Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal kjøpe meg en ny sykkel nå snart, og skal kjøpe en 26" trial bike. Har sett litt på den her, Univega RAM TR-626: http://english.univega.com/start_bikes.asp...oop=RAM&kat=RAM

Noen som vet om den er noe bra? Jeg vet heller ikke noe om bremsene. Noen som vet? Eventuelt en annen trial bike 26" som noen vil foreslå?

 

EDIT: Jeg ser hva slags bremser det er, men jeg har ingen erfaring med de.

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Ser ut til at det er Magura hydrauliske v-bremser. Mange trialsykler som har det! Veldig kontante bremser!! (Har prøvd ja)

Vet det. Jeg har prøvd Magura HS33, men aldri Magura HS11 som sitter på denne sykkelen. Noen som vet forskjellen mellom disse? :dontgetit:

Vil tro at det ikke er det helt store som skiller dem. Vekt det eneste kanskje :hmm:

Lenke til kommentar
Her er min sykkel, koster 30-40000,- :roll: Skal kjøpe nye lettere komponenter til høsten hvis jeg har penger. Veier ca 7,8kg med godhjulene.

 

hvor stiv er egentlig 555'n? Jeg er såpass tung at jeg sliter med å finne rammer som jeg føler gir meg god nok respons...

 

Har en KX liggende, men har ikke testet den anda da jeg forsatt er veldig glad i stål ramma min fra bianchi :-)

 

Blir det Hardware.no team på TO neste år?

Lenke til kommentar
Her er min sykkel, koster 30-40000,-  :roll: Skal kjøpe nye lettere komponenter til høsten hvis jeg har penger. Veier ca 7,8kg med godhjulene.

 

hvor stiv er egentlig 555'n? Jeg er såpass tung at jeg sliter med å finne rammer som jeg føler gir meg god nok respons...

 

Har en KX liggende, men har ikke testet den anda da jeg forsatt er veldig glad i stål ramma min fra bianchi :-)

 

Blir det Hardware.no team på TO neste år?

Har lest at 555 faktisk er litt stivere bak enn 585 så den er nok ganske stiv noe jeg merker klart. Helt super å spurte med.

 

Om det blir hardware.no team kommer nok ann på :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Her er min sykkel, koster 30-40000,- :roll: Skal kjøpe nye lettere komponenter til høsten hvis jeg har penger. Veier ca 7,8kg med godhjulene.

 

555-6.jpg

Omg, l33t najs bike ass!!!

 

Gleder meg til den dagen jeg også kan få meg en sykkel av den typen (må stoppe og vokse først tho')

Lenke til kommentar
Her er min sykkel, koster 30-40000,-  :roll: Skal kjøpe nye lettere komponenter til høsten hvis jeg har penger. Veier ca 7,8kg med godhjulene.

 

http://home.no.net/magio/look/555-6.jpg

Omg, l33t najs bike ass!!!

 

Gleder meg til den dagen jeg også kan få meg en sykkel av den typen (må stoppe og vokse først tho')

Ja, det er bare til å spare :thumbup: Bare ramma koster jo mer enn en rå pc :dontgetit: Dog betalte ikke jeg så mye da (to sifret tall) :innocent: Er såpass god at jeg er et "ettertraktet" sponsor objekt :green:

 

Forøvrig så er setet DEILIG, 135gram med kjærlighet :love:

Endret av magio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...