Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg går første året I & IKT og skal ha et realtivt tungt semester neste år (matte2, mekanikk, alg-dat og kjemi).

 

Jeg er svært usikker på om jeg skal komme tilbake til den 5.januar og være med på kursuka. Saken er at jeg ikke har hatt noen som helst kjemi før og ikke 3FY. Lurer på om det er lurt å få med seg et forkurs i kjemi (evt. også fysikk hvis det trengs). Hva er deres erfaringer med dette? Får man mye ut av kursuka?

 

Skulle gjerne hatt en uke ekstra juleferie, men er litt redd for å gå på en smell med et tungt semester. Håper noen kan svare hvis dere har erfaringer med dette.

Lenke til kommentar
Det lureste er nok å vente med å bestemme noe til du får vite hva som faktisk tilbys av kurs, men hvis det er noen forkurs for kjemi eller algdat anbefales det.

 

Regner med det er ganske vanlig at kjemikurs holdes, eller er det kanskje mest foran høstsemesterne?

 

Vet noen om de sender på mail når kursene har kommet opp?

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk etter godt over 2 måneder er veldig godt. Hyggelige ansatte, behjelpelig vaktmester og relativt høy standard på rommet (senga er kjempegod ^^).

Prisen er også ganske grei med tanke på at strøm, kabel-tv og internett er inkludert. Noen klager over at de deler kjøkken med 6 andre, men jeg har kommet med 6 utrolige folk, så sånn sett har jeg kanskje vært ekstremt heldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...