Jump to content

tor_erik

Medlemmer
  • Content Count

    4720
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tor_erik last won the day on August 11 2010

tor_erik had the most liked content!

Community Reputation

353 :)

About tor_erik

  • Birthday 08/03/1986

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  1. Hei, Har hørt rykter om at man kan sette opp egenskaper for en template i PowerPoint som gjør at man kan velge en mer "utskriftsvennlig" versjon. Tenker da ikke på funksjonen hvor man tar bort bakgrunnsbilder, det skal være en annen funksjon. Noen som kjenner til dette? Mvh. Tor-Erik
  2. Ser jeg skriver feil, det er selvsagt Desire S jeg ser på... Er i ferd med å falle for denne, svært hendig størrelse.
  3. Har ikke sett på Samsungen, skal sjekke den ut. Ellers går Iphone ut dersom det er en glassplate bak på den - helt uaktuelt å kjøpe en telefon som et "smykke", det er en bruksgjenstand. HTC virket å ha en matt overflate, det betyr kanskje at den ligger mer i ro? Ja, jeg har en tendens til å la telefoner gå i gulvet...
  4. Lurer på kjøp av ny telefon, og det står vel igrunn mellom HTC Desire, Iphone 4 og Samsung Galaxy S I/II. Av det jeg har lest så langt virker HTC Desire best, i alle fall ut fra et pris/nytte perspektiv. Ser f.eks. at Elkjøp ligger på 3200 kr, noe som er en overkommelig pris. Sliter litt med å betale 5000 kr for en telefon... Noe annet er denne HD-funksjonen man får om man går opp til 3750 kr, er det verdt prisen? Eller ser jeg på feil telefon i det hele tatt? Har per dags dato en Nokia E51 som har fungert strålende, men det begynner å bli litt tungvindt å surfe på den... Noe annet er kvalitet, tåler disse telefonene en tur i bakken f.eks?
  5. Jeg tror ikke at påbud alene skaper lydighet. Langt mer tro har jeg på opplysning - jeg husker alltid på bilbeltet fordi jeg testet "bilbeltesimulatoren" hos NAF, ikke fordi det står i loven.
  6. Jeg sa ikke alle som ikke bruker blinklys kjører Audi gjorde jeg vel? Nope, det var Maxopp som så hederlig fulgte opp med den aktuelle teorien. Når det gjelder ditt trådstartende innlegg finner jeg det for dumt til å orke å kommentere noe videre. Sorry.
  7. Jeg synder med blinklyset en gang iblant. Jeg kjører ikke Audi. Teorien slår sprekker.
  8. En uskreven regel sier at man skal være ytterst forsiktig inntil man har passert sideblinklyset på bussen - etter dette punktet må man nesten bare kjøre. Dette er sikkert ikke noe som praktiseres konsekvent, men mer et tips jeg husker jeg fikk fra min kjørelærer en gang i tiden.
  9. Dette er uønsket og unødvendig atferd på et diskusjonsfora. Jeg foreslår at det umiddelbart slås strek over postene over. Noen forumbrukere har ikke samme forutsetninger for å uttrykke seg som alle andre. Det bør oppfordres til at disse skal få trenet sine uttrykksmåter gjennom kanaler som dette.
  10. Ja, dersom det presenteres relevante og dagsaktuelle eksempler. Det har jeg enda til gode å få presentert. All den tid dette enda ikke er presentert, er en diskusjon av fenomentet heller lite konstruktivt i mine øyne.
  11. Um, huh? Du skrev da vitterlig at skiltingen var endret? EDIT: Uansett endringer eller ikke er vel dette ikke så mye å diskutere. Slik skilting som her diskuteres brukes svært, svært sjelden eller aldri.
  12. Akkurat i dette tilfellet gjør jeg det. Basert på at jeg aldri har opplevd at slutt på særskilt fartsgrense har betydd lavere fart. Dersom noen har eksempler på det motsatte, er jeg svært villig til å høre. Slikt døme har eg gjeve i innlegg 19. Du må lesa før du skriv, gut(?) . ...som du skriver at nå er endret og rettet opp.
  13. Det viktigste er å stoppe. Alt for mange kjører bare videre. Dersom en katt eller en hund er påkjørt og hardt skadet, og man ikke har mulighet til å finne verken dyrlege, eier eller annen hjelp, mener jeg at det beste er å ende lidelsen. Det er knallhardt, men det er nødvendig.
  14. Akkurat i dette tilfellet gjør jeg det. Basert på at jeg aldri har opplevd at slutt på særskilt fartsgrense har betydd lavere fart. Dersom noen har eksempler på det motsatte, er jeg svært villig til å høre.
  15. Vikepliktsbruddet blir nok avgjørende all den tid vikeplikten gjelder for begge felter på hovedveien.
×
×
  • Create New...