Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Dinget endelig 60 med fixeren i går, så tenkte jeg at jeg måtte finne litt nye ting til han. Så nå har jeg skaffet fult predator set, eksludert chest og head der jeg fikk Shapeshifters Vest og QL105 Combined Sharpshooter's Head. Kan jo ikke equippe dette enda med mindre jeg faktisk gidder, så tror jeg heller bare skaffer meg x6 DM's fra ToTW så begynne å levle igjen.

 

Skal mest sansynelig ha et lowbie AI-Raid idag for fun, 50-70sh, så bare send en /tell om du vil være med. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken server spiller du på Acester? Og hva heter fixeren din? :p

 

Rota litt i Sector 10 nå og slo ihjel noen stakkars romvesner, de droppet en QL98 Kyr`Ozch Pistol, Alien Armor Materials og Alien Activation Crystal. Noen som vet om de er verdt noe?

 

:hmm:

 

RK 1, Fragilez.

 

Vet ikke hva Pistol eller Materials er verdt, men Activation Crystal er 1-2M på RK1. dessverre tjener du ikke stort med mindre du har et lite bossteam i S10. Men om dere dreper vanlig mobs i S10, pass på å loot NoDrop itemsene. Da du kan levere inn disse for 4M per stk.

Lenke til kommentar
Vilken lvl er det for s10? Er det nokon som har ein lav ql Infantry hjelm som eg kunne eventuelt kjøpe? Har fått enfo'en opp i lvl 36 og håper at eg får lvla han opp fort siden.

 

S10 = 100-150. Du kommer nok ikke til å få noe team får du er 150 though, de fleste pleier å gå med 2-4 lvl 150's og bossfarme.

 

Og ikke på samme server så kan dessverre ikke hjelpe deg med Hjelmen, gl though =)

Lenke til kommentar

Hey ville bare spørre om noe... jeg har Ao og shadowlands og alien invasion men er grafikken så dårlig? går d ikke ann å få den bedre? ble ikke bedre med enten shadowlands eller alien invasion:( erlitt skuffet eller blir det sånt at med den nye expansionen så blir grafikken bedre? måtte bare spør takk for svar:D nei er ikke ute etter krangling men spillet har drittgrafikk:P men syns det er småkult:)

Lenke til kommentar
Hey ville bare spørre om noe... jeg har Ao og shadowlands og alien invasion men er grafikken så dårlig? går d ikke ann å få den bedre? ble ikke bedre med enten shadowlands eller alien invasion:( erlitt skuffet eller blir det sånt at med den nye expansionen så blir grafikken bedre? måtte bare spør takk for svar:D nei er ikke ute etter krangling men spillet har drittgrafikk:P men syns det er småkult:)

 

 

grafikken er den samme ja, men SL \ AI har noen nye våpner\Armor som har bedre "grafikk" .. dem ser kulere ut osv ;) ellers kan jeg trøste deg med at AO Enginee 2 kommer til neste år ;)

Lenke til kommentar
Hey ville bare spørre om noe... jeg har Ao og shadowlands og alien invasion men er grafikken så dårlig? går d ikke ann å få den bedre? ble ikke bedre med enten shadowlands eller alien invasion:( erlitt skuffet eller blir det sånt at med den nye expansionen så blir grafikken bedre? måtte bare spør takk for svar:D nei er ikke ute etter krangling men spillet har drittgrafikk:P men syns det er småkult:)

 

 

grafikken er den samme ja, men SL \ AI har noen nye våpner\Armor som har bedre "grafikk" .. dem ser kulere ut osv ;) ellers kan jeg trøste deg med at AO Enginee 2 kommer til neste år ;)

 

Spørs bare om den blir så mye bedre enn nåværende.. Jeg håper i alle fall at AO blir mer FPS-vennlig enn det er nå.

AO lagger fælt på laptoppen min, men så har jeg 1GB ram og vista =(

Lenke til kommentar
Hey ville bare spørre om noe... jeg har Ao og shadowlands og alien invasion men er grafikken så dårlig? går d ikke ann å få den bedre? ble ikke bedre med enten shadowlands eller alien invasion:( erlitt skuffet eller blir det sånt at med den nye expansionen så blir grafikken bedre? måtte bare spør takk for svar:D nei er ikke ute etter krangling men spillet har drittgrafikk:P men syns det er småkult:)

 

 

grafikken er den samme ja, men SL \ AI har noen nye våpner\Armor som har bedre "grafikk" .. dem ser kulere ut osv ;) ellers kan jeg trøste deg med at AO Enginee 2 kommer til neste år ;)

 

Spørs bare om den blir så mye bedre enn nåværende.. Jeg håper i alle fall at AO blir mer FPS-vennlig enn det er nå.

AO lagger fælt på laptoppen min, men så har jeg 1GB ram og vista =(

 

 

Tar ikke vista rundt 700mb ram? da har du vel rundt 300 til overs som er for lite til spilling.

