Gå til innhold

Leadtek 6600GT til 1495,- hos elkjøp fra Mandag.


dkvam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer, er vanlig 6800 NU. Et moddet 6800 NU er jo langt bedre enn 6600 GT.

hmm, er alltid like morsomt å se folk uttale seg om ny hw..

Jeg må få si at hadde nvidia og ati satset litt mer penger på drivere istedenfor så hadde vi ikke trengt disse korta... Selvsagt er dette bevisst fra dem sin side..

De tjener ikke no på drivere..

 

Og samtidig si at et moddet 6800 nu er så mye bedre enn 6600gt er bs!!!!

Hvor er det du måler dette, i 3dmark? For se det klarer du ikke, det lover jeg deg..

Lenke til kommentar
Og samtidig si at et moddet 6800 nu er så mye bedre enn 6600gt er bs!!!!

Hvor er det du måler dette, i 3dmark? For se det klarer du ikke, det lover jeg deg..

Jeg tror du skal moderere kommentaren til: Jeg klarer ikke å se forskjell på et moddet 6800 og et 6600GT. Da kan jeg svare at det er jo helt glimrende for deg. Du sparer jo masse penger :)

 

Du har bedre muligheter for høyere oppløsning og AA/AF med et moddet 6800 enn et 6600GT det lover jeg deg ;)

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Har testet 6600gt og 6800ultra... rett og slett det... merket ikke forskjell foruten i 3dmark... :hmm:

 

Og så må dere ikke bli sure bare fordi jeg sier det er totalt bortkastet penger å kjøpe det siste skjermkortet som er ute på markedet... Jeg sier bare "sannheten"...

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Skulle jeg gjerne ha gjort.

Men har ikke mitt 6800NU tilgjengelig, for det ligger på golvet uten kjøler og venter på vannblokken sin det!

Så viss jeg kjenner det norske postvesenet rett så blir det nok ikke noe sreenshot før etter påske :roll:

Kjiper`n...

 

Du har ikke et 6600gt og da?

 

Kanskje litt vanskelig å finne en med samme specs på hw her på forumet som har 6600gt...

Eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Stemmer, er vanlig 6800 NU. Et moddet 6800 NU er jo langt bedre enn 6600 GT.

hmm, er alltid like morsomt å se folk uttale seg om ny hw..

Jeg må få si at hadde nvidia og ati satset litt mer penger på drivere istedenfor så hadde vi ikke trengt disse korta... Selvsagt er dette bevisst fra dem sin side..

De tjener ikke no på drivere..

 

Og samtidig si at et moddet 6800 nu er så mye bedre enn 6600gt er bs!!!!

Hvor er det du måler dette, i 3dmark? For se det klarer du ikke, det lover jeg deg..

Hvordan måler man at et Geforce 6800 NU er bedre enn et Geforce 6600 GT? Hmm.. :roll:

 

Her er et eksempel på hvordan et Geforce 6800 GT vinner over et Geforce 6600 GT. (Jeg fant dessverre ikke en test med 6600 GT vs moddet 6800 NU i farta, men vi vet jo at når man modder 6800 NU så får man jo lik ytelse som 6800 GT)

 

Og drivere er viktige, men ikke så viktige som du mener. Et 6600 GT har langt færre pipelines enn et 6800 GT og kan dermed ikke jobbe like raskt og effektivt. Så fysiske forskjeller har mye å si.

Lenke til kommentar

Ingen som kunne sagt noe om hva som kan gjøres med et Leadtek 6600GT kort for å få best mulig ytelse uten fare for ødeleggelse? Hvilke Mhz verdier? Bør VS/AA/AF være tvangstyrt fra drivern, eller styrt av programmer?... og slike ting?

 

Har ikke funnet noe om det på nettet.

Endret av ViVentis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...