Gå til innhold

Latterlig annmeldelse fra skolen..?


emoWEB

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest gjennom x antall sider må jeg si jeg støtter gutten i dette tilfellet fullt ut. Hadde det vært en perfekt verden så hadde han kanskje vært gentleman og ikke sendt det videre, MEN det står ikke i forhold til "straffen" han har fått i det hele tatt.

 

I den aldersgruppen det her er snakk om synes jeg det er greit skolen "blander seg", men slettes ikke på den måten de har gjort her. Virker som om de har fått inn info det på den ene siden og nektet å sjekke det med motparten før de tok ett standpunkt. Slike opplevelser som dette skremmer meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva har jenta lært? At det er OK å komme med falske beskyldninger?

Jeg er ganske sikker på at hun har følt denne situsasjonen som veldig flau, og derfor vil tenke seg godt om før hun gjør noe slikt en annen gang.

 

Akkurat det at hun løy bør hun straffes for. Poenget mitt var vel mer at jeg ikke synes det er verdt å dra inn advokater o.l. i en sak som denne.

Lenke til kommentar
Hva har jenta lært? At det er OK å komme med falske beskyldninger?

Jeg er ganske sikker på at hun har følt denne situsasjonen som veldig flau, og derfor vil tenke seg godt om før hun gjør noe slikt en annen gang.

 

Akkurat det at hun løy bør hun straffes for. Poenget mitt var vel mer at jeg ikke synes det er verdt å dra inn advokater o.l. i en sak som denne.

tror ikke ho har lest denne diskusjonen

Lenke til kommentar
Hva har jenta lært? At det er OK å komme med falske beskyldninger?

Jeg er ganske sikker på at hun har følt denne situsasjonen som veldig flau, og derfor vil tenke seg godt om før hun gjør noe slikt en annen gang.

 

Akkurat det at hun løy bør hun straffes for. Poenget mitt var vel mer at jeg ikke synes det er verdt å dra inn advokater o.l. i en sak som denne.

tror ikke ho har lest denne diskusjonen

Ja, send henne URL til denne diskusjonen :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei9 nei, men ville du likt at et bilde av deg i boxershorts og i bar overkropp skulle vært sendt til alle jentene på skolen din?

 

Tenk før man handler

Hvor mange ganger må det gjentas før folk får det med seg? Jenta hadde bildet på msn, hele skolen kunne se det fra før av.

Å ha bildet på msn og få det sendt rundt i full størrelse er ikke det samme i det hele tatt, og rettferdiggjør ikke det trådstarter gjorde.

Lenke til kommentar
Nei9 nei, men ville du likt at et bilde av deg i boxershorts og i bar overkropp skulle vært sendt til alle jentene på skolen din?

 

Tenk før man handler

Hvor mange ganger må det gjentas før folk får det med seg? Jenta hadde bildet på msn, hele skolen kunne se det fra før av.

Å ha bildet på msn og få det sendt rundt i full størrelse er ikke det samme i det hele tatt, og rettferdiggjør ikke det trådstarter gjorde.

Jo!

Lenke til kommentar

Det vet du ikke at hun ikke gjorde. For alt vi vet kan det ha ligget ganske tydelig i samtalen deres.

 

 

Det er bare ikke slikt man gjør, det forstår de fleste. Hvis man skal forklare alle spørsmål om moral, etikk og normal folkeskikk hver gang den gjelder er det ikke lett å stole på hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...