Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig har fått enfo'en til lvl 60 :) Var i Two Mountain og gjorde hecks med eit team som bestod av 5 enfo (inkl. meg) og 1 doc som funka supert. Gjorde 15 lvl eller noko + litt research. Så når eg skal spille seinare i dag skal eg gjere research og deretter lvl til 65-70 for å gjere litt ai lvls. Nokon som har ql 100 panther eller annen ql av panther'en som eg kunne fått lånt ein liten stund vist ikkje eg finner nokon i orgen som har?

 

Edit:

 

Her er setup'en min på enfo'en, tok ikkje å la til imps. Skal bli ein god del oppgradering av armor, imps og nanos.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

:new_woot: .....---- 220 / 30 / 70 ----..... :new_woot:

 

 

Takk skal dere ha. Det ble en lang reise, ca 16 måneder er gått siden jeg startet med Steiden og AO.

Husker jeg var imponert av de som hadde gått hele veien til AI 30 og bestemte meg tidlig for at dit skulle jeg selv.

Fikk anledning til å dinge sammen med mine gode venner i orgen på et CC raid, det var gøy.

 

 

Ser folk lurer på hva jeg skal starte med nå. Vel, Steiden er på langt nær ferdig.

Jeg raider fortsatt i Pande med HC.

Utenom Red belt fra TNH, så trenger jeg gloves fra Aquarius og Capricorn, NCU memory fra Aquarius og Cancer, samt Capricorns guide. Med disse 6 items, så regner jeg med at alle 300 symbiantene vil gli rett på. De ligger i banken, rakk å kjøpe dem før Funcom sendte symbiantprisene til himmels med sin rundhåndede utdeling av buffitems ingame.

Har ca 1000 raidpoeng hos HC og regner med at disse 6 items vil koste et sted fra 1300 - 1500 poeng tilsammen. Så nå er det bare å starte å by. Er Omni uke over helga, med raid hver dag og da bør jeg klare å få tak i noen.

 

Den globale researchen for abilities i HUD3 er nå ca 75% ferdig, så det ser ut til å passe bra. Håper den er tilgjengelig når jeg har skaffet det jeg trenger fra Pande.

 

 

Steiden

 

RK1 * 220 / 30 / 70 * Opifex - Martial Artist

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Nei, for en MA er de nok ikke bedre. Jeg bytter i alle fall ikke ut critscopet for 75 mer i MA skill.

Men de blir veldig flotte å bruke til twinking. Man kan velge mellom 25 i alle abilities, eller 100 i treatment.

 

De Lutte

 

bytter ihvertfall ut min ELLTS for research defensive lvl 3 jeg. 100 evades og 50 aad vil nok keepern elske. scope ftw i pvm i alle fall.

Lenke til kommentar

Jaja, bestemte meg for å lvl'e enforceren igjen. Er nå på lvl 179 med ikke noe research og bare AI14, med nesten ikke noe gear. Så prøver å skaffe noe CM til han, men det er jo ingen som selger lave nok Strong Viralbots. (Vil ikke ha de QL192+ som koster 200M:()

 

Så om noen selger QL132+ eller 142+ Strong Lead Viralbots, send Enforcer0 en /tell, please. :-)

Lenke til kommentar
Nei, for en MA er de nok ikke bedre. Jeg bytter i alle fall ikke ut critscopet for 75 mer i MA skill.

Men de blir veldig flotte å bruke til twinking. Man kan velge mellom 25 i alle abilities, eller 100 i treatment.

 

De Lutte

 

bytter ihvertfall ut min ELLTS for research defensive lvl 3 jeg. 100 evades og 50 aad vil nok keepern elske. scope ftw i pvm i alle fall.

Når fikk Keepers bruk for MER evades?

I PVP får jo keepers inn mange flere hits på min MA enn jeg gjør på demm. Og de har Cocoon i tilleg.

Var i BS for noen dager siden. Da satt det en Clan keeper i Omni spawn. Og det eneste som kunne RØRE han var en AS innimellom. (og vi hadde ingen Agents)

Shades derrimot, som har 0 heals og ingen cocoon, trenger jeg ikke moonmist engang for å treffe.

Når man bare har evades som forsvar, hva skal man gjøre? Greit det at 3001 evades ikke skal slå 3000AR. Men når 5000evades og full def fortsatt får inn mange nok hits fra ranged professions til at det er vanskelig å heale, så er det jo noe rart.