Men nå skal de jo lage helt ny enginee med ny grafikk + FPSen skal være bedre.. i alle fall noe sånt det sto i brevet fra Silliron ;p

Lenke til kommentar
Tar ikke vista rundt 700mb ram? da har du vel rundt 300 til overs som er for lite til spilling.

Men nå skal de jo lage helt ny enginee med ny grafikk + FPSen skal være bedre.. i alle fall noe sånt det sto i brevet fra Silliron ;p

 

Gleder meg..

Får vel fikse 1GB ekstra med ram.

 

Edit: funker denne: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=310714 til HP Pavilion DV6410?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Tar ikke vista rundt 700mb ram? da har du vel rundt 300 til overs som er for lite til spilling.

Men nå skal de jo lage helt ny enginee med ny grafikk + FPSen skal være bedre.. i alle fall noe sånt det sto i brevet fra Silliron ;p

 

Gleder meg..

Får vel fikse 1GB ekstra med ram.

 

Edit: funker denne: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=310714 til HP Pavilion DV6410?

 

Tror du burde poste Hovedkortet ditt istedenfor, er ikke sikker though.

 

 

AO Engine 2 ?

 

Hvor kan jeg lese om dette? Link takk

 

mvh mr dude

 

Ville gjerne likt å visst dette her også :p

Lenke til kommentar

Når det gjelder AO engine 2 så blir det litt misvisende.

 

Funcom har en "engine" (DreamWorld) som blir delt mellom flere spill. I så måte så er AO 2, Age of conan. Samme spill motor som AO, bare videreutviklet.

 

Det er veldig lite informasjon tiljengelig om det som kommer for AO dog. Det eneste vi vet er kunngjøringen om at dette vil komme og at arbeid på dette er startet. Ta en titt på "letters from the game director" for mere informasjon. Husker ikke helt når det ble offentlig, men er en liten stund siden nå. Så vidt jeg husker ble det antydet ca ett års tid før vi fikk se noe resultat av dette arbeidet.

Lenke til kommentar
Når det gjelder AO engine 2 så blir det litt misvisende.

 

Funcom har en "engine" (DreamWorld) som blir delt mellom flere spill. I så måte så er AO 2, Age of conan. Samme spill motor som AO, bare videreutviklet.

 

Det er veldig lite informasjon tiljengelig om det som kommer for AO dog. Det eneste vi vet er kunngjøringen om at dette vil komme og at arbeid på dette er startet. Ta en titt på "letters from the game director" for mere informasjon. Husker ikke helt når det ble offentlig, men er en liten stund siden nå. Så vidt jeg husker ble det antydet ca ett års tid før vi fikk se noe resultat av dette arbeidet.

Er vel også slik at det er snakk om en Engine upgrade som sagt. Men ikke en direkte forbedring i all grafikk.

Å begynne å lage bump maps og recreate alle texturene i spillet blir nok litt mye arbeid. Men ser en liten mulighet for å få HDR osv.

Om de tar seg tid til bumpmaps og displacement hadde det vert digg ^^

 

I dag/natt ble jeg Rookie for første gang i BS. 2 ganger.

Første gang mistet jeg den etter 2min.

2 gang satt jeg i APT og ble angrepet av en mech uten at en j*** person giddet å hjelpe meg, mistet den 1sec før runden var slutt x(

 

Noen som vet hva vanlig Bow og AS skill ligger på hos en MA? har 800Bow, 1100AS, og ca 51% crit uten proc.

Er ikke helt fornøyd med dmg'n jeg får.

Når jeg har add dmg. blir den også multiplied med AS skill?

altså f.eks. (1000+200)*(1100/96)= max 13750? eller 1000*(1100/96)+200= max 11658?

Lenke til kommentar

Hei

 

Har gått lei av fixern min nå, og bestem meg for å ordne keepern igjen på rk1. Har fått han ganske fin nå. Har pratet endel med Acester ingame :) Er heldig og har han i alliancen til guilden min (First Light). Er level 188 atm, og har bare 8 ai levels. Og nesten ikke research, siden jeg nesten ikke har spilt på keepern siden før LE.

 

Min Setup atm.

Endret av Eirikrj
Lenke til kommentar
Hei

 

Har gått lei av fixern min nå, og bestem meg for å ordne keepern igjen på rk1. Har fått han ganske fin nå. Har pratet endel med Acester ingame :) Er heldig og har han i alliancen til guilden min (First Light). Er level 188 atm, og har bare 8 ai levels. Og nesten ikke research, siden jeg nesten ikke har spilt på keepern siden før LE.

 

Min Setup atm.

 

 

Keeper er bra valg ja ;) Bare send en tell til Newsy ingame om du trenger hjelp til ett eller annet.

Lenke til kommentar
Som MA, hva er best:

380'ish NCU uten viral compiler

320'ish NCU med Viral Compiler

 

?

Hvilken level er du da?

Solo og pvp kjører jeg med compiler.

I team kjører jeg for det meste uten.

 

Om du allerede kan instantcaste single heal så er det ingen grunn til å bruke viral compiler på den lvl du ligger rundt, og ivertfall ikke om du bare driver med PVM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...