Gå til innhold

Tråden for barne-TV-nostalgikere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den mystiske serien ja, nå har jeg tenkt så det har knaka og da er det noen spørsmål jeg stiller dere andre for å se om vi tenker på det samme.

-Er det en gutt som i starten havner i koma etter en bussulykke på vei til skoletur?

-Er faren hans spilt av Sven Nordin?

-Jobber han som avisbud?

-Når han er i koma, drømmer han da at han gjør ting osv.?

-Snakker han mye om tid og en bestemor som også gjorde det (tror jeg)?

-Heter gutten Tim?

-Prøver han med drømmene sine å finne ut hvordan bussen kræsja?

(om det var en hund som løp foran bussen, om det var en skrue løs osv.)

-Prøver han å unngå bussulykken med å hindre hunden i å løpe, skru skruen fast osv?

-Finner han ut at tiden ikke kan endres (eller noe sånt) uantsett?

 

Alt dette er ting jeg mener skjer,

men først må vi jo vite at alle snakker om samme serie. :D,

den serien synes jeg var konge hvertfall

 

edit: hey, hey, hey etter et søk på NRK etter Tim ANDtidAND Sven Nordin fant jeg ut at serien jeg hvertfall jeg snakker om, heter " Tiden før Tim "

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Serien med han gutten som faller ned og kommer i koma, mens han er i koma så havner han i en annen verden eller hvordan jeg skal si det. Noen som husker hva den serien het?

Det lurer jeg også på!

Ja, jeg kan også huske å ha sett dette. Var ikke dette i på "Midt i smørøyet" eller noe?

Nei, jeg tror ikke det.

 

Edit: Jeg kom på at en som var med i serien, (kjæresen til hovedpersonen,?) het Donna. Aner ikke hvofor jeg husker dette.

Var ikke det søsteren hans som het Donna ?

 

Jeg husker denne serien ble diskutert her på forumet for lenge siden, men har glemt hva den heter. Så nå har jeg blitt helt besatt på å finne ut hva den heter :p

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

TinTin er vel den tegneserien jeg husker best, og den vekker mange gode minner. Kom tilfeldigvis over en komplett DVD-utgivelse i London, og jeg slo til :love: Hergé er genial :)

 

Ser at "The Girl from tomorrow" er nevnt, en annen serie jeg synes var kul var "The Odyssey".. handler om en kar som faller ned fra en trehytte og faller i koma, og drømmer om en rar verden :cool:

 

EDIT: Takk for riktig navn:) My mind keeps playing tricks all the time :!:

Endret av enl
Lenke til kommentar
Også sånn afrikansk fruktlandskap av noe slag.

Der verden var av frukt. Enkelt og greit.

Ja, nevnte den tidligere (om det er den der med den plagsomme Lilly's Butikk-fuglen) :)

 

Men i allefall, kan huske jeg så noe som het "Anzur" eller noe slikt da jeg gikk på barneskolen. Skikkelig tøft kan jeg huske jeg syntest det var :!:

Lenke til kommentar

:cry: Masse bra her ja.

Tomas Toget, endene som sang "Kva kva kva kvakk kvakk kvakk", Disneytimen, Fragglene, To gode naboer, Kalle Klovn, Kalle Klovn, har kan gjøre alt mulig han er rett og slett utrulig det er KALLE KLOVN, KALLE KLOVN, pingu :love:, Dyra frå Dyreskogen

 

Eg fatter og begriper ikkje kor dårlig dagens Barne-TV er. Blir seriøst forbanna. :realmad:. Tenk på alle dei gode seriane som gjekk for nokre år sidan som er erstatta med det værste skvipet som er mulig å hoste opp. :no: :no:

 

Edit: Den tsjekkiske(elns) teikneserien om muldvarpen :w00t:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...