Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv skal jeg ikke studere ren matematikk, men leste nå litt rundt på ntnu sine sider for morro skyld. Er dette en spøk?

9259828[/snapback]

 

Det er en grunn til at det er så mange vitser om fysmat :p (fysikk og matematikk)

 

Men hva skal du studere for noe?

 

ang sykler er det bare å melde seg inn i ntnui med en gang, spinning og tredemølle på galleriet på treningssenteret på gløs pleier å være ledige (husker ikke helt hva de har der, er iallefall bråsterk ;p ) Pleier også å være ledig i kjelleren med spinning og gåmaskiner eller hva det er for noe.

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar
AiT er jo også et spennende og interessant kurs som du garantert har nytte av siden ! Ikke noe i veien med å ta det to ganger :)

9260354[/snapback]

 

Hehe, var dette ironi?

 

Blir vel med på prosjektet (som gjerne går senere på dagen), men frykter at AiT kl 8 om morran kan gå utover kvaliteten på festinga.

Lenke til kommentar
Selv skal jeg ikke studere ren matematikk, men leste nå litt rundt på ntnu sine sider for morro skyld. Er dette en spøk?

9259828[/snapback]

 

Det er en grunn til at det er så mange vitser om fysmat :p (fysikk og matematikk)

 

 

Heh, ja, det er at bermen av uopplyste studenter ikke skjønner hva vi driver med, og derfor ikke sjønner hva vi jobber med ;)

 

AtW

Lenke til kommentar
AiT er jo også et spennende og interessant kurs som du garantert har nytte av siden ! Ikke noe i veien med å ta det to ganger :)

9260354[/snapback]

 

Hehe, var dette ironi?

 

Blir vel med på prosjektet (som gjerne går senere på dagen), men frykter at AiT kl 8 om morran kan gå utover kvaliteten på festinga.

9260475[/snapback]

 

tror han skal være studass

Lenke til kommentar
Det er en annen ting - jeg får ikke installert ADSL i leiligheten før om to uker. Har NTNU noen ordning for å gi studenter Internettilgang på campus, slik at jeg kan surfe litt på dagtid hvis jeg tar med laptopen dit? Wifi-sone, for eksempel?

9264046[/snapback]

 

Det er wi-fi over så og si hele campus, og i tilegg er det fysisk uttak mer eller mindre overalt., sjekk feks oppi der bambusen gror på realfagbygget :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Kjempefint. Noe spesielt jeg må gjøre for å få tilgang til wi-fi der, eller er det bare å kjøre ivei?

9264090[/snapback]

 

Det er bare å kjøre i vei. Du kan også bruke Trådløse Trondheim, http://www.tradlosetrondheim.no/

Har NTNU tilgjengelige faksmaskiner for vanlige studenter?

9264266[/snapback]

Nei, men kontorsjefen på instituttet ditt vil kanskje hjelpe deg om det er noe studierelatert du skal fakse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...