Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
;) kult. Har hørt at den tank armor var ganske bra, men så kom Alien Tank Armor som er bedre. Så eg får bruke denne til eg før tak i Alien Tank armor.

 

Synd du ikke spiller på RK1, har en Alien Tank til overs du sikkert kunne ha fått. :-(

 

Jaja, satser på Keepern min nå. Vet ikke hvor lenge det kommer til å vare, men får se. Allerede spamma ned Tehwired ingame for tips, men han slacka jo helt til Inferno, så om noen har noen forslag til hva jeg kan gjøre før det med tanke på perks, hvilke symbiants osv. tar jeg gjerne de imot. :p(Implants har jeg funnet en guide til)

Lenke til kommentar
;) kult. Har hørt at den tank armor var ganske bra, men så kom Alien Tank Armor som er bedre. Så eg får bruke denne til eg før tak i Alien Tank armor.

 

Synd du ikke spiller på RK1, har en Alien Tank til overs du sikkert kunne ha fått. :-(

 

Jaja, satser på Keepern min nå. Vet ikke hvor lenge det kommer til å vare, men får se. Allerede spamma ned Tehwired ingame for tips, men han slacka jo helt til Inferno, så om noen har noen forslag til hva jeg kan gjøre før det med tanke på perks, hvilke symbiants osv. tar jeg gjerne de imot. :p(Implants har jeg funnet en guide til)

Hehe.

 

Perks:

Fra Level 10-140ish bør du sette perk'ene dine i Heal Aura(Aura of Revival) Deretter reperker du dem til Blessing.

Ellers bør du perke Bio Cocoon og Reaver.

 

Nano Skills:

Ikke sett IPs i Matt.Metamore eller Matt.Creation

 

Breed:

Er du atrox bør du få så mye nano pool som mulig, de høye nanoene krever ganske my nano :|

 

Armor:

Predator armor set eller Ofab Armor holder lenge! :)

 

Våpen:

Du bruker selvsagt 2h edged.

er du i SL kan det være lurt å bruke Frost våpnet fra ToTw til du er rundt 120, da kan du bytte over til FBR som dropper i IS.

Deretter hopper du over til Kyr'Ozch Sword (om du kan equipe QL 200+ eller høyere) eller 2h edged Ofab våpen.

 

Edit#1:

Implants\Symbs:

Bruk Infantry Imps på alle slots kan være en fordel ja ;)

#

 

 

Hm.. det var vel litt av det basic :p si ifra om det er noe annet du lurer på :)

Endret av Newsy
Lenke til kommentar
Er du atrox bør du få så mye nano pool som mulig, de høye nanoene krever ganske my nano :|

 

 

Nja, selv på min atrox keeper har jeg null ip i nanopool og kaster auraer med 3k nanopool..

 

Har 1k brettet, alien tank, alien battery, hardcore cpu, ett bar briller med nanopool på etc etc.... Ett jævla helevette å buffe :p

Lenke til kommentar
Er du atrox bør du få så mye nano pool som mulig, de høye nanoene krever ganske my nano :|

 

 

Nja, selv på min atrox keeper har jeg null ip i nanopool og kaster auraer med 3k nanopool..

 

Har 1k brettet, alien tank, alien battery, hardcore cpu, ett bar briller med nanopool på etc etc.... Ett jævla helevette å buffe :p

Blir nok mere slit da du kommer i høyere level skal du se ;)

Lenke til kommentar

Spørsmål:

 

Jeg driver og krangler litt med min ISP for tida. Synes at AO lagger mer enn nødvendig, og at jeg får lite fps. F.eks. Pande raid, jeg kan sitte med 3-4 fps, mens en i teamet kan sitte med 30-40. 30-40 er noe jeg bare opplever på helt øde steder på RK, og da har jeg hørt rykter om at noen opplever opp i mot 2-300..... I tillegg er det en del lag.

 

Min ISP påstår (selvfølgelig) at dette er 3.parts programvare og at de ikke har noe ansvar. Ved nedlasting av f.eks programoppdatering kan jeg oppleve nedlastingshastighet opp mot 1Mb/sek, så båndbredde skal ikke være et problem. PC-en er ett år gammel, har 2GB RAM, ATI 256Mb Radeon grafikkort, forsøker å strippe PC-en for services som kjører til et minimum, har i det siste redusert oppløsning slik at det nesten ikke er mulig å spille i tillegg til at jeg har tatt bort nesten alle grafiske effekter, redusert på alt som kan påvirke negativt i forhold til grafikken.

