Gå til innhold

Leadtek 6600GT til 1495,- hos elkjøp fra Mandag.


dkvam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, det har ikke PCI-E versjon også da????

Hadde tenkt å oppgradere både hovedkort, cpu og skjermkort, men da vil jeg ikke

ha noe agp tongue.gif..

Hva er den beste prisen på PCI-E 6600 GT kort nå for tiden??

Dumme elkjøp som ikke selger en pci-e versjon også! tongue.gif

 

Hadde du lest innlegget mitt før her, så hadde du lest det at jeg kjøpte feil, eller jeg FIKK feil hos elkjip, og det var nettopp PCI-E versjonen, og det vil jeg -ikke- ha, uansett, den ligger på samme pris i butikk som det tilbudet, og 995,- på elkjip.no

nemlig.

jeg må vente helt til mandag før jeg får agp-versjonen... *sukk*

Lenke til kommentar

Saken er nemlig den at jeg leste det du skrev....

du kan selv se på det du skriver og se om det er noe galt:

jeg fikk et PX6600TD PCI Express-kort, hva i hule heite?! Nei dette vil jeg bytte altså, urk, nå må jeg jeg bort igjen...

 

Står ingenting om at du har fått et 6600 GT kort.. ikkeno "GT" i den setningen...

jeg ønsker et pci-e 6600 GT kort og de fins ikke til 1000 kr!

de som gir linker til disse sidene må ha gitt feil linker ellerno for jeg får kun opp

GT kort til 1600 kr + , eller rett og slett 6600 kort uten "GT"....

 

anyway no big deal...

Men ønsker fortsatt et billig PCI-E kort (6600 GT):p...

Dersom de faktisk finnes til 1000 kr then let me know ;)

Lenke til kommentar
Det jeg faktisk oppdaget nå, at dem faen meg har solgt meg feil kort, jeg fikk et PX6600TD PCI Express-kort, hva i hule heite?! Nei dette vil jeg bytte altså, urk, nå må jeg jeg bort igjen...

 

Edit:

ÆH! Dem har faktisk solgt meg dette til samme prisen!

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...AAAECIUI%2eZ0Rc

Det er fordi dette kortet har kostet 1495,- før det nye GT-kortet kom. Når eskene i tillegg er så og si identiske, så har det nok rett og slett skjedd en glipp :).

Lenke til kommentar

Jeg avbestilte nettkjøpet, og dro til Elkjøp på Tiller. 6600GT AGP var fremdeles priset til 1895,- kr, men etter en sjekk med reklameblekka deres i kassa, så fikk jeg den for 1495,- kr. Den var til og med i datasystemet deres priset til kr 1895,-. Det er jo litt sløvt, men det er menneskelig å feile.

 

50 fps i Doom3 med 1600x1200 på "High". Det fløt bra, må jeg si! Nå venter jeg bare på Quake4!!!! :)

 

Forresten: vifta VAR virkelig stille. Den høres, men lyden er lavere - og mer lavfrekvent - enn CPU-vifta mi, og den vifta er heller ikke av den støyende sorten. Absolutt godkjent!

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar

Ble et på meg også gitt :thumbup:

 

Hva får dere i 3Dmark, dere som har dette kortet?

 

Har kjørt et par kjappe tester - alt på default med nyeste drivere satt til "High Performance" under Image settings.

 

3DMark 01 = 15 056

3DMark 03 = 7277

3DMark 05 = - Ikke lagt inn ennå - kommer snart.

 

AMD64 3000+

1024 MB RAM (Twinmos)

MSI K8N Neo Platinum

Og seff. Leadtek 6600GT

 

Spent på å høre hva dere andre får :)

 

Edit : Var litt lav den 03 scoren ja, rettet opp nå.

Endret av WebKnight
Lenke til kommentar
Ps: lefdal komme sikkert me noen tilbud snart (de er rivaler som det holder)

Nå tror jeg Elkjøp og Lefdal er fra samme selskap. Eid av Dixons Group.

jepp..mener også at lefdal tilhører elkjip!

Lefdal og elkjøp er begge eid av dixons. Elkjøp eier ikke lefdal, og de tilhører således ikke hverandre.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Maxtor disk som ble defekt etter 2 måneder, fikk ingen penger igjen. :roll:

Kjøpte et Geforce4 MX440 kort der for en stund siden til 1100 , da kosta det 395 på internett :roll:

Om du fikk ny disk, så har du blitt behandlet helt korrekt innenfor forbrukerkjøpsloven.

Om du så at kortet var så mye billigere på nett, hvorfor benyttet du deg ikke av 30 dagers full returrett og returnerte kortet?

Lenke til kommentar
Ble et på meg også gitt :thumbup:

 

Hva får dere i 3Dmark, dere som har dette kortet?

 

Har kjørt et par kjappe tester - alt på default med nyeste drivere satt til "High Performance" under Image settings.

 

3DMark 01 = 15 056

3DMark 03 = 5 407

3DMark 05 = - Ikke lagt inn ennå - kommer snart.

 

AMD64 3000+

1024 MB RAM (Twinmos)

MSI K8N Neo Platinum

Og seff. Leadtek 6600GT

 

Spent på å høre hva dere andre får :)

Det var da ikke spesiellt høy score.. Jeg får nesten samme score med et 9600 pro:

 

3Dmark01: 15100

 

3Dmark03: 4200

Lenke til kommentar

3DMark01 er i stor grad avhengig av CPU, som du tydeligvis har en Intel 3,8 GHz av i testmaskinen... :roll:

 

3DMark03-scoren din er ganske bra for en 9600XT.

 

Det er dessuten merkelig at han får så lav score i 3DMark03 som 5400, men jeg gadd ikke å henge meg opp i det, for det er noe som kan ha en enkel forklaring (dvs innstillinger i driver).

 

Standard for 6600 GT i 3DMark03 er omtrent det jeg får: 7200.

 

Vennligst ikke piss på paraden vår er du snill. Dessuten så har vi betalt mindre for dette skjermkortet enn du betalte for ditt 9600Pro :p

Lenke til kommentar

Var ikke meningen å tråkke noen på tærne. Grunnen til at jeg leste denne posten var fordi jeg har tenkt lenge på å bytte mitt 9600 kort til fordel for et 6600 gt kort..

Jeg har også testet et 6600gt kort i en kamerats pc og vi klarte å få tynt 7000 i 3dmark ut av kortet, da med en P4 2.6.

 

Så det jeg mener er at noe er feil hvis han bare får 5000

 

 

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Det var da ikke spesiellt høy score.. Jeg får nesten samme score med et 9600 pro:

 

3Dmark01: 15100

 

3Dmark03: 4200

Har rettet det nå, det resultatet var det første jeg fikk, men etter å ha fjernet litt gammelt ATI rusk (drivere) og satt på high performance i settings så ble det litt bedre.

 

Nå skal det klokkes etterhvert :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg altså anskaffet meg dette kortet jeg også :)

Jeg har hatt litt problemer med maskina i det siste, slik at jeg har gjort noen oppdateringer etc.

Så jeg tenkte det at jeg skulle gjøre en 3dmar05-logg, med forskjellig oppsett for å teste de forskjellige ram-brikkene, skjermkort, drivere osv.

 

så her er en logg:

3dmark05 Logg (rtf-dok)

 

hadde vært fett å sett hva andre får omtrentlig i 3dmark05...

Endret av iden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...