Gå til innhold

Leadtek 6600GT til 1495,- hos elkjøp fra Mandag.


dkvam

Anbefalte innlegg

For det første så ER det forskjell på pris i butikk og på nett. Dette pga at prisene ligger på konkuranse nivå. Butikker konkurerer med andre butikker i nær området, og nettbutikk konkurerer med alle andre nettbutikker. Men, selvfølgelig, om det er en annonse avis som er kommet ut, hvor det IKKE står at det er nett prisen til butikken, skal den koste dette i butikk også. Så fremt at ikke hele annonsen er rettet på butikkens nettside.

Til du som handlet på Elkjøp Steinkjær, prisene varierer stort fra plass til plass. Spesielt på små plasser. De har ikke samme konkuranse som i storbyer. Nå vet ikke jeg om Elkjøp Steinkjær er en privat eid butikk, men om det er det, så utgjør også det teen høyere snitt pris. Dette pga at de ikke får inn samme parti og priser som kjede butikkene. De store butikkene har som regel større lager og kjappere levering så lenge det ligger på hovedlager. :)

 

 

Om jeg har forstått denne tråden rett, har det seg ikke sånn at prisen er den samme på nett og i butikk, siden de ikke har opplyst om at dette gjelder kun for kjøp på internett i tilbusavisen sin? Har ikke fått lest den selv, men har fått opplyst at det ikke står der..

 

Står ikke noe om "internett-only" nei , så bare vis dem blekka så skal du ha det til 1495,-

 

Elkjøp har et lite eldorado av priser noen ganger.

Glemmer ikke da jeg skulle ha kjøleskap på elkjøp , fant det til 2499,- på elkjøps web-sider , dro til Steinkjer , der kosta det 2995,-

Men med utskriften fra internet fikk jeg "pruta" det ned til 2499,-

Meeen , de hadde det ikke på lager , og utstillingsmodellen ville de ikke selge noe lavere enn 2499,- så da takka jeg nei.

Var hos elkjøp på leangen(trondheim) dagen etterpå , og der sto pinadø det samme kjøleskapet til 1999,-

 

1000,- i prisforskjell 12mil imellom!!

Etter dette handler jeg lite på elkjøp i Steinkjer.

3843710[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom tilbudsblekke fra elkjøp idag!

 

Synes bare det er verdt å informere om at 1500,- for et 6600GT kort er en OK pris.

Slipper jo porto og når man handler det direkte i butikken.

Skulle handla sjøl om jeg ikke hadde gitt nesten 2000 for mitt XFX 6600GT hos

mamoz for et par mnd. siden....

3826594[/snapback]

 

Kremt kremt :innocent: Det Er ett godt kort, har det selv. Nesten lydløst.

Jeg kjøpte det hos Elkjøp på nettet for ca 750,- hehe :dribble: De hadde prisa det feil. Var Masse folk her på forumet som fikk det kortet til den prisen.

 

Edit: Til de som er skeptiske til Elkjøp, så gikk alt greit. Har jo ikke hatt noen reklamasjoner dit enda da.

Endret av viper44
Lenke til kommentar
Kom tilbudsblekke fra elkjøp idag!

 

Synes bare det er verdt å informere om at 1500,- for et 6600GT kort er en OK pris.

Slipper jo porto og når man handler det direkte i butikken.

Skulle handla sjøl om jeg ikke hadde gitt nesten 2000 for mitt XFX 6600GT hos

mamoz for et par mnd. siden....

3826594[/snapback]

 

Kremt kremt :innocent: Det Er ett godt kort, har det selv. Nesten lydløst.

Jeg kjøpte det hos Elkjøp på nettet for ca 750,- hehe :dribble: De hadde prisa det feil. Var Masse folk her på forumet som fikk det kortet til den prisen.

 

Edit: Til de som er skeptiske til Elkjøp, så gikk alt greit. Har jo ikke hatt noen reklamasjoner dit enda da.

6223575[/snapback]

 

 

Når kjøpte du det ? om du ser etter på dato er det over 1 år siden det kostet 1500 på elkjøp.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...