Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Eg har Rivertz i Matematikk 1
Awwh, luckyguy! :love: Hadde han i matte3 and I loved it!

Enig der. Jeg byttet til Rivertz-parallellen i matte 3 i vår på grunn av ham. Fantastisk fyr.

 

Har bare hørt bra ting om Wessel-Berg også, egentlig. Har aldri hatt ham selv, men folk sier han er kjempeflink.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal til ntnu i september! Går andre året på VGS nå, studiespesialisering... Kommer til å bli fett! Kanskje jeg møter noen av dere :D

Vi fekk faktisk beskjed om at neste fredag (26.09), skulle det kome nokre elevar frå vidaregåande (eller born, som Rivertz så fint sa det) og sjå på oss når vi skal ha matteforelesing. Er det nokre snasne chicks i klassa di?

Lenke til kommentar
Var dårlig med stash i år, i forhold til i fjor, synes jeg.

Fikk med meg foredraget til Aamodt. Det var bra.

Olaaaaas subjektive vurdering av Karrieredagen: For lite stæsj, for mange ting på for kort tid og for mye business/management/konsulent-ting, sannsynlig vis grunnet økonomi.

 

Det er synd at bare de bedriftene som har mest penger å slenge rundt kommer, jeg tror det hadde vært bedre om man kunne ha hatt to eller tre dager, lavere priser og fått inn flere fagnerder. Det ble usedvanlig høy faktor av hvitsnippere som skulle ha trainees, mens det som ofte er mer morsomt er de som kommer med masse duppeditter og forskere som entusiastisk kan fortelle om hva de har laget for bedriften. IAESTEs næringslivsdager og flere av de andre dagene som var/er i februar pleier å være bedre på sånne ting.

Lenke til kommentar
Jeg synes han stort sett er god. En av de bedre, egentlig. Kjell Holthe, foreleser i Mekanikk 2, er den beste foreleseren jeg har hatt hittil, og Dag W. Berg havner nok på en grei andreplass. Dog, det er et stykke mellom de to.

Holthe er bra! Asle Sudbø derimot. Har forbedret seg noe i det siste, men dog. Mangel på gode fysikkforelesere virker det som.

Lenke til kommentar
Olaaaaas subjektive vurdering av Karrieredagen: For lite stæsj, for mange ting på for kort tid og for mye business/management/konsulent-ting, sannsynlig vis grunnet økonomi.
Ganske enig der. En xbox 360 elite kom godt med, men ellers var det for lite stash, for lite folk som faktisk dugde til noe, og for mye slips.
Lenke til kommentar
Jeg synes han stort sett er god. En av de bedre, egentlig. Kjell Holthe, foreleser i Mekanikk 2, er den beste foreleseren jeg har hatt hittil, og Dag W. Berg havner nok på en grei andreplass. Dog, det er et stykke mellom de to.

Holthe er bra! Asle Sudbø derimot. Har forbedret seg noe i det siste, men dog. Mangel på gode fysikkforelesere virker det som.

Sudbø - det er vel han som var i Under Dusken i fjor fordi han nektet å holde repetisjonsforelesning før eksamen siden klassen bråket sånn, er det ikke? Virket jo ikke som noen direkte munter type, men det er selvsagt mulig at klassen faktisk VAR så ille òg da. :)

Lenke til kommentar

Vi har Ola Hunderi i fysikk nå. Selveste pendelmannen. Forelesningene er ikke voldsomt engasjerende, men heller ikke dårlige. Høydepunktene kommer egentlig når han prøver å gå opp i auditorietrappen mens han prater (sikkert i et forsøk på å komme nærmere studentene på det psykososiale plan eller noe), noe som vanligvis ender i at han nesten snubler, banner, og kommer seg ned til tavlen igjen.

Lenke til kommentar
Sudbø - det er vel han som var i Under Dusken i fjor fordi han nektet å holde repetisjonsforelesning før eksamen siden klassen bråket sånn, er det ikke? Virket jo ikke som noen direkte munter type, men det er selvsagt mulig at klassen faktisk VAR så ille òg da. :)

Høres ikke ut som samme fyren. Han virker som en skikkelig pushover og delvis nervevrak.

 

trøls: Kanskje ikke, men han er den mest engasjerende foreleseren atm og bare det gjør at han er en av de bedre.

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar
Jan B. Årseth er den beste foreleseren jeg har hatt på NTNU, tror jeg. Mekanikk 1 og 2.

Han er veldig flink ja. Hatt ham i "mekanikk 2" og "numeriske metoder". Synes også noen av foreleserne innen strømning er dyktige, Lars Sætran (aka Ultra-Lars) og Tor Ytrehus kan trekkes frem som gode eksempler. Reidar Kristoffersen skal visst også være veldig dyktig, men jeg har kun hatt ham som vikar et par ganger så vanskelig å uttale seg. Når det gjelder fysikk hadde jeg også ganske dårlig erfaring med min foreleser, husker ikke hva han het.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Rivertz er konge, ja. Schau sliter vel fortsatt med jet-lagen har beklaga seg for første dagen.

Haha, kunne ikke vært mer enig. Rivertz' daglige power walk for å vaske tavla er nok til å få meg opp om morgenen, like festlig hver gang.

 

All honnør til Åsmund som øvingsforeleser og, selv om det ikke er nok med 2 timer for å forklare det vi ble forelest om i de 4 timene med vanlige forelesninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...