Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tips til hvordan å arbeide i Ex.phil? Sliter med både tid og motivasjon mht.faget.

 

Sliter en del med matten, i tillegg er Mattek ganske komplisert. Prøver å lese litt ex.phil, men det er så sinnsykt uintressant. Gruer meg til å begynne med skrivingen.

1: Les mindre ex.phil.

2: Regn mer matte.

Ja, enig. Jeg brukte selv veldig lite tid på exphil utenfor forelesninger/seminarer, med unntak av noen få timer til å skrive hver av de tre øvingsoppgavene. Jeg leste ikke i boken for å følge forelesningene, for å si det slik, men konsentrerte meg om seminarene, der vi fikk veldig bra hjelp til de spesifikke oppgavene. En av øvingsoppgavene kom også på eksamen (praktisk talt helt lik, og dette har jeg hørt er ganske vanlig ...), og dermed var det ikke noe problem å bestå faget.

 

Gode resultater i matte og mat.tek. er utrolig mye viktigere enn tilsvarende i exphil, siden du faktisk skal bygge videre på det du lærer i de førstnevnte.

Lenke til kommentar

Det anar eg ikkje, men eg tviler på det. Og i så fall burde det eigentleg bety ekstremt lite, i og med at det er det siste du har prestert som bør telje. Sjølvsagt ville det ha vore ergerlig om du hadde D, tok han opp att, fekk stryk, og det stod i parantes på vitnemålet at du hadde strøket. Men som sagt, eg anar ikkje ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...