Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synst da FC har blitt ekspert på å ha ein del nedetider og at det kan bli uforutsette problemer. Dei kunne ivert fall oppdatere Costumer Service Messages vist det blir lengre vente tid på grunn på grunn av lengre tid enn dei trudde eller at det kom par problemer og kor lenge dei trur det tar for å bli fikset. Ville berre si dette (ikkje for å klage)

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Nåja, det ble sagt KL 18.00 fra begynnelsen av.

Selvsagt kan det i Anarchy som alle andre steder, oppstå noen uforutsette problemer underveis.

 

Hvem har vel ikke opplevd det, at en sak du var i gang med plutselig tok litt lenger tid.

 

 

De Lutte

 

Det ble sagt at serverne skulle være nede i 4 timer fra 13:00 :)

Serverne er 1 time og 40 minutter for lenge nede :(

 

Men men, WoW hadde nedetid hele dagen når det var ny patch(Ragnaros server).

Lenke til kommentar
Nåja, det ble sagt KL 18.00 fra begynnelsen av.

Selvsagt kan det i Anarchy som alle andre steder, oppstå noen uforutsette problemer underveis.

 

Hvem har vel ikke opplevd det, at en sak du var i gang med plutselig tok litt lenger tid.

 

 

De Lutte

 

Det ble sagt at serverne skulle være nede i 4 timer fra 13:00 :)

Serverne er 1 time og 40 minutter for lenge nede :(

 

Men men, WoW hadde nedetid hele dagen når det var ny patch(Ragnaros server).

 

13.00 gmt ja, vi lever i gmt+1 og med enkel matte tilsvarer dette 14.00.. oO så skulle vært oppe kl6, men akk nei

Lenke til kommentar
Nåja, det ble sagt KL 18.00 fra begynnelsen av.

Selvsagt kan det i Anarchy som alle andre steder, oppstå noen uforutsette problemer underveis.

 

Hvem har vel ikke opplevd det, at en sak du var i gang med plutselig tok litt lenger tid.

 

 

De Lutte

 

Det ble sagt at serverne skulle være nede i 4 timer fra 13:00 :)

Serverne er 1 time og 40 minutter for lenge nede :(

 

Men men, WoW hadde nedetid hele dagen når det var ny patch(Ragnaros server).

 

13.00 gmt ja, vi lever i gmt+1 og med enkel matte tilsvarer dette 14.00.. oO så skulle vært oppe kl6, men akk nei

 

ah. sorry :) tenkte ikke så langt. :!: Serverne er oppe!

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Bruker Windows XP Home Editon

 

 

Kjører du 2 skjermer på PC-en din?

 

du kan prøve gå på "Settings" der du logger inn så evt velge annen skjerm derfra eller noe sånt..

 

til dere andre:

 

Jeg har nå sluttet med AO pga militæret.

 

derfor har jeg en del ting jeg ikke har bruk for så om dere har bruk for noe så si ifra..

 

Det jeg kan kvitte meg med er..

 

QL 207 Supple Chest

QL 206 Supple Pants

QL 44 Combined Sharpshooter

QL 1 Modified Trenchcoat

2 x Khaeler Slevees

QL 200 Perennium Blaster

+ en del symbs til soldier\keeper

+ 300m cash

 

+ masse annet dill, si ifra ;)

tusen takk =)

nå funker det vettu...

skjønner heller lite da =/

Lenke til kommentar
Jeg skjønte heller ikke mye da jeg begynte.

Imidlertid, så spanderte jeg noen timer på å skumlese gjennom hele denne AO tråden :)

 

Der vil du finne det du trenger å vite. Masse råd og tips, samt forklaringer til nybegynnere, og flere nyttige linker til guider om AO.

 

De Lutte

HELE?? den er jo på over 200 side =S

Lenke til kommentar
Jeg skjønte heller ikke mye da jeg begynte.

Imidlertid, så spanderte jeg noen timer på å skumlese gjennom hele denne AO tråden :)

 

Der vil du finne det du trenger å vite. Masse råd og tips, samt forklaringer til nybegynnere, og flere nyttige linker til guider om AO.

 

De Lutte

HELE?? den er jo på over 200 side =S

 

Han har vært her lenge, så 200 sider over noen år er ikke så mye.

Lenke til kommentar

Jeg sa skumlese, he he.

Du ser fort om innlegget er relevant for deg, og er det ikke det, så hopp ned til neste.

På side 144 f.eks, er det en i samme situasjon som deg, som spør om råd.

 

De Lutte

 

 

P.S.

Du skal få en link til en side, der du kan laste ned en brukermanual. Står en del nyttig der, om man er helt blank.

 

http://www.anarchy-online.com/wsp/anarchy/...=1003,1009,1076

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Har eit lite dumt spørsmål: Eg ser fleire toons løper rund med ofab shoulderpads som er under lvl eg i og lurer på om kor hard det er for meg å få på disse shoulderpadsa? Såg ein lvl 155 solitus soldier med disse på.

 

sikker på at du ikke mener faithful/chosen pads? tviler på at noen klarer 1100 stamina for ofab på så lav lvl. ql 220 faithful/chosen er vel 805 stamina, noe som de fleste klarer uten store problemer. de padsa er gullfarget, ganske stilig :) kan legge ved bilde av min sol med de på så kan du se om det er de du mener ;P

 

faithful pads

Lenke til kommentar
Har eit lite dumt spørsmål: Eg ser fleire toons løper rund med ofab shoulderpads som er under lvl eg i og lurer på om kor hard det er for meg å få på disse shoulderpadsa? Såg ein lvl 155 solitus soldier med disse på.

 

Neppe ofab, men mer sannsynlig Icy Shoulderpands fra Penumbra. Finne flere forskjellige typer.

Lenke til kommentar
post-53560-1195117599_thumb.jpg

 

Ofab er veien å gå :thumbup:

 

Har ikke tid eller penger til å skaffe meg full AI-armor på Martial Artisten min, brukt nok penger på han fra før av :p

 

Noen som kan poste et bilde av de nye flyene og surfebretta? Har ikke kjøpt det enda og lurer bare litt på hvordan de ser ut :)

 

http://www.ao-universe.com/main.php?site=k...edge&link=5

 

Om det er de du mener er alle bildene der :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...