Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker Edge 500. Vurderer litt 510/810 men synes de er for stor i forhold til skjermstørrelse. En 510 som hadde større skjerm uten at enheten ble fysisk større hadde vært perfekt. 500 er litt for liten igjen.

 

Stages måler kun venstreside og dobler den verdien. Det fungerer utmerket. Igår hadde eg årets første tur på raceren og perset på 2 strava segmenter eg stort sett alltid er innom. Holdt 4-5 km/t høyere fart på begge kun pga mer "økonomisk" kjøring. Pleier tydeligvis å dra på alt for mye i begynnelsen. Nå prøvde eg og holde jævn watt. :)

Lenke til kommentar

Noen som sliter med Garmin HRM2? Har nå hatt 1stk HRM1 som fulgte med 510'en og 2stk HRM2 (fikk de på reklamasjon faktisk hos Garmin, tommel opp). De dropper ut og gir ganske ofte ikke mer enn 67bpm, eller gjerne 44bpm, selv om en peser noe forferdelig. Så pluttselig kan det connecte og vise 150bpm og henge med en liten stund før det dropper ut igjen helt. Mannjsjit! 510'en har nyeste fw såklart. Regner med jeg kan bruke hvilken som helst anne HRM med ANT+ på Edge 510?

Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Noen som vet på hvilken kanal noen av disse vårklassikerne blir sendt på? Tenker på Omloop het Nieuwsblad nå 28. februar og Kuurne - Brussel 1. mars, samt de andre som Milano - San Remo, Paris - Roubaix osv :) Er ikke lenge heller til Paris - Nice som starter nå 8. mars som jeg finner på TV2 Sumo i motsetning til disse andre. Blir konge nå når sykkelsesongen starter igjen for fullt :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...