Gå til innhold

Latterlig annmeldelse fra skolen..?


emoWEB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hh. :!:

jeg har opplevd noe lignende, for et par uker siden faktisk. det var i påskeferien. en jente fra skolen, som jeg kjenner ganske godt kom inn på msn. jeg sier "hei", hun sier "heisann" som vanlig. etter en stund inviterer hun meg til en web-cam samtale, jeg svare selvfølgelig JA. til å begynne med sitter hun bare der... så spør hun "tør du?". jeg svarer nok en gang "ja...". så tar hun av seg genseren sin, reiser seg opp, kaster vekk genseren og står der med buksen og bh'en på... så spør hun: "er du redd?", jeg svare "ehh, seff ikke!". da tar hun sakte av seg buksen sin... og tar en hånd sakte ned i tangaen... holder den der lenge og lager "kåte" bevegelser... jeg kunne ikke annet en å sitte der å se på, så kommer spørsmålet jeg håpet ikke skulle komme, "er du alene?". det var jeg absolutt ikke, ved siden av meg satt bestekompisen min og stønnet :p (haha) han skulle ("ikke") si det videre. den første skoledagen etter ferien får jeg høre noen som roper fra et sted på skoleplassen: "er du redd, jonas?!". jaja... sånn kan det gå, men værst gikk det for henne, som fikk en del hendvendelser pr. msn, om hun kunne sitte toppløs... ikke min feil... :innocent:

 

(edit: leif)

Da hadde det heller vært bedre med baller, og si som det var FØR hun begynte, at hun ikke skulle gjøre det!

 

Og attpåtil svarer at du er alene.

Det setter ikke respekt...

Lenke til kommentar
hehe.. kult :p

 

jeg har opplevd noe lignende, for et par uker siden faktisk. det var i påskeferien. en jente fra skolen, som jeg kjenner ganske godt kom inn på msn. jeg sier "hei", hun sier "heisann" som vanlig. etter en stund inviterer hun meg til en web-cam samtale, jeg svare selvfølgelig JA. til å begynne med sitter hun bare der... så spør hun "tør du?". jeg svarer nok en gang "ja...". så tar hun av seg genseren sin, reiser seg opp, kaster vekk genseren og står der med buksen og bh'en på... så spør hun: "er du redd?", jeg svare "ehh, seff ikke!". da tar hun sakte av seg buksen sin... og tar en hånd sakte ned i tangaen... holder den der lenge og lager "kåte" bevegelser... jeg kunne ikke annet en å sitte der å se på, så kommer spørsmålet jeg håpet ikke skulle komme, "er du alene?". det var jeg absolutt ikke, ved siden av meg satt bestekompisen min og stønnet  (haha) han skulle ("ikke") si det videre. den første skoledagen etter ferien får jeg høre noen som roper fra et sted på skoleplassen: "er du redd, jonas?!". jaja... sånn kan det gå, men værst gikk det for henne, som fikk en del hendvendelser pr. msn, om hun kunne sitte toppløs... ikke min feil...

Hvor var dette kult?

Lenke til kommentar
hh. :!:

jeg har opplevd noe lignende, for et par uker siden faktisk. det var i påskeferien. en jente fra skolen, som jeg kjenner ganske godt kom inn på msn. jeg sier "hei", hun sier "heisann" som vanlig. etter en stund inviterer hun meg til en web-cam samtale, jeg svare selvfølgelig JA. til å begynne med sitter hun bare der... så spør hun "tør du?". jeg svarer nok en gang "ja...". så tar hun av seg genseren sin, reiser seg opp, kaster vekk genseren og står der med buksen og bh'en på... så spør hun: "er du redd?", jeg svare "ehh, seff ikke!". da tar hun sakte av seg buksen sin... og tar en hånd sakte ned i tangaen... holder den der lenge og lager "kåte" bevegelser... jeg kunne ikke annet en å sitte der å se på, så kommer spørsmålet jeg håpet ikke skulle komme, "er du alene?". det var jeg absolutt ikke, ved siden av meg satt bestekompisen min og stønnet :p  (haha) han skulle ("ikke") si det videre. den første skoledagen etter ferien får jeg høre noen som roper fra et sted på skoleplassen: "er du redd, jonas?!". jaja... sånn kan det gå, men værst gikk det for henne, som fikk en del hendvendelser pr. msn, om hun kunne sitte toppløs... ikke min feil... :innocent:

 

(edit: leif)

Da hadde det heller vært bedre med baller, og si som det var FØR hun begynte, at hun ikke skulle gjøre det!

 

Og attpåtil svarer at du er alene.

