Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh! Da jeg kjøpte frimerke for det gjeldsbrevet i butikken, hvor det også er sånn post-greier, sa de at de skulle poste brevet for meg og la det under disken i påvente av postmannen. Håper de ikke har glemt at det ligger brev under der nå...

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Har ikke direkte med NTNU å gjøre, men kjører på likevell. I morgen er dagen, og jeg lander på Værnes med to bagger klær som ikke fikk plass i selve flyttelasset som tok turen med hurtgiruta tidligere i uka. Det jeg egentlig lurer på er hva som er lettest måte å komme meg fra sentrum (tar buss fra værnes) og til Moholt? Skal bo i herman kragsvei, men må innom en resepsjon av en sort for å få nøkkel osv. Buss fra sentrum? taxi? Vil en drosjesjåfør skjønne hvor jeg vil hen om jeg hinter til moholt resepsjonen? :p

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Du kan også spørre bussjoføren om han kan si ifra når dere kommer til busstoppet du skal av, så sier han navnet på busstoppet over høyttaleranlegget når dere kommer dit så du slipper å ta bussen for langt/kort.

 

Husker ikke hva busstoppet heter, men bare si at du vil av ved Moholt Studentby. :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Det står at på Steinan studentby er canal digitals A-pakke inkludert i leie. Men kan jeg ta med eget tv å ha på hybelen. Er det fra før eller lignende? TV-en kan jo også brukes til å se diverse saker fra PC-en. Så hadde vært greit.

9243618[/snapback]

 

Ingen nekter deg å ta med eget TV. Tviler på at Steinan sponser TV til hver hybel.

Lenke til kommentar
Det står at på Steinan studentby er canal digitals A-pakke inkludert i leie. Men kan jeg ta med eget tv å ha på hybelen. Er det fra før eller lignende? TV-en kan jo også brukes til å se diverse saker fra PC-en. Så hadde vært greit.

9243618[/snapback]

 

Ingen nekter deg å ta med eget TV. Tviler på at Steinan sponser TV til hver hybel.

9243643[/snapback]

 

Det var noe lignende jeg trodde. Guddsheit, for da tar jeg med tv-en min :p

Lenke til kommentar
Er ikke hybler på steinan nei. Men det er vanlig kabeltv ja. (med kabel til kabeltv :D) Hvor på steinan bor du ?

9244017[/snapback]

 

Rart, fordi jeg har en hybel på Steinan studentby eller hva det heter. Arne Berggårdsvei elns heter vel gata. Pakker ihvertfall TV nå ^^

9244384[/snapback]

 

Kanksje steinan-bermen mener at et rom, med felles kjøkken og bad er en leilighet? AB er vel både småhus og blokk, hva har du?

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har nok et rom med felles kjøkken og bad. Det er vel teknisk sett en leilighet med tre rom. Men vi kaller det hybel. Det gjør forsåvidt de også.

Det jeg tror det er i en blokk. Det finner jeg ut om 2 dager.

 

Noen som kan si om Steinan ligger langt unna byen/downtown. En kamerat av meg sier at det ligger relativt langt på utkanten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...