Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt og gosset meg over enkle oppgaver til jeg så oppgave 7, den var en hard nøtt. Det verste var at jeg faktisk fikk riktig svar til slutt, men jeg tok en spansk en og sa at X^2=-1 => X=1...

 

En ting, jeg fikk 7/10 på semesterprøven(20%), så tror jeg jeg fikk alt riktig på eksamen (unntatt den "spanske" jeg akkurat nevnte) - tror dere jeg kan håpe på en A?

Lenke til kommentar
Jeg satt og gosset meg over enkle oppgaver til jeg så oppgave 7, den var en hard nøtt. Det verste var at jeg faktisk fikk riktig svar til slutt, men jeg tok en spansk en og sa at X^2=-1 => X=1...

 

En ting, jeg fikk 7/10 på semesterprøven(20%), så tror jeg jeg fikk alt riktig på eksamen (unntatt den "spanske" jeg akkurat nevnte) - tror dere jeg kan håpe på en A?

 

7/10 på midtsemesteren betyr at du fikk 14/20 %, så det er 6% mistet der, så må man vel ha >90% for å få A? Så ikke så veldig mye å gå på, men hvem vet

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar

BAH!

Starta fint på matteeksamen, men så satt jeg meg helt fast på flere oppgaver. Det løsna heldigvis mot slutten, men da hadde jo plutselig 4 timer gått og jeg måtte levere.

 

Det som irriterer mest er at jeg fikk til ganske lignenede oppgaver når jeg satt og øvde, men det låste seg helt når jeg satt og prøvde å konse i dag.

 

Menmen, nå skal jeg feste og prøve å la være å snakke om matte, jeg tror akkurat det blir vanskelig ettersom matte er omtrent det eneste jeg har tenkt på i mange uker :p

 

Edit:

Og pupper, jeg har tenkt på pupper og jenter, men mest matte.

Endret av pwnde
Lenke til kommentar

Og da var fasiten til dagens matte 1-eksamen ute også, for dem som ikke allerede har oppdaget det.

 

Det verste er at de har løst den siste oppgaven på samme måte som jeg selv vurderte/prøvde på, men jeg syntes etter hvert det ble såpass innviklet at jeg tenkte at det "måtte" være en annen fremgangsmåte, og droppet å følge den opprinnelige planen min hele veien. Oh well, jeg klarer ikke å være SÅ misfornøyd, heller. :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jusansvarlig henviser til at ordlyden er endret i forhold til nevnte eksamen, slik at det

også bør tas hensyn til styrets rolle i en slik sak. Derfor c.

 

Med vennlig julehilsen

Tim

Ikke aktuelt. Jeg slo opp i (det aktuelle) juskompendiet, og der kan man flere plasser lese det til at generalforsamlingen skal godkjenne. Kan godt være at det står litt forskjellig i ulike tilfeller, men da må hvertfall begge svarene godtas...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...