Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjempefint. Noe spesielt jeg må gjøre for å få tilgang til wi-fi der, eller er det bare å kjøre ivei?

9264090[/snapback]

 

Du må logge deg på en webside med bruker og passord, gjør du det, så tillater den stort sett bare web og kryptert trafikk, for å få all type trafikk må du bruke VPN. Ihvertfall var det slik da jeg jobbet der.

 

AtW

Lenke til kommentar

det er slik fortsatt, og du må være tilkoblet vpn for å kunne bruke trådløse trondheim (google på dekningskart) brukernavnet og passord skal du vite da du sikkert hadde et helvete med å lage passordet.

 

ang vpn er det med samme brukernavn og passord og info er på infoweb.ntnu.no mao du må være på campus og koble deg til progdist for å få tak i cisco vpn så du får brukt det trådløse nettverket.

 

 

EDIT:

Trådløse trondheim har som navnet sier dekning over store deler av trondheim

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar
Selv skal jeg ikke studere ren matematikk, men leste nå litt rundt på ntnu sine sider for morro skyld. Er dette en spøk?

9259828[/snapback]

 

Nei. det er fakta.

 

Det er en grunn til at det er så mange vitser om fysmat :p (fysikk og matematikk)

 

9259909[/snapback]

 

...?

 

Knut Erik: Går du fysmat?

 

Flodhest: Er du fra Skedsmo? (evt. dama di)

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar
Jeg er ny her oppe og kjenner ingen. Har noen gode forslag på aktiviteter som er smarte å bli med på for å være sosial?

9268253[/snapback]

 

Fadderordningen fungerte greit for min del, ikke at jeg kjenner så mange fra min gruppe, men du blir ofte kjent med andre via folk i faddergruppen, ofte arangerer folk fadder-fest med andre faddergrupper osv. Ellers er jo å bo på moholt en sikker vinner :)

 

AtW

Lenke til kommentar

for de som tror at matematikere står uten jobb etter endt studie så er det feil.... De er minst like ettertraktet som alle andre og jeg er imponert over hvor mange vanskelige fag de har på så kort tid.

 

Ang bli kjent greia så er som nevnt studentersamfunnet et veldig bra sted å være med på! (om man har tid)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...