Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Jeg ville vasket dørhåndtakene på toalettet før jeg tok på dem om jeg var deg. Lykke til.

 

må ikke glemme å vaske veggene rundt sengen heller.. er sikkert diverse ekskrementer/gugg som som har blitt klint/sprutet en halvmeter oppover tapeten fra senga, hehe..

 

Nå er du bare ekkel. Typisk nordlending. Er dette takken for at du fikk låne film av meg?!

Jeg vasket forøvrig veggene etter natta vår.

 

Jeg turde ikke ta i filmen, så jeg lurte noen på etasjen til å åpne den for meg og putte dvd`en i spilleren, hehe.. neida, jeg skal slutte! Stakkars jurg som blir trakasert! (det var vel kanskje en revenge for det du skrev på den superhemmelige sladrekanalen til voll på irc ista). :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville vasket dørhåndtakene på toalettet før jeg tok på dem om jeg var deg. Lykke til.

 

må ikke glemme å vaske veggene rundt sengen heller.. er sikkert diverse ekskrementer/gugg som som har blitt klint/sprutet en halvmeter oppover tapeten fra senga, hehe..

 

Nå er du bare ekkel. Typisk nordlending. Er dette takken for at du fikk låne film av meg?!

Jeg vasket forøvrig veggene etter natta vår.

 

Jeg turde ikke ta i filmen, så jeg lurte noen på etasjen til å åpne den for meg og putte dvd`en i spilleren, hehe.. neida, jeg skal slutte! Stakkars jurg som blir trakasert! (det var vel kanskje en revenge for det du skrev på den superhemmelige sladrekanalen til voll på irc ista). :p

 

Bitch.

Lenke til kommentar
Ble litt usikker om det var R 13 eller R14 dere snakket om? er hyblene nedslitte? trodde alle hadde ganske bra standard... Hørtes ikke bra ut det med doene!:p

 

Ta det med ro.. R-blokka er i den nyeste delen av voll :p Standarden er helt grei og jeg tviler på at hyblene der er så nedslitt som jurg skal ha det til.

Lenke til kommentar
Alle har jo hatt seg på Voll da, det er den minste agurknyheten noen kunne kommet med.

 

Ikke alle som har hatt seg med Dune!

 

No worries, hyblene er i fin fin stand. De passer på at alt er i orden før de lar nye flytte inn.

 

sim: Når du sier det, tror jeg glemte å vaske dørhåndtakene på do ja :\

prada8: Vask dørhåndtakene på do.

Endret av jurg
Lenke til kommentar

Wohoo, kom inne på NTNU. Ble Teknisk Geofag. Virker som det er ca ny linje fra året, skilt ut av tidligere Geofag og petroleumsteknologi. BLir spennende. Nå er det bare å skaffe seg hybel da.

 

Send PM hvis noen har en ledig hybelplass!

Titta på Hybel.no og ser at jeg kan legge inn en søknad på hybel, er det noen som har prøvd dette og har gode erfaringer med det? Virker så enkelt å greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...