Mens Soldiers har 1min og 20sec "immortality" så lenge du ikke er NT, for dreper du alle bortsett fra noen få enfos, på 2sec. x(

Og hva skal MA med Unstunnable Perks når Crats kan stune deg selv om du har 100% resist?

Med 17.7 kommer det debuffing bracers. Så da blir det vel enda vanskeligere å slippe unna, og caste heal. Som betyr at MAs praktisk talt blir forsvarsløse mot andre med litt AR.

Men hurra. MAs får en ny (team) heal. /w som ingen normal MA har nok nano skills til å bruke, og om de har det så blir de jo debuffet så mye at de ikke kan det lengre uansett.

/end

 

(grunnen til at jeg suttrer er fordi jeg har sammlet VPs i BS, og det tar lang tid, og er frustrerende når halve laget virker AFK.)

Lenke til kommentar

Du er ikkje den eineste som føler at halve laget virker afk bs. Når eg skulle skaffe ein god del vps var det enten at halve laget var afk eller det var omni agenter/nt som drepte clans. Å bli drept nesten heile var ingen problem, men når i tillegg halve clan laget kunne virke som afk var ikkje kult.

 

Har fått enfo'en min opp i lvl 73 og ikkje har fått på ql 102 panther'en endå. Virker som ingen gjer le mish rundt lvl 60. Kunne gjerne ha trengt 2-4 ai lvl's meir.

Lenke til kommentar
Men hurra. MAs får en ny (team) heal. /w som ingen normal MA har nok nano skills til å bruke, og om de har det så blir de jo debuffet så mye at de ikke kan det lengre uansett.

/end

 

 

Min MA skal kunne bruke dem uten problemer, så da er den vel ikke normal :)

Har registrert at flere MAs klager på dette, noe som nok skyldes at de er satt opp for PvP.

 

Funcom har dessuten sagt at det aldri var meningen at alle skulle kunne kaste disse nanoene. Det har hele tiden vært deres intensjon at her blir man nødt til å velge. Skal de på, så må man forsake noe.

 

Skjønt det passer ikke flesteparten på det store AO bulletine forumet. Der whines det for full musikk, og man blir nok ikke fornøyd før man kan bruke nanoene uavhengig av hvilket setup man måtte foretrekke. Var noe av det samme vi opplevde da global research ble plassert i HUD3. Mange skulle absolutt hatt den plassert et annet sted :)

 

Det er ingen som tvinger noen til å bruke nanoene, og er ikke folk villige til å endre på sitt set up, så kan de jo bare la dem være. Spillet hadde unektelig blitt litt kjedelig dersom alt bare sklir rett på uten problemer.

 

Ble en smule bekymret da jeg leste at man nå måtte kaste bort tonnevis med IP i PM.

Men det kravet viste seg jo å ligge like under 1240 som er det man allerede har for å kaste 8h comp nanos.

 

De Lutte

 

 

P.S.

At Clan/Omnis camper motstanderens spawnpunkt kan virke en smule feigt. Dette kan du unngå ved å gå i mech inne i bufferommet. Når du så spawner ut i mech, er det fint lite keeperen kan gjøre. Gå vekk i fred og ro, og hopp ut av mechen der du ønsker å begynne.

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Gratulerer til Steiden ja!! Endelig ble det tid (umm.. kanskje litt min skyld at det har drøyd litt med ditt AI 30 ding) Kjempemoro å være med på dingeraidet ditt! Et verdig raid ble det også da, med Cocoonrom til slutt.... selvom du allerede var AI 30 da. Det var andre gang jeg har opplevd Cocoon rom i TL 7 raid, og jeg må si jeg liker det med å stå i midten. TL7 AI raid er ganske mye mindre utfordring i forhold til tidlig TL4 raid, selv med bare 5 i teamet var det ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Takker så mye :)

Gårsdagen ble en trivelig dag. The Night Heart droppet omsider det røde beltet og jeg fikk tilslaget for 662 poeng.

 

Det var drøyt 100 poeng mindre enn jeg hadde regnet med, så dermed ligger jeg brukbart an med tanke på de 5 siste items jeg trenger for symbs. Har ca 400 poeng igjen nå, noe som nok blir i snaueste laget. Men vil jo tjene litt pts, mens jeg jakter de siste items også da.

 

Steiden

 

RK1 * 220 / 30 / 70 * Opifex - Martial Artist

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...