Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ofab er veien å gå :thumbup:

 

Har ikke tid eller penger til å skaffe meg full AI-armor på Martial Artisten min, brukt nok penger på han fra før av :p

 

Noen som kan poste et bilde av de nye flyene og surfebretta? Har ikke kjøpt det enda og lurer bare litt på hvordan de ser ut :)

 

http://www.ao-universe.com/main.php?site=k...edge&link=5

 

Om det er de du mener er alle bildene der :-)

post-48751-1195144512_thumb.jpg

 

Er bare Pants som gjelder av Ofab på MA.

Sleeves fram til du får Dustbrigade eller Mystical force, og muligens Special Edition helmet.

Lenke til kommentar

Takk for infomasjonen :) Skal skaffe meg Icy Shoulderpands etter eg er ferdig med bs og har fått tak i penumbra key.

Så korleis skaffer eg meg Faithful Soldier Shoulderplate? Må eg lage den eller dropper den ein plass? Vist eg må få den laget, kor dyrt blir det og vil det ta lang tid vil det ta og skaffe delene?

Lenke til kommentar

Vel, først må du skaffe deg Jobe pads, ved å samle insignias og ta mål av skuldrene dine.

Så skal disse visstnok oppgraderes til Tier2 pads, da trenger du noen glyps som du kombinerer med Joben. Tier 2 pads oppgraderes så til Tier 3 faitful ved hjelp av andre glyphs og en FRN.

 

Finn en guilde over Tier armor, så skjønner du det fort.

Skal du kjøpe absolutt alt, så vel, hmmm.... ca 80 - 100 mill for begge to, alt inkludert, tipper jeg.

 

 

De Lutte - full av influensa og orker ikke ta det mer detaljert

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Vel, først må du skaffe deg Jobe pads, ved å samle insignias og ta mål av skuldrene dine.

Så skal disse visstnok oppgraderes til Tier2 pads, da trenger du noen glyps som du kombinerer med Joben. Tier 2 pads oppgraderes så til Tier 3 faitful ved hjelp av andre glyphs og en FRN.

 

Finn en guilde over Tier armor, så skjønner du det fort.

Skal du kjøpe absolutt alt, så vel, hmmm.... ca 80 - 100 mill for begge to, alt inkludert, tipper jeg.

 

 

De Lutte - full av influensa og orker ikke ta det mer detaljert

 

Jeg lagde faktisk mine Faithful Shoulders idag. Og om du kjenner en høylvl Engineer godt, kan det hende han gjør ting gratis for deg.

 

Du trenger:(For x2 Shoulderpads)

 

x2 Finely Refined Notum - 5Mish på RK1. (Vet ikke hva det koster hos dere, men jeg fikk det gratis uansett)

 

x2 Blue Glyph of Enel - Fikk kjøpt 2 Stykker for 2M

 

x1 Glyph of the Arcana - Engineering hadde denne, så jeg slapp å kjøpe den. (Den blir ikke brukt opp i prossessen)

 

x1 Insignia of the Faithful (Eller hva de nå heter) - Samme som ovenfor.

 

x1 Joker's Glyph - Skaffet den i en static dungeon i Adonis, om du vil kan jeg markere det på kartet i morgen. (Hadde med meg en 220 Fixer)

 

x1 Basic Jobe Shoulderpad (Eller hva de heter) - Det burde du vite hvordan du skaffer selv.

 

Prosessen

 

Bruk Joker's Glyph på Basic Jobe Shoulderpad. Dette vil da gi deg en Advanced Jobe Shoulderpad. (For dette trenger du 990 CL)

 

Så bruker du Glyph of the Arcana på Advanced Jobe Shoulderpad. Som da vil lage Excellent Jobe Shoulderpad.

 

Tradeskilling(Dette vet mest sansynelig tradeskilleren selv, om han har høy nok tradeskilling)

 

Nå må du finne deg en høy level tradeskiller.

 

Tradeskilleren (mest sansynelig en engineer) må da kombinere Blue Glyph of Enel med Finely Refined Notum. Som da vil lage Blue Glyph of Enel - Revived.

 

Så må han kombinere Blue Glyph of Enel - Revived med Insignia of the Faithful. Dette vil da bli en X Glyph of Judgement. (Der X kommer ann på profession, husker ikke hva det var for Soldiers)

 

Så kombinerer du X Glyph of Judgement med Excellent Jobe Shoulderpads. Dette vil da gi deg Faithful Shoulderpads. (Dette krever 990 CL)

 

Er ikke 100% sikker på om dette er riktig, men prøvde så godt jeg kunne

 

Håper dette hjelper. Gl =)

 

OBS:: For Soldiers finnes det ikke T1 eller T2 Shoulderpads, så det går rett fra Jobe til Faithful!

 

Klarte jo selvfølgelig å sitere feil person....

Endret av Acester
Lenke til kommentar

Jeg tror prisene på deler til Chosen/ Faithful har droppet noe. Mange velger å ikke gjøre det, og satser på Ofab i stedet som det er sagt. ser også mange som løper rundt med Miy armor.

 

Min lille enf svinser rundt med Lya og Rhinoman armor atm. Gjør missions så det står etter. Tror jeg satte ny pers i går. Gjorde ferdig to missions på under 9 minutter. Det var to "Return Item" missions, liker egentlig ikke de typene, men har kanskje endret mening. Fordelen med de er at en kan plukke opp tingen når en ser den, og putte den i en dedikert back pack. Det er moro når en kommer tilbake til missionterminalen, og leverer inn 3-4 items. Da øker antall tokens fort. Nå er det slik at jeg ikke looter så mye i missions, men åpner de kistene jeg kommer over, samt looter alle mob'er som kan droppe Miy/ ring of essence.