Det setter ikke respekt...

ehh... jeg hadde jo ikke så altfor mye i mot det hun gjorde da... :thumbup:

(litt av et chickenhead)

jeg burde sagt at jeg ikke var alene, men hun hadde jo allerede gjort the big stuff da... jeg er så og si godt fornøyd med den kvelden ;)

Lenke til kommentar
hh. :!:

jeg har opplevd noe lignende, for et par uker siden faktisk. det var i påskeferien. en jente fra skolen, som jeg kjenner ganske godt kom inn på msn. jeg sier "hei", hun sier "heisann" som vanlig. etter en stund inviterer hun meg til en web-cam samtale, jeg svare selvfølgelig JA. til å begynne med sitter hun bare der... så spør hun "tør du?". jeg svarer nok en gang "ja...". så tar hun av seg genseren sin, reiser seg opp, kaster vekk genseren og står der med buksen og bh'en på... så spør hun: "er du redd?", jeg svare "ehh, seff ikke!". da tar hun sakte av seg buksen sin... og tar en hånd sakte ned i tangaen... holder den der lenge og lager "kåte" bevegelser... jeg kunne ikke annet en å sitte der å se på, så kommer spørsmålet jeg håpet ikke skulle komme, "er du alene?". det var jeg absolutt ikke, ved siden av meg satt bestekompisen min og stønnet :p  (haha) han skulle ("ikke") si det videre. den første skoledagen etter ferien får jeg høre noen som roper fra et sted på skoleplassen: "er du redd, jonas?!". jaja... sånn kan det gå, men værst gikk det for henne, som fikk en del hendvendelser pr. msn, om hun kunne sitte toppløs... ikke min feil... :innocent:

 

(edit: leif)

Da hadde det heller vært bedre med baller, og si som det var FØR hun begynte, at hun ikke skulle gjøre det!

 

Og attpåtil svarer at du er alene.

Det setter ikke respekt...

ehh... jeg hadde jo ikke så altfor mye i mot det hun gjorde da... :thumbup:

(litt av et chickenhead)

jeg burde sagt at jeg ikke var alene, men hun hadde jo allerede gjort the big stuff da... jeg er så og si godt fornøyd med den kvelden ;)

Selv om du/dere fikk deres tilfredstillelse, så synes jeg det var litt over grensen for hva som er riktig eller ikke.. Og idet du svarer du er alene, og hun forsetter, det er et lite brudd på tillit.. Selv om hun begynte å ta av seg klærne først!

Lenke til kommentar
hh. :!:

jeg har opplevd noe lignende, for et par uker siden faktisk. det var i påskeferien. en jente fra skolen, som jeg kjenner ganske godt kom inn på msn. jeg sier "hei", hun sier "heisann" som vanlig. etter en stund inviterer hun meg til en web-cam samtale, jeg svare selvfølgelig JA. til å begynne med sitter hun bare der... så spør hun "tør du?". jeg svarer nok en gang "ja...". så tar hun av seg genseren sin, reiser seg opp, kaster vekk genseren og står der med buksen og bh'en på... så spør hun: "er du redd?", jeg svare "ehh, seff ikke!". da tar hun sakte av seg buksen sin... og tar en hånd sakte ned i tangaen... holder den der lenge og lager "kåte" bevegelser... jeg kunne ikke annet en å sitte der å se på, så kommer spørsmålet jeg håpet ikke skulle komme, "er du alene?". det var jeg absolutt ikke, ved siden av meg satt bestekompisen min og stønnet :p  (haha) han skulle ("ikke") si det videre. den første skoledagen etter ferien får jeg høre noen som roper fra et sted på skoleplassen: "er du redd, jonas?!". jaja... sånn kan det gå, men værst gikk det for henne, som fikk en del hendvendelser pr. msn, om hun kunne sitte toppløs... ikke min feil... :innocent:

 

(edit: leif)

Da hadde det heller vært bedre med baller, og si som det var FØR hun begynte, at hun ikke skulle gjøre det!

 

Og attpåtil svarer at du er alene.

Det setter ikke respekt...

ehh... jeg hadde jo ikke så altfor mye i mot det hun gjorde da... :thumbup:

(litt av et chickenhead)

jeg burde sagt at jeg ikke var alene, men hun hadde jo allerede gjort the big stuff da... jeg er så og si godt fornøyd med den kvelden ;)

Selv om du/dere fikk deres tilfredstillelse, så synes jeg det var litt over grensen for hva som er riktig eller ikke.. Og idet du svarer du er alene, og hun forsetter, det er et lite brudd på tillit.. Selv om hun begynte å ta av seg klærne først!

jeg kan ikke si annet enn at du har rett, men hvordan føles det å være så vanvittig "perfekt" at en ikke kan koste på seg en liten løgn for å ha det litt digg?

jeg angrer ikke på at jeg sa jeg var alene, hadde noen andre gjort det? :roll: ble litt stort dette her... men men ;)

Lenke til kommentar
jeg kan ikke si annet enn at du har rett, men hvordan føles det å være så vanvittig "perfekt" at en ikke kan koste på seg en liten løgn for å ha det litt digg?

jeg angrer ikke på at jeg sa jeg var alene, hadde noen andre gjort det? :roll: ble litt stort dette her... men men ;)

For å understreke det, jeg er ikke perfekt, og der har heller ingen ting med å være perfekt. Det har med å vise hensyn til andre mennesker rundt deg!

