Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Jepp, avgiften er betalt. Jeg hadde vel ikke fått kort i hele tatt om den ikke hadde vært det? Betalte forrige mandag og den var registrert onsdag i forrige uke. Har sendt mail til byggsikring også, får se hva de sier...

Stemmer at du ikke hadde fått kort om det ikke var registrert. Om du ikke kommer deg inn dit du skal er det enklest å ta kontakt med instituttetditt , så sender de over ei liste til Byggsikring med hvilke tilganger du skal ha som evt. mangler, men i utgangspunktet skal de adgangene som hører til ditt studie ligge på kortet automatisk.

 

Hilsen ei som jobber på Byggsikring ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke sikkert at du automatisk får tilgang til Elektrobygget. Har du prøvd Realfagbygget eller Stripa?

 

Alle har vel tilgang til elektrobygget uansett. Jeg går ikke elektro, men har ikke tidligere hatt problemer med å komme inn på noen av byggene som er ment for studenter, uansett tid på døgnet.

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Er det noen i tråden som har brukt et ekstra semester på sivinggraden sin? Har vært litt slapp det siste året, og har ikke fått tatt alle emnene jeg skulle ta. Går høsten 5. klasse og har to valg. Enten kan jeg ha et helvetessemester nå med prosjektoppgave + de fagene jeg egentlig skulle hatt tidligere, og på den måten bli ferdig på normert tid, eller så kan jeg bruke et semester ekstra på studiet og skrive master høsten 2015. Sistnevnte løsning frister mest, men har noen erfart at arbeidsgivere har veldig mye imot at man har brukt et semester ekstra? Andre nedsider ved å bruke et ekstra semester?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uff, ser ut som studieretningsvalget (3. års spesialisering) mitt ikke ble registrert! Det må ha skjedd en feil, godt muligens fra min side, når jeg registrete veivalg i studentweb.

 

Har kontaktet studieveilder, men hun vil nok ikke svare før på mandag. Betyr dette at jeg kanskje ikke vil få plass på studiet mitt?

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Uff, ser ut som studieretningsvalget (3. års spesialisering) mitt ikke ble registrert! Det må ha skjedd en feil, godt muligens fra min side, når jeg registrete veivalg i studentweb.

 

Har kontaktet studieveilder, men hun vil nok ikke svare før på mandag. Betyr dette at jeg kanskje ikke vil få plass på studiet mitt?

 

Vil tro du havner bakerst i køen studieretningsmessig da og må velge den/de der det fortsatt er plasser igjen.

Lenke til kommentar

Holder på med semesterregistrering og har bestått alle obligatoriske fag fra år 1, men tok tek.led. i tillegg (forskudd på år 3) i vår. Skal egentlig ha 67,5 studiepoeng, men tekled dukker ikke opp i listen over emner fra år 1 og står jeg har 60 poeng istedet. Er dette som normalt ettersom tekled egentlig ikke er på planen enda, eller bør jeg kontakte noen for å få tekled lagt inn?

 

Står lagring innebæret bekreftelse, og vil derfor være helt sikker...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Holder på med semesterregistrering og har bestått alle obligatoriske fag fra år 1, men tok tek.led. i tillegg (forskudd på år 3) i vår. Skal egentlig ha 67,5 studiepoeng, men tekled dukker ikke opp i listen over emner fra år 1 og står jeg har 60 poeng istedet. Er dette som normalt ettersom tekled egentlig ikke er på planen enda, eller bør jeg kontakte noen for å få tekled lagt inn?

Står lagring innebæret bekreftelse, og vil derfor være helt sikker...

Det er helt naturlig at det ikke står i studieplanen om det ikke er lagt til i studieplanen. Så lenge du har bestått emnet, så vil du kunne få det lagt inn i studieplanen senere om du har lov til å (eller skal) ha det i graden.

 

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Det er nesten utelukkende intervjuet som avgjør. Alle blir kalt inn uansett. Skriv en kort søknadstekst som får deg til å virke som en positiv og hyggelig person som er genuint interessert i det gjengen driver med, og gjør et godt inntrykk på intervjuet.

Endret av operg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne vært en tur hos en lege og forhørt meg om et par ting. Er fra Oslo, og har også fastlege der.
Hvordan er det med å besøke leger som ikke er fastlege? Er det noen greie i nærheten av Gløshaugen?

Du kan få akutthjelp på f.eks. Gløshaugen Legesenter dersom de har kapasitet, og trolig få attest før eksamen osv. Utenom åpningstidene der kan du få akutthjelp på legevakta ved St. Olav. For vanlige konsultasjoner er det en stor fordel å ha fastlege i Trondheim.

 

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...