Gå til innhold

Leadtek 6600GT til 1495,- hos elkjøp fra Mandag.


dkvam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må jeg bestille på El-Kjøp altså, ikke over vanlig butikk...???

Vær så snill å svar fort, tenkte jeg skulle innom elkjøp idag!

Kan kjøpes i butikken også hvis den butikken du skal til har det som tilbud. Står i tilbuds-avisa hvilke butikker tilbudene gjelder for.

 

Har du ikke tilbudsblekka så ta en telefon til butikken og hør.

 

PS Hadde du lest hele denne tråden så er det nevnt før!

Lenke til kommentar
Gainward e tingen... hvis du skal handle noe på elkjøp så er det gjennom internet... Da kan du bestille GTA sandandreas uten at de spør om legemitasjon :D Genialt!!!

 

Ps: lefdal komme sikkert me noen tilbud snart (de er rivaler som det holder)

Elkjøp krever at du er over 18 år for å handle i deres nettbutikk. Finnes selvfølgelig ingen mulighet til å kontrollere alder, men du må godkjenne at du er over 18 år. Om du da bryter en eller annen lov ved å lyve og si du er over 18 vet jeg ikke, men det kan faktisk godt hende.

Lenke til kommentar
Elkjøp Alta har ikke inne for tirsdag neste uke!

Ikke bra nei!

Elkjøp har jo annonsegaranti dei fyrste 3 dagane, så benytt deg av denne. Skal få eit likeverdig eller bedre produkt viss dei ikkje har produktet inne.

Om de ikke har annosert produkt inne innen 3 dager etter annonsen startet, så har de 10 dager på seg til å skaffe annonsert produkt. Klarer de ikke det får du annet eller bedre ;).

Lenke til kommentar
Elkjøp Alta har ikke inne for tirsdag neste uke!

Ikke bra nei!

Elkjøp har jo annonsegaranti dei fyrste 3 dagane, så benytt deg av denne. Skal få eit likeverdig eller bedre produkt viss dei ikkje har produktet inne.

Om de ikke har annosert produkt inne innen 3 dager etter annonsen startet, så har de 10 dager på seg til å skaffe annonsert produkt. Klarer de ikke det får du annet eller bedre ;).

Det står bak avisen: Vis vi er utsolgt av varen innen 3 dager, har vi 10 dager på å skaffe deg et likeverdigt produkt, eller et til samme pris.

 

men hvor har dere den teksten fra egentli?

Lenke til kommentar

Det står bak avisen: Vis vi er utsolgt av varen innen 3 dager, har vi 10 dager på å skaffe deg et likeverdigt produkt, eller et til samme pris.

 

men hvor har dere den teksten fra egentli?

Jeg har teksten fordi jeg jobber i elkjøp og må vite om våre garantier :). Men husker den selvfølgelig ikke ordrett :p..derfor det var litt forskjell mellom det jeg skrev og det du tok fra annonseavisa, selv om meninga var helt lik.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...