Gå til innhold

Leadtek 6600GT til 1495,- hos elkjøp fra Mandag.


dkvam

Anbefalte innlegg

Kjøpte kortet i dag. Må bare si jeg er meget fornøyd.

 

AMD 3000XP + @ 2200

1024 TwinMos

Abit NF7

Maxtor 160

 

Driver ForceWar 71.20

 

3DMark03 = 7531 Poeng

 

Prøvde litt overklokking også, Core 565 Mhz + Minne 1000 Mhz = 8296 Poeng

 

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom elkjøp på tiller i Trondheim i dag. Kjøpte kortet, eller far kjøpte kortet til bror. Hu dama i kassa nekta oss kortet til 1500 ut i fra utskrift i fra nettet. Men så gikk jeg å henta bladet og bladde opp å slengte det opp i trynet på'a. Da var det greit.

 

Trur kansje elkjøp er klar over prisforskjellen i bladet og i butikken, de som ikke vet det kjøper det jo til 1900,-.

Lenke til kommentar

Det er ikke typisk, Elkjøp har FORSKJELLIGE priser på nettet og i butikkene.

Dette fordi det er 2 forskjellige segmenter i Elkjøp-konsernet.

 

OG; Elkjøp har ingen prisgaranti ovenfor sine egne websider, så kommer dere med utskrift av elkjop.no har dere ikke krav på den prisen, kun hvis det står i DMen (avisa).

 

Så ikke uttal dere om ting dere ikke vet hva er engang...

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt kortet, og må tilføye at det er tilnærmet lydløst. Etter å ha montert det i maskinen, lot jeg pc'en start opp uten sidedøren på, og måtte bøye meg ned for å se på viften på kortet for å se om kortet hadde startet opp. Jeg kunne altså ikke høre viften, jeg måtte se etter.

Lenke til kommentar
Kjøpte kortet i dag. Må bare si jeg er meget fornøyd.

 

AMD 3000XP + @ 2200

1024 TwinMos

Abit NF7

Maxtor 160

 

Driver ForceWar 71.20

 

3DMark03 = 7531 Poeng

 

Prøvde litt overklokking også, Core 565 Mhz + Minne 1000 Mhz = 8296 Poeng

 

:D

Gratulerer, du fikk dobbelt så mange poeng som HjemmePC som testet et 6600GT-kort....

Lenke til kommentar

Kan bekrefte at på El-kjøp i Kongsvinger har de dette Leadtek 6600 GT TDH- kortet på lager. Prisen i butikkhyllen var 1995,-, men da jeg hadde forberedt meg på dette og viste dem annonsen fra internettshop'en deres, satte de ned prisen med 500,- til kr. 1495,- med en gang. Og det ble da kjøpt..........:-)

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...