Gå til innhold

Latterlig annmeldelse fra skolen..?


emoWEB

Anbefalte innlegg

Menne, har ikke lest alle tre sidene, men man ser da jenter i mye mindre klær enn bukse og bh på strand og bad. Og man har jo gjerne svømming på skolen, så da kan det være skolesak hvis man tar bilde der osv... Men de kan ikke straffe deg for å se på dem. Og de går jo "public" for å si det slik når man sprader rundt på badet.

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skolen vår drev også med noe slikt idag. De hadde store skjenneprekener fordi de "trodde" at noen på trinnet hadde bestilt sexleker til en annen på trinnet. Det var en som hadde fått det, men de visste ikke hvemeller hva det var som hadde bestilt. Men grunnen til at de tok det opp, var at skolen pcer kunne vært brukt til kjøpet. Synes nå de driver alt veldig langt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Skolen vår drev også med noe slikt idag. De hadde store skjenneprekener fordi de "trodde" at noen på trinnet hadde bestilt sexleker til en annen på trinnet. Det var en som hadde fått det, men de visste ikke hvemeller hva det var som hadde bestilt. Men grunnen til at de tok det opp, var at skolen pcer kunne vært brukt til kjøpet. Synes nå de driver alt veldig langt :rolleyes:

jeg og en an bestilte au no sånn til en. men det var jo gratis greierfra gratis.no da

Lenke til kommentar

For en håpløs verden.. men on-topic:

Hadde tenkt å skrive en hel rekke juridisk dilldall som oppsummerte hva du kunne gjort mot de, men driter i det, du bør i alle tilfeller uansett kontakte en advokat, som høyst sannsynlig vil kunne reprodusere det jeg hadde tenkt å skrive i penere termer og mer nøyaktig etter å ha fått hørt alle fakta fra din side.

 

Men, jenta har derimot ingen sak, "whatsoever". Ikke at det har noe å si lenger.

 

En annen ting er at sånt kan rett å slett ikke gå ustraffet hen. Lærerne, jenta, jentas foreldre fortjener straffeforfølgelse. Dvs. jentas foreldre kan selvfølgelig bare ha stolt blindt på den uskyldige søte lille rosenrøde jenta si, men lærerne la seg så å si på et sølvfat juridisk sett.

 

Vis dem at de faen ikke skal våge å engang tro at de står over loven en eneste gang til.

Lenke til kommentar

Altså. Alt har gått bra, ingen er skadet/såret/drept, i alle fall ikke alvorlig. (Finnes det noe som heter mild død? :hmm:)

 

Anyway, jeg mener at trådstarter bare skal la livet gå videre nå som alt har ordnet seg. Skulle man leid advokat for hver gang man ble ordentlig irritert, så kunne ikke jeg kjørt bil i alle fall. :wee:

 

Jenta har lært. Let it go.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...