 

Level 99 nå, på level 100 blir det 100% research til jeg er ferdig med tokens. Så bærer det til Foremans for å drepe Rik Rak. ACTA bør være i inventory på enhver enforcer :) Bruker 1 QL 103 Chiroptera og en Chief Cleaver. Funker ganske bra. Beste sneak attack til nå har vært i overkant av 11k. Fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Kan jeg bare gi et velment råd til alle som skal lage chosen/faithful:

 

Vær grei å bruk Tradeskill-verktøyet (Shift+T) og sjekk hva resultatet blir før dere combiner! Noen ganger må du høyreklikke på advanced pad / ta den på deg før du faktisk kan få lagd itemet.

 

Hvis du ikke gjør dette, eller gjør ting i feil rekkefølge kan du ende opp med pads/backitem til feil profession! Og siden de er nodrop får du ikke gjort noe med det..

 

(Ta dette fra en MP som har både advy pads og doc backitem i banken ;))

Lenke til kommentar
Kan jeg bare gi et velment råd til alle som skal lage chosen/faithful:

 

Vær grei å bruk Tradeskill-verktøyet (Shift+T) og sjekk hva resultatet blir før dere combiner! Noen ganger må du høyreklikke på advanced pad / ta den på deg før du faktisk kan få lagd itemet.

 

Hvis du ikke gjør dette, eller gjør ting i feil rekkefølge kan du ende opp med pads/backitem til feil profession! Og siden de er nodrop får du ikke gjort noe med det..

 

(Ta dette fra en MP som har både advy pads og doc backitem i banken ;))

Haha! Jeg har en MA shoulderpad i banken til Enno :p

Lenke til kommentar
Kan jeg bare gi et velment råd til alle som skal lage chosen/faithful:

 

Vær grei å bruk Tradeskill-verktøyet (Shift+T) og sjekk hva resultatet blir før dere combiner! Noen ganger må du høyreklikke på advanced pad / ta den på deg før du faktisk kan få lagd itemet.

 

Hvis du ikke gjør dette, eller gjør ting i feil rekkefølge kan du ende opp med pads/backitem til feil profession! Og siden de er nodrop får du ikke gjort noe med det..

 

(Ta dette fra en MP som har både advy pads og doc backitem i banken ;))

 

Au, det må svi! :O

Lenke til kommentar

Noen som kan svare på hvorfor yalms er så buggete?

 

Når jeg prøver å komme meg oppover så spretter den i retning framover.. Veldig plagsomt når man prøver å fly :(

 

Edit: tjente 3m på 4 backpacks med blood plasma. Både levler og penger på noen timer :)

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Noen som kan svare på hvorfor yalms er så buggete?

 

Når jeg prøver å komme meg oppover så spretter den i retning framover.. Veldig plagsomt når man prøver å fly :(

 

Edit: tjente 3m på 4 backpacks med blood plasma. Både levler og penger på noen timer :)

 

Kan hende det er noe som kalles for "rubberbanding". Lagg på serveren eller noe. Kan godt hende jeg tar feil, men jeg _tror_ det er dette.

 

Og grattis med cash btw :-)

Lenke til kommentar

Oj oj, så det finnes ikke Tier 2 pads for soldier ??

 

Da beklager jeg så mye, Sayid. :( Glem alt om de 80 - 100 millionene.

Det er nemlig Tier2 glyphs som er dyre, og siden du ikke trenger disse, så raser prisen for pads ned til ca 10 mill pr stk, alt etter hvor mye du gir for FRN.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Noen som kan svare på hvorfor yalms er så buggete?

 

Når jeg prøver å komme meg oppover så spretter den i retning framover.. Veldig plagsomt når man prøver å fly :(

 

Edit: tjente 3m på 4 backpacks med blood plasma. Både levler og penger på noen timer :)

 

Kan hende det er noe som kalles for "rubberbanding". Lagg på serveren eller noe. Kan godt hende jeg tar feil, men jeg _tror_ det er dette.

 

Og grattis med cash btw :-)

 

Tror ikke det er rubberbanding, for da ville jeg hoppet tilbake også.. Her er det bare vinkelen på yalmen som spretter ned.

Lenke til kommentar

hahahaha. Latterligste jeg har opplevd hittil.

 

Jeg ble invitert til en clan org med min NT. Jeg fikk ikke noe informasjon om regler etc.

også nå, sent på kvelden begynner folk å lure på hvem den nye karen er. De spør blandt annet om jeg har en main toon.. Noe jeg svarer ja på, siden jeg har opptil flere lvl 100+ toons.

 

Også spør de om han er Omni, noe jeg også svarer ja på. Da prøver de å tvinge meg til å gjøre han til Clan pga det er orgen's regler (Noe jeg ikke ble informert om tidligere, fikk ikke engang en nettside å lese på).. Jeg nekter selvfølgelig å gjøre min kjære enfo omtil en clanner.. Org leader satte timer til 10min, så jeg kunne relogge enfoen og bringe han til Bor grid.. Fortsatt nekter jeg, og får følgende alternativer fra orgen:

1. /org leave

2. /terminate

3. /reroll

 

Heldigvis er det 8 timer til Omni application funker. ;)

 

edit: synd at jeg fikk clan shoulderpads av shoulderpad mishet da. Grindet i evigheter, også bli tvinget til å dra fra orgen.. Gidder ikke mer Clan tull.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

vel bjohansen, jeg ville ikke godtatt at orgmates i min org hadde hatt mains/alts på omniscum siden heller. sier nesten seg selv det. hvis du vil være på begge sider join neuts. selvom neuts egentlig er på samme side som omniscum de og.

Endret av kiim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...