Gå til innhold

Tråden for barne-TV-nostalgikere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som husker denne grønne greia?

evang.jpg

 

Skurt het han, og presenterte et multiskandinavisk TV3 med barneTV og slikt. Han og ei dame satt å fjaset en stund før man fikk se det man egentlig ville se.

 

profess2.gif

 

Baltazar var litt tøff og ja. Mener å huske at musikken var ganske tøff.

 

johnblun.GIF

 

Denne fyren var helt fæl dog. Måtte han brenne for å ha ødelagt deler av min barndom. :mad:

 

S,

Lenke til kommentar

Husker Skurt ja:P

Fra TV3 ja.

Tidlig om morgenen:P

Ikke at jeg hadde TV3 da, men når farmor og farfar var hos oss, lå de på hotell nede på Orkanger, og da pleide jeg å ligge over hos de for å ha tilgang til TV3:P

 

Ødela Jon Blund deler av din barndom? *sjokkert*

 

Jeg syns å huske at jeg veldig godt likte Mr. Nelson, Pernille og et eller annet grønt skogstroll som spillte fløyte:P

Kun til jul selvfølgelig.

Gjerne sammen med Eli Rygh og en bjørn jeg nettopp glemte navnet på:|

Lenke til kommentar
Jeg syns å huske at jeg veldig godt likte Mr. Nelson, Pernille og et eller annet grønt skogstroll som spillte fløyte:P

Kun til jul selvfølgelig.

Gjerne sammen med Eli Rygh og en bjørn jeg nettopp glemte navnet på:|

Ellers husker jeg Pernille og julestjernen, dukkefilmserie med Pernille som hadde mistet julestjerna si eller noe sånt.. I den serien var det et troll som spilte fløyte, og en amerikaner; Mister Nelson :D

Jeg husker jeg ble skitredd da det fløytetrollet kom. Og da mener jeg virkelig redd, syns nesten jeg kjenner skrekken :!:

 

Forresten, kanskje det er bjørnen Teodor du mener? De var på ei hytte, elns.

 

Edit: La til et lite ord.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Jeg syns å huske at jeg veldig godt likte Mr. Nelson, Pernille og et eller annet grønt skogstroll som spillte fløyte:P

Kun til jul selvfølgelig.

Gjerne sammen med Eli Rygh og en bjørn jeg nettopp glemte navnet på:|

Ellers husker jeg Pernille og julestjernen, dukkefilmserie med Pernille som hadde mistet julestjerna si eller noe sånt.. I den serien var det et troll som spilte fløyte, og en amerikaner; Mister Nelson :D

Jeg husker jeg ble skitredd da det fløytetrollet kom. Og da mener jeg virkelig redd, syns nesten jeg kjenner skrekken :!:

 

Forresten, kanskje det er bjørnen Teodor du mener? De var på ei hytte, elns.

 

Edit: La til et lite ord.

Teodor ja!

Med stemme av Birgit Strøm elns:P

Samme person som var TittenTei og som sang div. sanger.

 

*minner*

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Arild og den usynelige byen:

Handler om den lille gutten Arild som leker med lego alene på gulvet (faktisk slik jeg tilbrakte mesteparten av min barndom) Men faren hans er hele tiden irritert fordi han må konstentrere seg om arbeidet sitt. Derfor finner Arild opp en egen fantasiverden.

Ja den var fin :love:

 

Ellers likte jeg godt å se på mr hickup, og den serien med asgeir og vaske :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...