Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Gratulerer kiim!

 

:thumbup:

 

Burde kjappe meg til 220 selv med min soldier, men er for opptatt med å spille på min Martial Artist (nå level 150, legger link til oppsett senere..)

 

Noen som har forslag til Sleeves og gloves? Bruker for tiden Fist of Orion of noe jall av noen sleeves. Har en god del millioner til rådighet (nei, kjøper ikke Alien armor :p)

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer til Kiim :)

Imponerende med flere 220.

 

 

Så over til Momps MA.

Selv endte jeg opp med Fredericksons sleeves fra der du er nå og i alle fall 30 level fremover.

De gir meget bra AC og litt helse. Skjønt de er jo dyre, men som opi trenger jeg dem for twinking.

Jeg levlet raskt på det tidspunktet, så jeg ønsket ikke dermed å legge for mye creds i armor heller, bare for å vokse fra den.

 

Tier2 sleeve er det bare å glemme, den adder blunt og edged.

 

Forskjellen for meg og deg, er at nå er Ofab tilgjengelig. De sleeves adder Psy init, SI, og Off mod, samt bra helse.

Så jeg hadde gått for dem.

 

Når det gjelder gloves, så mener jeg å huske at jeg brukte Tier 2.

Også der hadde jeg gått for Ofab i ditt tilfelle, eventuelt Miy's Melee gloves for helse og evades.

 

Steiden

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Takker for gode tips :)

 

Skal undersøke litt nærmere, og se hva jeg kommer frem til.

 

edit: Synd Fredericksons sleeves kun er for omni.

 

 

Lions Leather sleeves.

 

Hollow Island drop, pleier å kunne kjøpes for ett par mill.

 

Holder lenge

 

Tok meg nesten ett kvarter før jeg kom på navnet på de der:) Gud hvor fort man blir rusten i dette spillet.)

 

Gz med AI30 forresten Delutte.

 

/harakiri

Endret av Henning75
Lenke til kommentar

Vel, lasta det ned i går. Første inntrykket var litt dårlig men som sagt så fikk jeg ikke spilt det no særlig mye. Er enforcer level 3 på rk 1.

Trenger et par tips: Hvilket clas er best å starte med, og er bra i pvp og pve.

Hvilken av de to lagene burde jeg bli med i, clan eller tek.

Lenke til kommentar
Vel, lasta det ned i går. Første inntrykket var litt dårlig men som sagt så fikk jeg ikke spilt det no særlig mye. Er enforcer level 3 på rk 1.

Trenger et par tips: Hvilket clas er best å starte med, og er bra i pvp og pve.

Hvilken av de to lagene burde jeg bli med i, clan eller tek.

 

Hvilken klasse du skal spille kommer i stor grad an på hva du liker å gjøre, det er ikke uproblematisk å sammenligne klassene i AO med klasser fra f.eks Wow.

 

De enkleste begynner klassene er vel Martial Artist, Enforcer, Adventurer (Aldri helt forstått hvorfor? MM og MR twinking er ett helvete på lav level) og kansje fixer. Felles for disse er at rollene deres er relativt ukompliserte og de fungerer ok i solo play. Når jeg sier at de er ukompliserte er dette bare delvis sant, alle disse klassene vil på høyere level ha sine utfordringer som må løses.

 

 

Byråkrat, doktor, NT, MP og trader ville jeg holdt meg unna inntil jeg kjente spillet litt bedre.

Rollene deres i grupper krever at man har en viss kjennskap til spillet, er slett ikke umulig å lære seg dette, men som total nybegynner har man andre ting man bør lære først.

 

Den eneste forskjellen mellom clan og omni pr dags dato er noe stats buffing items. Om du liker å være snill og hyggelig så gå omni, men om du liker å skrive elendig engelsk på forumet, samt å plage livet av dine medmennesker, så velg clan :)

 

(dette siste var ment som en kvikkhet fra min side :) )

 

Lykke til med spillet

/harakiri

Lenke til kommentar
Vel, lasta det ned i går. Første inntrykket var litt dårlig men som sagt så fikk jeg ikke spilt det no særlig mye. Er enforcer level 3 på rk 1.

