Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan anbefale noen fag jeg kan ta istf. ex.phil dette semesteret? Har tatt medisin for ikke medisinere. Ser etter et grunnleggende økonomi- eller psykologifag.

 

Må det være perspektivemne? Da kan du ta statistikk for samfunnsvitere. Lyst til å prøve deg på et økonomiemne så kan jeg anbefale innføring i mikroøkonomi.

Lenke til kommentar

Spenstig at alle onsdagene ser maltrakterte ut nå, siden man flytter forelesningene fra torsdag til onsdag i uke 19. De kunne spart seg for å skrive det opp på timeplanen, spør du meg.

 

Jeg har 2 forelesninger hver dag nå, med unntak av torsdag som er nesten full fra 08 til 19. Kun nattforelesning 2 dager i uka da :)

Lenke til kommentar

Det må du har gjort for å ha godkjent studieplanen din, betalt semesteravgift og fått penger fra Lånekassa i høst. :)

 

Men det tar gjerne litt tid fra man godkjenner studieplanen og betaler semesteravgifta før man får pengene fra Lånekassa, spesielt om høsten når de i tillegg skal sende deg gjeldsbrev og alt det der. Så det er kjekt å få gjort unna disse tingene tidligst mulig om man ikke ønsker å vente på penger langt ut i semestret.

Lenke til kommentar
Det må du har gjort for å ha godkjent studieplanen din, betalt semesteravgift og fått penger fra Lånekassa i høst. :)

 

Jeg gjorde det så klart for høst semestret :p Men mente at jeg ikke hadde godkjent noe til vår semestret :)

 

Men nå var alt godkjent og betalt så da er det bare å vente på pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...