Gå til innhold

Latterlig annmeldelse fra skolen..?


emoWEB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det 1.april?

 

*se på dato*

 

uhm, nei, det var litt rart egentli...

 

Gjør sånn at dama får nedsatt ordenskarakter og få henne til å si unnkyld til deg, det greier du nok, noe som sikkert ikke vil være vannskelig, når læreren skjønner at hun har lurt henne.

 

 

Fikk lyst til å havne i en sånn situasjon selv, morsomt egentlig :yes:

Lenke til kommentar
Fikk lyst til å havne i en sånn situasjon selv, morsomt egentlig :yes:

Ja jeg har hatt litt mange sånne lignende saker på min skole selv om jeg bare går i

8. klasse :p

 

Man uansett å sloss mot lærerene er det beste som finnest :devil:

 

Som da jeg skule på burnout ca 1-1.5 mil her i fra,

drog læreren min inn mobilen min og han sa at han skulle ha den over vinter ferien.

FY FLATE!

men ikke nok med det det var i en matte time og jeg brukte den til å rekne fordi at

kalkulatoren min var ødelagd.

 

Så en god veninne hjalp meg med å få (knabbe) den tilbake.

Gjett om det ble mye styr da :whistle:

 

Menn jeg fikk mobilen min uten straff. :D

Lenke til kommentar

tror ikke det. :dontgetit:

 

Det var vill protest og hele klassen støtta meg.

Med foreldrene mine.

Uten om ei jente som så at veninna mi gav den til meg etter skole tid,

klagde til lærer gjorde hun og, Hu ble ikke så populær nei :!:

 

Det var ei hu fikk mobben inndratt en natt av samma lærer.

:no: Ikke bra nei

 

Og det var 5 min. igjen av siste time så jeg ante fred og ingen fare men neida den shtøgge wanebe læren skulle absolutt ha den mobilen over vinter ferien. :mad:

 

Men det er en slem slem lærer det der så jeg tviler på at jeg hadde fått den gjen før ferien var over hvist jeg ikke hadde gjort noe med det :p

Endret av mini me
Lenke til kommentar
tror ikke det. :dontgetit:

 

Det var vill protest og hele klassen støtta meg.

Med foreldrene mine.

Uten om ei jente som så at veninna mi gav den til meg etter skole tid,

klagde til lærer gjorde hun og, Hu ble ikke så populær nei :!:

 

Det var ei hu fikk mobben inndratt en natt av samma lærer.

:no: Ikke bra nei

 

Og det var 5 min. igjen av siste time så jeg ante fred og ingen fare men neida den shtøgge wanebe læren skulle absolutt ha den mobilen over vinter ferien. :mad:

 

Men det er en slem slem lærer det der så jeg tviler på at jeg hadde fått den gjen før ferien var over hvist jeg ikke hadde gjort noe med det :p

du kan bare nekte å gi vekk telefonen. de setter aldri mer en en anmerkning for noe sånt

Lenke til kommentar

Fy faen lenge siden jeg har blitt skikkelig pissed når jeg leser på internett, men dette er en av de gangene! Her har kjerringa sagt fra om at du har sendt bildet rundt osv og annmeldt det, og så når hu skjønner at det ikke går sier hu at "dere bare skal glemme saken" ??? Hva FAEN I ")/%")=¤()?"&% er det for en helgardering ? Virker som de fucka huene som saksøker michael jackson og ikke ha ting å fare med, og bare vil "glemme saken". Hadde dette vært usa ville det ikke vært 1 sekund før dama og skolen hadde hatt saksøkelse opp i halsen. Hvorfor ikke bare stå på retten din og dra saken videre ? Dette blir for latterlig!!

Lenke til kommentar
Lærere er veldig forskjellig når det gjelder slikt. Mange er noen maktsyke idioter.

:yes: han der er ganske makt syk ja.

 

Vi har han i matte, gym,og nok som heter k-tid ( ja jeg vet det hørest rart ut når du sier det)

k-tid er en diskusjons time der vi skal disskutere ,slappe av, holde på med leker osv.

 

 

Men nei da, vi har matte i den timen :mad:

Endret av mini me
Lenke til kommentar

Nå har jeg lest hele tråden, jeg kom over den for litt siden, og jeg må bare få si;

 

:wallbash::wallbash:

..og sitere enn annen forumbruker; Jesus fuckin' Christ..

 

Man leker da for faen meg ikke barnehage heller!?

 

Toppen av kaka var jo

Jeg skal sørge for å knekke deg, Fredrik!

 

Har ikke ord.. !!

 

EDIT: redigert vekk 14 SINTE!!! smileys! :p

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Og det der med lyd-løs bonga2.

 

Det var ikke det som var saken.

Det var det at jeg brukte den i mattetimen som kalkulator :dontgetit: Rar lærer?

hvis du fikk lov å bruke den som kalkulator er det jo greit, men hvis du gjorde det uten å ha spurt, da kan jeg ikke hjelpe deg :)

 

takk for at du spurte

Lenke til kommentar

Menne, har ikke lest alle tre sidene, men man ser da jenter i mye mindre klær enn bukse og bh på strand og bad. Og man har jo gjerne svømming på skolen, så da kan det være skolesak hvis man tar bilde der osv... Men de kan ikke straffe deg for å se på dem. Og de går jo "public" for å si det slik når man sprader rundt på badet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...