 

For å si det sånn, det er ikke enkelt å være god tank når en bare ser enkelte skjermbilder av hva som skjer i Pande..... :(

Lenke til kommentar
Nokon her som har forslag til vilken sl / ai perks eg burde investere i som soldier? Hadde vert greit vist kunne a laget den i perk planner så eg kunne ha lagret den på min auno konto.

 

Heavy Ranged, Special Forces - Og når de 2 er maxa, Colossal Health.

 

For AI Power in numbers og Champion of Heavy Artillery. Hvilken av de 2 du velger først er opp til deg, men jeg personlig tok Power in Numbers.

 

Kan lage en perk planner senere, men opptatt nå. Whiper på Tiigs -.-

Lenke til kommentar
Spørsmål:

 

Jeg driver og krangler litt med min ISP for tida. Synes at AO lagger mer enn nødvendig, og at jeg får lite fps. F.eks. Pande raid, jeg kan sitte med 3-4 fps, mens en i teamet kan sitte med 30-40. 30-40 er noe jeg bare opplever på helt øde steder på RK, og da har jeg hørt rykter om at noen opplever opp i mot 2-300..... I tillegg er det en del lag.

 

Min ISP påstår (selvfølgelig) at dette er 3.parts programvare og at de ikke har noe ansvar. Ved nedlasting av f.eks programoppdatering kan jeg oppleve nedlastingshastighet opp mot 1Mb/sek, så båndbredde skal ikke være et problem. PC-en er ett år gammel, har 2GB RAM, ATI 256Mb Radeon grafikkort, forsøker å strippe PC-en for services som kjører til et minimum, har i det siste redusert oppløsning slik at det nesten ikke er mulig å spille i tillegg til at jeg har tatt bort nesten alle grafiske effekter, redusert på alt som kan påvirke negativt i forhold til grafikken.

 

For å si det sånn, det er ikke enkelt å være god tank når en bare ser enkelte skjermbilder av hva som skjer i Pande..... :(

 

Hei.

Mange som tar feil av ordet "Lagging". Er det slik at feks at du gjør noe så kan det ta noen sekunder før det faktisk skjer in-game? Isåfall er det Lagging. Hakking kan skyldes FPS eller lite minne.

 

Uansett så kan du ta en test på www.ip-address.com/speedtest (slå av alt av nedlasting før testen..) så om du vet hvilken linje du betaler for så kan du måle (ganske så nøyaktig) der om det stemmer. Om det er langt under det, det egentlig skal være så må du først sjekke om du lasterned eller andre hjemme(eller på ditt nettverk) som laster. Er ofte at du installerer programmer som laster ned updates osv senere uten at du får vite noenting. Du kan laste ned "Netlimiter" der ser du alle programmene som kjøres på PC-en din og hvor mye nedlasting\opplasing de bruker. (Så kan du selvsagt sette en limit) Men om det ikke er tegn til noen nedlasting\opplasting på nettverket ditt bør du KLAGE eller skifte leverandør! :)

Lenke til kommentar
Spørsmål:

 

Jeg driver og krangler litt med min ISP for tida. Synes at AO lagger mer enn nødvendig, og at jeg får lite fps. F.eks. Pande raid, jeg kan sitte med 3-4 fps, mens en i teamet kan sitte med 30-40. 30-40 er noe jeg bare opplever på helt øde steder på RK, og da har jeg hørt rykter om at noen opplever opp i mot 2-300..... I tillegg er det en del lag.

 

Min ISP påstår (selvfølgelig) at dette er 3.parts programvare og at de ikke har noe ansvar. Ved nedlasting av f.eks programoppdatering kan jeg oppleve nedlastingshastighet opp mot 1Mb/sek, så båndbredde skal ikke være et problem. PC-en er ett år gammel, har 2GB RAM, ATI 256Mb Radeon grafikkort, forsøker å strippe PC-en for services som kjører til et minimum, har i det siste redusert oppløsning slik at det nesten ikke er mulig å spille i tillegg til at jeg har tatt bort nesten alle grafiske effekter, redusert på alt som kan påvirke negativt i forhold til grafikken.

 

For å si det sånn, det er ikke enkelt å være god tank når en bare ser enkelte skjermbilder av hva som skjer i Pande..... :(

Er nok lite point i å klage til ISP.

Virker som AO har et problem med å kvitte seg med dumpfiles eller hva jeg skal kalle det.

Når jeg starter AO bruker det rundt 300mb. Men etter rundt en time med spilling er det ofte opp i 800mb, selv om jeg går tilbake dit jeg startet.

Hjelper mye å resterte spille. Og også å slå av Torrents og lignende.

Har 10/10mbit fiber til vanlig, men har samme problemet.

Hjalp mye å skru ned view distance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...