Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at alle som går i 1. klasse på siv.ing.-studiene i år har hatt minst 4 i 3MX, så er det jo ingen som er direkte elendige i matte fra før av. Men strykprosenten i matte 1 var høy i følge Maakestad - oppimot 50 % på enkelte linjer. Så overgangen er nok hard for ganske mange. Jeg tror ikke jeg står i særlig fare for stryk selv, men det blir spennende å se hva vi får i morgen.

Lenke til kommentar

Pokker, jeg presterte å få en D. Er det noen vits å klage, eller skal jeg bare bite tennene sammen, og ta den på nytt? Det er et dragvollfag, og jeg føler at jeg fortjente bedre enn D. Men kødden av en sensor er tydeligvis ikke enig. Jeg kunne ha levd med en C, det er akkurat dårlig nok til å være misfornøyd med, men for bra til å gidde å ta den på nytt. En lite flatterende D på vitnemålet derimot...

Lenke til kommentar

Tenkte tanken jeg også. Det store spørsmålet er jo da om man vil prøve å satse på en E (eller en mirakuløs D) eller å heller gi gass siste uka i ferien og få bra på konten. Spiser jo litt av ferien, men kanskje verdt det, spesielt mtp hva man lærer og at man vil få bruk for det i matte3/matte4...

 

 

Noen her som har erfaring med noen av følgende faglærere?

 

Hallvard Trætteberg

Trond Aalberg

 

Bjørn B. Larsen

 

Steinar Raaen

 

Ivar Kristian Amdal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...