Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Semesterkortet - er det et fysisk kort av noe slag, som mottas per post? Henger ikke helt med på alt som skjer nå i forbindelse med semesterstart. Tilgang til datasystemene får jeg iallfall ikke ordnet, og det ser ut til at PIN-koden er det som feiler. Er dét noe jeg i så fall mottar sammen med dette semesterkortet?

 

Edit: Sløyf det over her, muligens bortsett fra første setning. Ser ut til at jeg får tilgang til datasystemene likevel. Det VAR samme PIN-kode som jeg brukte til innlogging på StudentWeb. Pussig at det ikke fungerte før nå - jeg fikk feilmelding sist, selv om betalt semesteravgift faktisk var registrert. Jaja, fornøyd nå.

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut til at jeg får tilgang til datasystemene likevel. Det VAR samme PIN-kode som jeg brukte til innlogging på StudentWeb. Pussig at det ikke fungerte før nå - jeg fikk feilmelding sist, selv om betalt semesteravgift faktisk var registrert. Jaja, fornøyd nå.

9233827[/snapback]

 

Det samme problemet hadde jeg... for et par dager siden var det ikke tale om at aktiveringa av brukerkontoen funka, selv om semesteravgift var registrert og alt. Men nå er alt bare bra.

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar

Jeg søkte om stipend fra Lånekassen, og fikk inviglet det. Men det står at det er satt som Lån?? Jeg søkte jo om stipend. Er det sånn at dette blir gjort om til stipend når jeg består alle eksamenene til høsten?

 

Fikk 16.000. Er det normalt? Droppet lån det første semesteret for å se hvordan det blir. Får økonomisk støtte hjemmefra.

Lenke til kommentar

Innenlandsbilletter pleier ikke å stige så voldsomt i pris, selv ikke før jul. Så med mindre du har andre eksplisitte planer vil jeg anbefale å vente med å kjøpe billetter. Eksamensdatoer kan nemlig endre seg, for eksempel ble ITGK-eksamen flyttet tre dager frem i fjor. Da måtte jeg (og mange andre) kjøpe nye billetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...