Trenger et par tips: Hvilket clas er best å starte med, og er bra i pvp og pve.

Hvilken av de to lagene burde jeg bli med i, clan eller tek.

 

 

Enf og MA er vel de letteste characterene du kan velge som -nybegynner- så du gjorde et bra valg. :)

Gå gjerne Clan, så kan jeg sikkert hjelpe deg en del siden for tiden surrer jeg bare rundt til jeg skal i arymen. ;)

 

Om det er noe du lurer på så kan du poste her, eller sende en in-game tell til Newsy :: /tell Newsy hei! :p

 

Mulig spillet kan virke litt sløvt i begynnelsen, men da du er litt kjent rundt om kring så blir det nok moro skal du se ;)

Lenke til kommentar
Vel, lasta det ned i går. Første inntrykket var litt dårlig men som sagt så fikk jeg ikke spilt det no særlig mye. Er enforcer level 3 på rk 1.

Trenger et par tips: Hvilket clas er best å starte med, og er bra i pvp og pve.

Hvilken av de to lagene burde jeg bli med i, clan eller tek.

 

 

Enf og MA er vel de letteste characterene du kan velge som -nybegynner- så du gjorde et bra valg. :)

Gå gjerne Clan, så kan jeg sikkert hjelpe deg en del siden for tiden surrer jeg bare rundt til jeg skal i arymen. ;)

 

Om det er noe du lurer på så kan du poste her, eller sende en in-game tell til Newsy :: /tell Newsy hei! :p

 

Mulig spillet kan virke litt sløvt i begynnelsen, men da du er litt kjent rundt om kring så blir det nok moro skal du se ;)

Som Enforcer risikerer du å få masse kjeft fordi du er en dårlig Tank (alle mobs på deg, mens teamet healer) Det er ikke så kult.

Vil anbefale Adventurer. MA går også bra. Litt mer utfordring har du Soldier og enforcer

Lenke til kommentar
Laget oppsett på Auno av min Martial Artist

 

Mompy, 150 / 7

 

Innspill, ris og ros takk :p

http://auno.org/ao/db.php?id=268498

http://auno.org/ao/db.php?id=268497

http://auno.org/ao/db.php?id=268495

 

http://auno.org/ao/db.php?cmd=search&name=Alien+Aug - En av de, take a pick.

 

http://auno.org/ao/db.php?id=206013 - Kanskje litt vanskelig å få tak i, idk

 

Høyere QL Viral Compiler og mer NCU

 

Og ihvertfall 1K Token Board og høyere QL Symbs.

 

Mer enn det vet jeg ikke, kanskje høyere QL armor, og selvom du sa at du ikke ville kjøpe Alien Armor er det en god idé ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp kommet fra borelias.. hatt det ganske moro hehe.

 

Først var det en 220 Shade som prøvde å ganke meg.. jeg tok han selvfølgelig fort.. litt senere var det en 217 soldier som prøvde seg.. han tok jeg også rimlig fort.. han prøvde og løpe vekk, men hva har vi root graft for ;) så var det en irriterende 213 adventure som lekte seg litt.. gikk ikke lenge før han også daua. Så var det vel en 220 MA som prøvde seg til slutt, han tok jeg også rimelig fort. var moro i Newland\Borelias idag :D

Lenke til kommentar
Fikk Black Clan Heavy Tank Armor av ein org'en. Skal bli kult å få den på min enfo i høgre lvl. Vilken lvl kan eg få den på?

 

Burde vært mulig å få den på etter level 130 eller noe slikt vil jeg tro, avhenger av hvor mye tid og penger du egentlig har :p

 

Jupp, kan bekrefte at dette går ganske lett..

Få tak i noen implats rundt ql 125 med stamina/strength og den går rett på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...