Gå til innhold

Leadtek 6600GT til 1495,- hos elkjøp fra Mandag.


dkvam

Anbefalte innlegg

Kom tilbudsblekke fra elkjøp idag!

 

Synes bare det er verdt å informere om at 1500,- for et 6600GT kort er en OK pris.

Slipper jo porto og når man handler det direkte i butikken.

Skulle handla sjøl om jeg ikke hadde gitt nesten 2000 for mitt XFX 6600GT hos

mamoz for et par mnd. siden....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
om jeg ikke husker feil, så har de en eller annen regel på det der. Om du kommer innen 2eller3 dager etter annonsen er satt, så skal de gi deg ett bedre eller tilsvarende tilbud på ett annet kort. (En som jobber på elkjøp som sa det på forumet en gang :p)

hvis de er utsolgt regner jeg med... ?

Lenke til kommentar

Vel, det var da ikke SÅ billig. Jeg kjøpte mitt Albatron 6600GT Pci-E for under 1500 for over en måned siden hos MPX.

 

Og dessuten; kjøpt ALDRI datautsyr hos El-kjøp. Servicen er ELENDIG. Man må stå en halvtime i kø, og det tar en evighet å få reparert det. OG det generelle kunnskapsnivået til de som står i butikken er lavt (men det finnes heldigvis noen unntak).

 

 

Innlegg 500. Jippi!

Endret av DezTruckTor
Lenke til kommentar

Husk følgende;

 

Elkjøp har annonsegaranti - Har de ikke varen på lager i de 3 påfølgende dager fra annonsedato, har de 10 dager på seg til å skaffe tilsvarende eller bedre vare til samme pris.

 

Elkjøp har prisgaranti, men dette gjelder IKKE mot Elkjøps egne hjemmesider. Dette er fordi elkjop.no er ett eget segment i Elkjop som har egne priser.

 

Bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Slik jeg kan se det så gjelder den prisen kunn på internett, altså blir det ikke så billig når en legger på frakt sammenlignet med andre webshoper som er kjent for å ha bedre service.

Akkorat det med service på webshoppen til elkjip så er ikke den noe verre etter min erfaring enn de andre webshoppene, de har iallefall levert ting fort og uten problemer når jeg har bestille fra de.

Lenke til kommentar
Vel, det var da ikke SÅ billig. Jeg kjøpte mitt Albatron 6600GT Pci-E for under 1500 for over en måned siden hos MPX.

 

Og dessuten; kjøpt ALDRI datautsyr hos El-kjøp. Servicen er ELENDIG. Man må stå en halvtime i kø, og det tar en evighet å få reparert det. OG det generelle kunnskapsnivået til de som står i butikken er lavt (men det finnes heldigvis noen unntak).

 

 

Innlegg 500. Jippi!

Jeg ville foretrukket Leadtek kortet fremfor albatron kortet ,leste en test i anandtech.com der leadtek kortet vant .det var langt mer støysvakt en de fleste andre 6600gt kortene samt at de har en bedre løsning for feste/støtte av kjøleren til minne brikkene på kortet ,flere av kortene som ble testet var alerede kjøleren fra minnebrikkene løsnet ,dette er vist en svakhet med disse kortene generelt.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2295

Lenke til kommentar
Vel, det var da ikke SÅ billig. Jeg kjøpte mitt Albatron 6600GT Pci-E for under 1500 for over en måned siden hos MPX.

 

Og dessuten; kjøpt ALDRI datautsyr hos El-kjøp. Servicen er ELENDIG. Man må stå en halvtime i kø, og det tar en evighet å få reparert det. OG det generelle kunnskapsnivået til de som står i butikken er lavt (men det finnes heldigvis noen unntak).

 

 

Innlegg 500. Jippi!

Jeg ville foretrukket Leadtek kortet fremfor albatron kortet ,leste en test i anandtech.com der leadtek kortet vant .det var langt mer støysvakt en de fleste andre 6600gt kortene samt at de har en bedre løsning for feste/støtte av kjøleren til minne brikkene på kortet ,flere av kortene som ble testet var alerede kjøleren fra minnebrikkene løsnet ,dette er vist en svakhet med disse kortene generelt.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2295

Vel, jeg leste noe annet.

 

Jeg leste at Albatrons kort var perfekt for klkokking og montering av andre kjøleløsninger.

 

Men om Leadtek kortet skulle være bedre på slikt, er det verdt å merke seg at det bare er et AGP-kort.

 

Og en ting til. JEg spurte på El-kjøp om kortet, og det gjaldt butikken, ikke bare web...

Lenke til kommentar
Og dessuten; kjøpt ALDRI datautsyr hos El-kjøp. Servicen er ELENDIG. Man må stå en halvtime i kø, og det tar en evighet å få reparert det. OG det generelle kunnskapsnivået til de som står i butikken er lavt (men det finnes heldigvis noen unntak).

Så ufattelig tåpelig sagt. Hvor lang KØA er på en elkjøp-butikk er da ikke noe de har noe kontroll over, og dessuten står du bare i kø 1 gang. Hvor ofte trenger man _reparasjon_ på et skjermkort forresten? Er ingen i Norge som kan utføre slikt uansett, isåfall må skjermkortet sendes til produsenten, ikke elkjøp.

Lenke til kommentar

Vær på vakt når dere handler hos Elhjøp. En kollega av meg kjøpte et dyrt lydkort -ca 1000 kr- for ca ett år siden på en av Elkjøp butikkene. Hun ba meg å montere det for henne. Det tok en stund før jeg hadde tid til å gjøre det. Da jeg endelig fikk anledning til å gjøre det og pakket ut kortet, så vi at kortet var brukt. Tykt støvlag samt skruemerker og andre riper. Da angrefristen hadde gått ut, måtte vi bare montere det. Til min stor forskrekelse var kortet defekt og.

Da min kollega, en eldre dame var i butikken for å forklare de saken, ble hun møtt med mistro og fikk aldri erstatning for kortet. Hun fikk ikke engang det defekte kortet. Hun orket ikke å gå videre med saken.

Mitt råd undersøk varene på stedet og prøv de ut med engang og før angrefristen går ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...