Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

1. Klaget på en karakter. Får jeg brev i posten om resultatet, eller kommer det på studentweb? Hvor lang tid kan det ta?

Tror resultatet plutselig dukker opp på studweb.

 

 

Hvordan kommer man seg til og fra fest da?:p får jo høre det er veldig langt fra byen.. og det går vel ikke busser så sent heller..

Buss til, nattbuss fra? Taxi? Gå? Sykle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lærerutdanning-med-mastergrad-i-språk.Enn-du?

Velkommen til masterprogrammet skal du være. Mvh en som går MLREAL.

 

 

1. Klaget på en karakter. Får jeg brev i posten om resultatet, eller kommer det på studentweb? Hvor lang tid kan det ta?

Det kan hende dette er fakultetbestemt, men jeg fikk brev med resultat.

Lenke til kommentar
Skal på på R 14. Såå, noen som kan fortelle meg om hvordan beliggenheta er?:p Noen som bor like ved?:)

 

Du kommer til å se ut mot veien, parkeringsplassen med rånere og kristenhuset. Lykke til. Jeg tok feil :(

 

1. Klaget på en karakter. Får jeg brev i posten om resultatet, eller kommer det på studentweb? Hvor lang tid kan det ta?

 

2. Når offentliggjøres eksamensdatoene for vårsemesteret?

 

Du får brev. Behandlingstiden varierer veldig. Fra 2 uker til 6 måneder.

 

Eksamensdatoene for vår 2009 er allerede lagt ut. Sjekk http://ntnu.no/eksamen/.

Endret av sim
Lenke til kommentar
Skal på på R 14. Såå, noen som kan fortelle meg om hvordan beliggenheta er?:p Noen som bor like ved?:)

 

Du har vindu inn mot selve Voll studentby, siste rom til høyre (rett før kjøkkenet) når du kommer inn i gangen. Flyttet ut fra R13 for et par måneder siden, og om jeg husker rett er det bare én person som blir boende over sommeren. Ta det med ro, han er en koselig kar... om du liker metal og rock ;)

 

Du kan se inngangen til sim fra vinduet ditt så ta med fotoapparat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834
Hvor-gammel-er-du?Dt-er-engelsk-som-skal-være-hovedfaget-mitt!Gleder-meg..

 

Jeg er 19, enn du? Så bra! Da "kjenner" jeg allerede en annen som skal ha engelsk^^ Gleder meg jeg også. Det som derimot bekymrer meg at antall plasser er halvert, men søkerne er like mange.

Lenke til kommentar
Skal på på R 14. Såå, noen som kan fortelle meg om hvordan beliggenheta er?:p Noen som bor like ved?:)

 

Du har vindu inn mot selve Voll studentby, siste rom til høyre (rett før kjøkkenet) når du kommer inn i gangen. Flyttet ut fra R13 for et par måneder siden, og om jeg husker rett er det bare én person som blir boende over sommeren. Ta det med ro, han er en koselig kar... om du liker metal og rock ;)

 

Du kan se inngangen til sim fra vinduet ditt så ta med fotoapparat.

 

Inngangen til sim?

 

Går det nattbusser? bra da:)

Lenke til kommentar
Skal på på R 14. Såå, noen som kan fortelle meg om hvordan beliggenheta er?:p Noen som bor like ved?:)

 

Du har vindu inn mot selve Voll studentby, siste rom til høyre (rett før kjøkkenet) når du kommer inn i gangen. Flyttet ut fra R13 for et par måneder siden, og om jeg husker rett er det bare én person som blir boende over sommeren. Ta det med ro, han er en koselig kar... om du liker metal og rock ;)

 

Du kan se inngangen til sim fra vinduet ditt så ta med fotoapparat.

 

Jeg-skal-bo-på-R13!:D

Lenke til kommentar
Skal på på R 14. Såå, noen som kan fortelle meg om hvordan beliggenheta er?:p Noen som bor like ved?:)

 

Du har vindu inn mot selve Voll studentby, siste rom til høyre (rett før kjøkkenet) når du kommer inn i gangen. Flyttet ut fra R13 for et par måneder siden, og om jeg husker rett er det bare én person som blir boende over sommeren. Ta det med ro, han er en koselig kar... om du liker metal og rock ;)

 

Du kan se inngangen til sim fra vinduet ditt så ta med fotoapparat.

 

Jeg-skal-bo-på-R13!:D

 

Stakkars... du får en nedslitt liten hybel jeg bodde på i tre år. Utsikten din er til det kristne felleskapet «Vineyard», restauranten Viva og en fin parkeringsplass den lokale Hells Angels liker å utnytte. Ikke forvent å kunne sove lenge, lastebiler som leverer mat til ICA Maxi kommer til å vekke deg før sola står opp, og når de endelig kommer for å hente søppelcontainerne rett ved virker det som om ragnarok endelig har kommet.

 

Du har siste hybel på venstre hånd, rett før kjøkkenet, og du får prøve å bli godvenn med personen som bor i R12; dere er i samme branncelle og kommer dermed til å høre mye av hverandre... spesielt dobesøk og andre høylydte aktiviteter midt på natten.

 

Kos deg på hybelen!

Lenke til kommentar
Jeg ville vasket dørhåndtakene på toalettet før jeg tok på dem om jeg var deg. Lykke til.

 

må ikke glemme å vaske veggene rundt sengen heller.. er sikkert diverse ekskrementer/gugg som som har blitt klint/sprutet en halvmeter oppover tapeten fra senga, hehe..

Lenke til kommentar
Jeg ville vasket dørhåndtakene på toalettet før jeg tok på dem om jeg var deg. Lykke til.

 

må ikke glemme å vaske veggene rundt sengen heller.. er sikkert diverse ekskrementer/gugg som som har blitt klint/sprutet en halvmeter oppover tapeten fra senga, hehe..

 

Nå er du bare ekkel. Typisk nordlending. Er dette takken for at du fikk låne film av meg?!

Jeg vasket forøvrig veggene etter natta vår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...