Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan anbefale meg en billig og bra sykkel?

Skal ikke vere sånn Tour De France sykkel ting.. bare en vanlig sykkel med framdemper, 24 gir, terrengdekk osv osv..

Prisklasse på ca 2-3000? Skal hovedsakelig brukes til å sykle på jobb med, men blir nok en kveldstur en gang i blandt for å holde meg i form.. Noen ideer?

Lenke til kommentar

okei, folkene her:

 

Jeg skal ha meg ny treningssykkel; terrengsykkel, ikke landevei. Far skal betale og han skal liksom spare inn på alt og sier at "du trenger ikke bedre sykkel enn det, den holder lenge for deg den" :mad:.

Så jeg lurer på om noen som vet om noen bra sykler til under 7k?

Skal en liten tur til oslo i dag, så om noen vet om noen bra sykkelbutikker så skriik ut!

 

 

:D

Lenke til kommentar
okei, folkene her:

 

Jeg skal ha meg ny treningssykkel; terrengsykkel, ikke landevei. Far skal betale og han skal liksom spare inn på alt og sier at "du trenger ikke bedre sykkel enn det, den holder lenge for deg den" :mad:.

Så jeg lurer på om noen som vet om noen bra sykler til under 7k?

Skal en liten tur til oslo i dag, så om noen vet om noen bra sykkelbutikker så skriik ut!

 

 

:D

Synes og du er "heldig" som får 7k. Men du kan begynne å sykle aktivt, da har du en god grunn til å kjøpe bedre utstyr! ;)

 

Oslo Sportslager ser ut til å være en brukbar butikk..

Lenke til kommentar

Da de var utsolgt for Everest Climber, som var en ganske nice sykkel, hos SykkelSenteret, måtte eg finne meg en ny terrengsykkel.

 

Fant nettop denne sykkelen, en Montana Stingray (Disc), og valget ligger foreløpig på denne.

 

Noen som har noe å si om Montana? Dårlig/bra? Prisen er i hvert fall akkurat det eg leiter etter - og den er svart (Mulig eg har sær smak, men liker ikke sånne sølvfarga sykler..) :thumbup:

 

stingraydisccopy.jpg

 

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
okei, folkene her:

 

Jeg skal ha meg ny treningssykkel; terrengsykkel, ikke landevei. Far skal betale og han skal liksom spare inn på alt og sier at "du trenger ikke bedre sykkel enn det, den holder lenge for deg den" :mad:.

Så jeg lurer på om noen som vet om noen bra sykler til under 7k?

Skal en liten tur til oslo i dag, så om noen vet om noen bra sykkelbutikker så skriik ut!

 

 

:D

Når du sier terrengsykkel. Er du villig til å gå litt mer over i freeride kategorien? Har en vodoo sykkel jeg skal selge. Marzocchi All mountain 2 gaffel, 721 felger, xt nav og andre godbiter. Interessert?

Lenke til kommentar
okei, folkene her:

 

Jeg skal ha meg ny treningssykkel; terrengsykkel, ikke landevei. Far skal betale og han skal liksom spare inn på alt og sier at "du trenger ikke bedre sykkel enn det, den holder lenge for deg den" :mad:.

Så jeg lurer på om noen som vet om noen bra sykler til under 7k?

Skal en liten tur til oslo i dag, så om noen vet om noen bra sykkelbutikker så skriik ut!

 

 

:D

Når du sier terrengsykkel. Er du villig til å gå litt mer over i freeride kategorien? Har en vodoo sykkel jeg skal selge. Marzocchi All mountain 2 gaffel, 721 felger, xt nav og andre godbiter. Interessert?

PM? :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Æsj, den nye Monty Magura 219 sykkelen min har begynt å knirke og knake veldig i kranken nå. Jeg får jo selvfølgelig fikset det gratis siden den er så ny, men er det noen som vet hva som kan være galt?

Sikkert skitt "i mellom" krankarmen og kranklageret, eller så kan det være at bolten på krankarmen ikke er stram nok.

 

Fet sykkel BTW ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...