Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

 

Tomt til salgs....

Feil tråd? Hører hjemme i kjøp og salg vel?

 

 he he. Ja kanskje det...

Mer at man ikke kan slette feil-innlagte innlegg....

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

 

Farris? Det er jo den drikken med mest salt, og salt forhindrer vell blodtilførselen? 

 

Salt og salter er ikke det samme.

 

 

Farris inneholder følgende mineraler: Magnesium 30mg/l, kalsium 26 mg/l,kalium 16 mg/l, klorid 590 mg/l, hydrogenkarbonat 300 mg/l, sulfat 15 mg/l og natrium 400 mg/l, totalt mineralinnhold 1 400 mg/l.

 

 

Natrium og klorion flyter ikke fritt rundt i vannet, men er nok allerede bundet sammen. Disse konsentrasjonene vil gi en saltmengde på ca 1 gr/l.

 

Når det er sagt, er det vel viktig med påfyll av salt under en økt :)

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd intervallen på linken før? Den som de kaller for "Flying 40s" :)

Etter en lang vinter med mye bra trening liker jeg å eksperimentere med hardøktene og prøve noe jeg ikke har prøvd før. Liker godt 4x5min intervallene og jeg kjører ofte lange tempoøkter i sone 3, men har tro på at variasjon gir suksess.

 

Tenkte å sette igang i 5 tiden.  :) Fikk 11 timerssøvn i natt og har spist en lett frokost og lunsj, pluss at jeg drikker fra en vannflaske mens jeg slapper av for å holde meg hydrert. Flere enn meg som gleder seg til hardøktene? Når det ikke er mer enn 2-3 i uken, og resten rolige langøkter, syns jeg disse er kjekkere når jeg er uthvilt nok til det  :dribble:

Endret av Deulofeu
Lenke til kommentar

Da var sykkel nummer to (nesten) klar for lek og moro.

 

Specialized Stumpjumper Expert Evo

Gaffel: RS Lyrik 

Demper: RS Monarch RC3+ 

Styre/Stem: Race Face atlas 

Bremser: Shimano XTR

Krank: Sram XX1

Bakgir: Shimano XT

Setepinne: Specialized command post

Hjul: Syntace W35 

Veier i underkant av 13kg. Ganske fornøyd med vekten, kanskje prøve å slanke den ytterligere etterhvert. Låseringene og endene på holkene skal byttes til noen i svart. 

 

EBB5C565-2056-4F44-9E85-F7A7233C6FFB_zps

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...