å anmelde, be de om å gjøre det, de har ingen sak.

Lenke til kommentar
Joda, det beste er kanskje å la saken falle død.. men jenta er en hurpe, og jeg synes hun burde si unnskyld til trådstarter.

Hahaha!

 

Rait...

Etter alt hun har stelt i stand? Ja, faktisk. Hun har løyet og hauset opp en sak som egentlig aldri burde vært tatt opp. Trådstarter har i mine øyne ikke gjort noe galt. Dette var et bilde som allerede var offentliggjort av jenta.

Lenke til kommentar
Jepp, gjør noe ut av det!

"JA KOM IGJEN, SLOSS, SLÅ HAN.JAAA"

 

Det er lite menneskelig å oppfordre trådstartern til å gjøre noe mer ut av det, da det kan gjøre mye mer ut av den saken enn det den fortjener. Den saken var liten i første omgang, så ble den blåst opp av skolen/foreldre. Nå har dere lyst at han skal blåse det opp enda mer? herregud, people. Skjerpings. La hele episoden dø sin naturlige død og la han leve videre i fred.

Jeg syns trådstarter bør slå hardt og lenge nok tilbake så skolen/jenta *LÆRER* noe av episoden. Så de *FORSTÅR* at dette rett og slett er noe de ikke kan gjøre.

 

At de lærer såpass at neste gang noe slikt kommer opp, så sier folka "Øm.. Husker dere hva som skjedde sist gang?" "Ja.. Kanskje best vi undersøker dette bedre før vi gjør noe?"

 

Lærere er alt for ofte maktsyke folk på powertrip, og med det ansvaret de har, BØR de få på pungen når de gjør en feil.

"Du, ja, vi skal vel ikke bare glemme dette her?" "No fucking way. Du skal faen meg få ta ansvar for dine handlinger, akkurat som alle andre i denne verdnen!"

 

Hele historien minner meg forresten om http://bash.org/?466023

Lenke til kommentar

Oppfordrer ikke trådstarter til å "blåse saken opp", men heller benytte seg av den situasjonen har har kommet opp i.

 

Eksempler:

-offentlig unnskyldning fra skolen - eventuelt skriftlig.

-offentlig unnskyldning fra jenta - samma som over.

 

Hvis skolen absolutt skal blande seg inn i saken, kan de jo godt sette ned orden's-karakteren til jenta? Hun kan jo få svi litt hun og? :whistle:

 

Hele saken har jo satt han i dårlig lys, og det er ikke en ønskelig situasjon! Jenta burde få en "smekk på pungen" hun også, så hun lærer at usannheter ikke lønner seg. Selv hadde jeg mistet respekten for både jenta og læreren hvis de hadde oppført seg slik mot meg.

 

Anyhow.. Gjør hva du føler er rett, og kos deg med ditt valg :)

Lenke til kommentar

Jeg kjente blodet bruse da jeg leste dette, og er skikkelig forbanna nå! :realmad:

 

Trådstarter bør kreve en KLEKKELIG godtgjørelse, både fra jenta og fra skolen, for alt det han har vært gjennom på grunn av dette. Jeg tror at jeg personlig hadde blitt psykisk nedbrutt om en slik hendelse hadde hendt meg.

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar
Jepp, gjør noe ut av det!

"JA KOM IGJEN, SLOSS, SLÅ HAN.JAAA"

 

Det er lite menneskelig å oppfordre trådstartern til å gjøre noe mer ut av det, da det kan gjøre mye mer ut av den saken enn det den fortjener. Den saken var liten i første omgang, så ble den blåst opp av skolen/foreldre. Nå har dere lyst at han skal blåse det opp enda mer? herregud, people. Skjerpings. La hele episoden dø sin naturlige død og la han leve videre i fred.

Jeg syns trådstarter bør slå hardt og lenge nok tilbake så skolen/jenta *LÆRER* noe av episoden. Så de *FORSTÅR* at dette rett og slett er noe de ikke kan gjøre.

 

At de lærer såpass at neste gang noe slikt kommer opp, så sier folka "Øm.. Husker dere hva som skjedde sist gang?" "Ja.. Kanskje best vi undersøker dette bedre før vi gjør noe?"

 

Lærere er alt for ofte maktsyke folk på powertrip, og med det ansvaret de har, BØR de få på pungen når de gjør en feil.

"Du, ja, vi skal vel ikke bare glemme dette her?" "No fucking way. Du skal faen meg få ta ansvar for dine handlinger, akkurat som alle andre i denne verdnen!"

 

Hele historien minner meg forresten om http://bash.org/?466023

Det er jeg helt enig med deg i. Jenta sier at dere bare skal glemme saken, men har hun sagt at hun sendte det bilde frivillig? Det har hun sikkert ikke,så foreldrene til den jenta og skolen vil alltid gi deg noen skeive blikk. Men det er vel lite trolig at jenta kommer til å inrømme at alt var en løgn, jeg tviler på det. Slå tilbake på både skolen og jenta uansett, for dette skal de ikke slippe unna med.

 

Du kan jo få noen (ikke deg selv) til å forklare for jenta at å lyve om slike ting kan være straffbart, og at hun burde tenke over det til neste gang. Sett hardt mot hardt, ikke gi deg, her er skal både skole og jenta stå til ansvar for det helvete de har utsatt deg for. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...