Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Jeg har nok et rom med felles kjøkken og bad. Det er vel teknisk sett en leilighet med tre rom. Men vi kaller det hybel. Det gjør forsåvidt de også.

Det jeg tror det er i en blokk. Det finner jeg ut om 2 dager.

 

Noen som kan si om Steinan ligger langt unna byen/downtown. En kamerat av meg sier at det ligger relativt langt på utkanten.

9244570[/snapback]

 

Det er felles bad og kjøkken på småhusene også, og når det gjelder leilighet vs hybel, hva er det som er hybel om ikke ett rom, med felles bad og kjøkken er det? Mulig jeg har misforstått begrepene her, men jeg mender definitivt det er en hybel.

 

Det er et godt stykke unna ja, sykkelturen hjem fra byen er seig, skal jeg tippe rundt en halvtime? Hovedpoblemet er at bussforbindelsen er relativt dårlig. Kanksje greit å skaffe seg en scooter eller noe?

 

Steinans store fordel er at det er koselig, og man får mye for pengene der nede.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dumpa bilen før jeg skulle oppover. Blir for dyrt å surre på den. Vi satser sykkel eller buss. Ja, det er en hybel.

 

ATWindsor. Ja, det er en hybel. Jeg bare ble litt lettere forvirret selv.

 

En hybel = Et rom i en "leilighet"(?) der man deler kjøkken og bad med x antall andre. I dette tilfellet. 2 stykker.

Vil tro at det er det mest korrekte begrepet.

Lenke til kommentar

Toppstudenten synes jeg å huske ble omtalt i noen studentaviser for noen år siden, foretaket ble kritisert fordi det er problematisk at studenter, som jobbet i foretaket, skal vurdere hvem som er "toppstudenter" og ha tilgang til ellers konfidensiell informasjon om sine medstudenter. Selve hjemmesiden virker ikke særlig seriøs, det står blant annet ingenting om referanser og behandling av personinformasjon...Er man toppstudent så får man jobb i McKinsey osv selv, ikke gjennom et rekrutteringsselskap...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...