Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligger godt ann på Plato, Aristotle, førsokratikerne og de tre godgutta, Descartes, Hume og Kant. Og de tre siste forveksler vi sånn ca. alt på regner jeg med :p

 

Ellers ser det svakt ut.

 

Hulelignelser er tingen!

 

Forutsatt at intenspugginga idag klarer å holdes i hjerneklisteret i minimum ett tosifret antall timer.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Men ex.phil er jo et såpass åpent fag, at man skal jo alltids klare å lire av seg en god del, bare man har litt peiling på ting og tang. Er bare å trekke ting ut på de famøse viddene. Jeg har pakket kvikklunsj, for å si det sånn.

Haha, du skal se at dette er innlegget som klarer å få meg gjennom morgendagens prøvelse. :D

 

Ellers virker det som at det er gjengs at folk hang med gjennom ca. halve pensum, dette gjelder i all hovedsak også meg. Men, vi satser på å lire av oss masse røverhistorier fra det gamle Hellas.

 

Tror jeg skal skaffe meg litt søvn, jeg ... Lykke til i morgen, folkens.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om kan jeg ofte bli veldig filosofisk i fylla. Det krever riktignok den rette blandingen av alkohol og søvnmangel....

 

Men strengt tatt er vel det noe man heller skulle prøvd på øving 3, forrutsatt at øving 1 og 2 ble godkjent.

 

Edit:

Håper jeg lærer meg å skrive til i morra, ble litt rare setninger dette. Kanskje jeg skal sove snart.

Endret av pwnde
Lenke til kommentar
Men hvem har nøyaktig A i snitt??????

Man evner da å runde av til nærmeste hele karakter?

Tåpelig å runde av f.eks. fem A og fire B til "A i snitt".

 

Jeg pleier å si "B komma 3", osv. Det logiske er å jo oversette A, B, osv til tall.

 

Hvorfor er det så tåplig? Uansett kan man jo oversette til tall og regne ting så nøyaktig man bare vil ved å se på vitnemålet, om de som ser det er så interessert i voldsomme detaljer, så kan de lett lese det ut av det som står der.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tåpelig å runde av f.eks. fem A og fire B til "A i snitt".

Hvorfor er det så tåplig?

Fordi forskjellen mellom f.eks. fem A + fire B og ni A er stor.

 

Det er ikke snakk om noe der det er så stort behov for å være pinlig nøyaktig, og om man vil ha detaljert informasjon, så er det bare å se på de enkeltvise karakterer. Personlig skjønner jeg ikke helt at man har så veldig stor interesse av snittet i det hele tatt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...