Gå til innhold

Leadtek 6600GT til 1495,- hos elkjøp fra Mandag.


dkvam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er til informasjon TD-versjonen som er til 1495,-. Altså den beste av de. Og er ingen "begrenset antall" på annonsen heller, så annonsegarantien gjelder.

Hvis det er disse du snakker om:

Lurer på hvilke kort det er:

WinFast A6600 TD

eller;

WinFast A6600 GT TDH?

 

Annonser i El-Kjøp magasinet er litt missvisende!

Så er TDH versjonen best, og det var den de hadde der jeg kjøpte det.

Hvis du ser etter så er TD vanlig 6600.

Lenke til kommentar
Vel, det var da ikke SÅ billig. Jeg kjøpte mitt Albatron 6600GT Pci-E for under 1500 for over en måned siden hos MPX.

 

Og dessuten; kjøpt ALDRI datautsyr hos El-kjøp. Servicen er ELENDIG. Man må stå en halvtime i kø, og det tar en evighet å få reparert det. OG det generelle kunnskapsnivået til de som står i butikken er lavt (men det finnes heldigvis noen unntak).

 

 

Innlegg 500. Jippi!

Nisse!!! Dette er AGP! Agpene er dyrer siden de har en egen agp til pci-E bridge.

Så ja, det er billig.

Lenke til kommentar

Om jeg har forstått denne tråden rett, har det seg ikke sånn at prisen er den samme på nett og i butikk, siden de ikke har opplyst om at dette gjelder kun for kjøp på internett i tilbusavisen sin? Har ikke fått lest den selv, men har fått opplyst at det ikke står der..

Lenke til kommentar
Om jeg har forstått denne tråden rett, har det seg ikke sånn at prisen er den samme på nett og i butikk, siden de ikke har opplyst om at dette gjelder kun for kjøp på internett i tilbusavisen sin? Har ikke fått lest den selv, men har fått opplyst at det ikke står der..

 

Står ikke noe om "internett-only" nei , så bare vis dem blekka så skal du ha det til 1495,-

 

Elkjøp har et lite eldorado av priser noen ganger.

Glemmer ikke da jeg skulle ha kjøleskap på elkjøp , fant det til 2499,- på elkjøps web-sider , dro til Steinkjer , der kosta det 2995,-

Men med utskriften fra internet fikk jeg "pruta" det ned til 2499,-

Meeen , de hadde det ikke på lager , og utstillingsmodellen ville de ikke selge noe lavere enn 2499,- så da takka jeg nei.

Var hos elkjøp på leangen(trondheim) dagen etterpå , og der sto pinadø det samme kjøleskapet til 1999,-

 

1000,- i prisforskjell 12mil imellom!!

Etter dette handler jeg lite på elkjøp i Steinkjer.

Lenke til kommentar

Tilbudet i "blekka" gjelder kun de butikkene som står oppført på den, og de har ikke prisgaranti mot egne priser.

 

Så ergo - Hvis ikke "din" Elkjøp butikk skulle ha tilbudet kan man kjøpe det på nett for 1495 + porto. = 1566,- som emacoolit skrev. Dog dette kan sikkert variere etter geografien..

Lenke til kommentar

Tilbud som står i tilbudsavisen gjelder altid i butikken.. Hvis det står en annen pris i butikken så bare vis til tlbudsblekka så skal du få riktig pris. Skjermkort står som regel alltid framme i butikken på elkjøp, så da spiller det liten rolle hvor mye kø det er til kjøpshjelpen. Bare å ta med seg kortet i kassa og betale!

Lenke til kommentar
Tilbud som står i tilbudsavisen gjelder altid i butikken..

Helt korrekt, men det er ikke alltid at tilbudene i blekka gjelder for alle butikkene, men bare et utvalg av dem, det var det jeg tenkte på. Og derfor bør man sjekke om tilbudsavisen man leser gjelder for den butikken man skal handle i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...