 

Hadde ikke trengt å angre, fordi jeg hadde sagt ifra! (Og ikke gidd å gi kommentar på den, jeg er aldeles ikke perfekt). Det er da normalt!

 

Hadde du likt å vært ei jente, og du syntes en gutt var søtt, og kanskje ville "leke" litt med han å ta av deg klærne foran et kamera. Kanskje det er en dum handling av henne/deg. Du spørr gutten om han er alene for at selvfølgelig vil du ikke at andre folk skal se det. Gutten svarer ja, og du forsetter. Mandag etter helgen blir du mobbet på skolen..

Hadde DU likt det?

Lenke til kommentar

Etter å ha lest hele tråden, må jeg si meg umåtelig og mektig irritert over enkelte parters opptreden i denne saken. At skolen blander seg inn i slike anliggenheter, er for meg direkte uforståelig - sakens natur gjør det heller ikke bedre. Det virker som om alvorligheten er blitt blåst opp til de grader grunnet svært lite teknisk innsikt hos somme personer. Som allerede nevnt tidligere i tråden, MSN-avatarer kan ses av alle kontakter og kan dermed ikke anses som private bilder i så måte. Dessuten, dette bildet som ble sendt over hadde heller absolutt ingen forpliktelser eller avtaler heftet med seg, i motsetning til hva som forelå når trådstarter sendte bildet til sin "illojale" venn. Og dette skal han straffes for? Det provoserer!

 

Er det noen her på forumet som kjenner trådstarter og som kan oppdatere oss på saken , idet trådstarter øyensynlig ikke kan svare? Jeg tror en del her har lyst til å vite hva som har skjedd i det siste. Uansett, stå på! Etter hva du har fortalt oss, har du retten på din side.

Lenke til kommentar
Etter å ha lest hele tråden, må jeg si meg umåtelig og mektig irritert over enkelte parters opptreden i denne saken. At skolen blander seg inn i slike anliggenheter, er for meg direkte uforståelig - sakens natur gjør det heller ikke bedre. Det virker som om alvorligheten er blitt blåst opp til de grader grunnet svært lite teknisk innsikt hos somme personer. Som allerede nevnt tidligere i tråden, MSN-avatarer kan ses av alle kontakter og kan dermed ikke anses som private bilder i så måte. Dessuten, dette bildet som ble sendt over hadde heller absolutt ingen forpliktelser eller avtaler heftet med seg, i motsetning til hva som forelå når trådstarter sendte bildet til sin "illojale" venn. Og dette skal han straffes for? Det provoserer!

 

Er det noen her på forumet som kjenner trådstarter og som kan oppdatere oss på saken , idet trådstarter øyensynlig ikke kan svare? Jeg tror en del her har lyst til å vite hva som har skjedd i det siste. Uansett, stå på! Etter hva du har fortalt oss, har du retten på din side.

ditto, helt enig, second that ;)

mye teite folk her i verden

Lenke til kommentar
jeg kan ikke si annet enn at du har rett, men hvordan føles det å være så vanvittig "perfekt" at en ikke kan koste på seg en liten løgn for å ha det litt digg?

jeg angrer ikke på at jeg sa jeg var alene, hadde noen andre gjort det? :roll: ble litt stort dette her... men men ;)

For å understreke det, jeg er ikke perfekt, og der har heller ingen ting med å være perfekt. Det har med å vise hensyn til andre mennesker rundt deg!

 

Hadde ikke trengt å angre, fordi jeg hadde sagt ifra! (Og ikke gidd å gi kommentar på den, jeg er aldeles ikke perfekt). Det er da normalt!

 

Hadde du likt å vært ei jente, og du syntes en gutt var søtt, og kanskje ville "leke" litt med han å ta av deg klærne foran et kamera. Kanskje det er en dum handling av henne/deg. Du spørr gutten om han er alene for at selvfølgelig vil du ikke at andre folk skal se det. Gutten svarer ja, og du forsetter. Mandag etter helgen blir du mobbet på skolen..

Hadde DU likt det?

hun ble ikke mobbet på skolen, det var vel de færreste som i det hele tatt visste om det, men de var mange nok...

takk for at du spurte

Lenke til kommentar

NÅ ble jeg sint går det ann å være SÅ flatpannet så den læreren det? :dontgetit: Det må jo for pokker være grenser!!

 

Det var jo jenta som sendte han blidet og det var ikke inngått avtaler mellom gutten og jente. (ikke sant)

 

Jeg syntes hun,foreldrene hans, hennes,

OG ikke minst SAMTLIGE lærere burda ta seg en tur inn om denne to-picen her så de kansje forstår hva det er som

eglentlig skjer! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...