Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

kloffsk: Jeg går fysmat ja. :D du og?

9270025[/snapback]

Ja, 2.året. Antar du er samme som på matematikk.net

 

 

Filmvitenskap bachelor :cool:

 

Planen var å snylte på en psykologifaddergruppe, men det går dårlig når man ikke mottar sms. Så nå er jeg reservefadder i en gruppe for mediefag. Like gøy, det ^^

9284568[/snapback]

 

Gratulerer, du går på den slappeste linja på Dragvoll!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
And you would know that, how?

 

Ikke at jeg har sett mye av det i denne tråden, men begynner å bli rimelig lei av holdningene mange på gløs har om dragvollere, og motsatt selvfølgelig. Can't we all just be friends? :)

9284942[/snapback]

 

Vi er da venner med dragvollingene selv om vi vet at de går på et pysestudium :) Mange gløsere (inkludert meg selv) er jo "hobbydragvollere", og har litt erfaring medhvordan fagene er på dragvoll, så man har jo litt erfaring. Men jeg tror det aller meste bare er basert på behovet for å mobbe hårsåre dragvollere. Akkurat som mobbingen av fysmatere og deres jobbmuligheter (sånt rent sett bortifra at vi ikke er hårsåre da, og at vi dessuten er best, og går på den mest seriøse linja, og at den mobbingen ikke har rot i virkligheten ;)) Forsåvidt mangler det ikke akkurat på intern mobbingen mellom felter på det enkelte campus heller.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Arbeid i Team er noe av den største dritten jeg har vært borti, makan. Gik visst an å stryke i det også, noen som har gjort det?

9286194[/snapback]

Om du ligger i faresonen så prøver man å få deg med på oppsamling/nye innleveringer. Det er ikke meningen at du skal stryke, men om du er slapp så kan du ødelegge for deg selv.

 

Jeg synes jeg så et kjent fjes i dag; er det noen av dere kraftige karer som går datateknikk og hadde en lettere forvirret studass med hvit tskjorte og litt for langt og litt for krøllete hår?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Sweetsome, nice å møte andre fra forumet nede på vista, trivelig sted óg. Filmviterfolket levde også opp til forventningene, enda godt det ikke bare var 2 fjortizz 2 furious-folk der. Fylletolkning av eraserhead er også fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...