Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

vel bjohansen, jeg ville ikke godtatt at orgmates i min org hadde hatt mains/alts på omniscum siden heller. sier nesten seg selv det. hvis du vil være på begge sider join neuts. selvom neuts egentlig er på samme side som omniscum de og.

Med andre ord. Alle dine toons er Clan, og du har derfor ingen peiling på hvordan Omni er, og har ingen grunn til å suttre om Omni players.

Kan forstå folk vil ha BARE clan eller BARE Omni med tanke på Towers. Men om noen virkelig ønsker å spionere på tower attacks så kan de jo bare lyve om sin main.

Bruker gladlig /org leave om folk skal begynne å oppføre seg sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk endelig tilbake lysten for å tanke, så jeg logget Schiner og tanket ely hecks.

Trodde det skulle ta lengre tid å skaffe xp på lvl 139, men etter en stund dinget jeg 141.

 

Ikke lenge til jeg drar til Ado og får ordentlig xp :) (håper jeg i alle fall)

 

Nå er neste mål å nå lvl 150 så jeg kan gjøre litt BS og S10. Også må jeg finne ut en lur løsning på hvordan jeg skal kunne kaste BEHE uten outside buffs. Mangler 8 Mat.crea og 74 Bio.met.

Lenke til kommentar
Fikk endelig tilbake lysten for å tanke, så jeg logget Schiner og tanket ely hecks.

Trodde det skulle ta lengre tid å skaffe xp på lvl 139, men etter en stund dinget jeg 141.

 

Ikke lenge til jeg drar til Ado og får ordentlig xp :) (håper jeg i alle fall)

 

Nå er neste mål å nå lvl 150 så jeg kan gjøre litt BS og S10. Også må jeg finne ut en lur løsning på hvordan jeg skal kunne kaste BEHE uten outside buffs. Mangler 8 Mat.crea og 74 Bio.met.

 

Grattis med levlene. :-)

 

Og angående Behe, har du både Eye og Head symb? Jeg klarte nesten ikke å caste noen buffs heller, men på 150 skaffet jeg meg begge deler så ble det ikke noe problem. =)

 

Du burde også *glede* deg til S10, tjener så sjukt mye der. Fikk 250M i går, og 300M for noen dager siden. Brukt opp en god del nå, though. Og akkurat som jeg skriver dette venter jeg på doktoren for å starte S10 boss killing igjen. :-)

Lenke til kommentar
Du burde også *glede* deg til S10, tjener så sjukt mye der. Fikk 250M i går, og 300M for noen dager siden. Brukt opp en god del nå, though. Og akkurat som jeg skriver dette venter jeg på doktoren for å starte S10 boss killing igjen. :-)

 

Hva er det man kan tjene gode penger på? Noen spesielle items?

Lenke til kommentar
Du burde også *glede* deg til S10, tjener så sjukt mye der. Fikk 250M i går, og 300M for noen dager siden. Brukt opp en god del nå, though. Og akkurat som jeg skriver dette venter jeg på doktoren for å starte S10 boss killing igjen. :-)

 

Hva er det man kan tjene gode penger på? Noen spesielle items?

 

Om du har vært med i AI raid kan det hende du har fått med deg at bossene dropper forskjellige bots. Det gjør de nemlig her også, fra QL140-230 (Fra det jeg har sett hittil) og de selger jo for ganske mye.. Dropper også Inactive Empty Alien Augmentation Device som du kan selge for 45-55M eller lignende, Inactive Alien Tank Armor for ca 20M osv osv.

 

Edit: Det er også spawntimers på bossene, Mid bossen er på 1 time, og East/West/North er alle på 2timer.

Endret av Acester
Lenke til kommentar
Om du har vært med i AI raid kan det hende du har fått med deg at bossene dropper forskjellige bots. Det gjør de nemlig her også, fra QL140-230 (Fra det jeg har sett hittil) og de selger jo for ganske mye.. Dropper også Inactive Empty Alien Augmentation Device som du kan selge for 45-55M eller lignende, Inactive Alien Tank Armor for ca 20M osv osv.

 

Edit: Det er også spawntimers på bossene, Mid bossen er på 1 time, og East/West/North er alle på 2timer.

 

Ok, takk :)

Litt kjipt at det er åpent for alle å storme inn. Den som har best dmg får jo loot.

Lenke til kommentar
Om du har vært med i AI raid kan det hende du har fått med deg at bossene dropper forskjellige bots. Det gjør de nemlig her også, fra QL140-230 (Fra det jeg har sett hittil) og de selger jo for ganske mye.. Dropper også Inactive Empty Alien Augmentation Device som du kan selge for 45-55M eller lignende, Inactive Alien Tank Armor for ca 20M osv osv.

 

Edit: Det er også spawntimers på bossene, Mid bossen er på 1 time, og East/West/North er alle på 2timer.

 

Ok, takk :)

Litt kjipt at det er åpent for alle å storme inn. Den som har best dmg får jo loot.

 

Det pleier ikke å være et stort problem. Det er sjeldent det er mer en ett bossteam i s10, det hender, men sjeldent.

Lenke til kommentar

Jaja, bestemte meg for å gjøre Soldieren (Som er mainen min) om til en S10 twink istedenfor. Så har starta å levle opp en Fixer, og derfor lurte jeg på om det er noen som har forslag til Symbs og egen lagde Implants? Leste noen guides istad, så har fått med litt grunnleggende. Men om det er noen som kunne kommet med forslag hadde det vært fint :-)

Lenke til kommentar
Jaja, bestemte meg for å gjøre Soldieren (Som er mainen min) om til en S10 twink istedenfor. Så har starta å levle opp en Fixer, og derfor lurte jeg på om det er noen som har forslag til Symbs og egen lagde Implants? Leste noen guides istad, så har fått med litt grunnleggende. Men om det er noen som kunne kommet med forslag hadde det vært fint :-)

 

Jeg ville sannsynligvis brukt egen lagde implants helt til du kan få bedre enn QL 200, men Brain\Eye\Rhand er vel kanskje viktig som symbiant om du får dem i QL 160+ dem gir jo en del nanoskills osv ;)

 

Ellers har jeg aldri hatt en fixer, bare lånt en 207, men gjør meg ikke til en fixer ekspert av den grunn :p

Lykke til med fixern ;)

Lenke til kommentar

Missions er ikke egentlig så veldig moro, men man holder da på for å få premien. Har nå 657 tokens på den lille enf. Med litt Outside Buffs går en mission ganske kjapt. Rekorden på en fullført mission er nå nede under 4 minutter. Og da var alt i missionet drept. Tar ikke sjansen på å ikke få token. GSF, CI og He er de beste buffene å ha.

Lenke til kommentar
Jeg ville sannsynligvis brukt egen lagde implants helt til du kan få bedre enn QL 200, men Brain\Eye\Rhand er vel kanskje viktig som symbiant om du får dem i QL 160+ dem gir jo en del nanoskills osv ;)

 

Ellers har jeg aldri hatt en fixer, bare lånt en 207, men gjør meg ikke til en fixer ekspert av den grunn :p

Lykke til med fixern ;)

 

Takk. :-)

 

Han er lvl 48 nå, holder på litt research så får ikke fullt XP =(

Sliter som bare det med IP's though, trenger jo alt!

Anyway, WTB Marine's Father & QL60-100 Supple/CSS Head, om noen har, please send /tell til enten Acester eller Fragilez. :-)

 

Edit: Også litt morsom quote fra Heckler team i Nasc. En som aldri hadde vært i SL før eller visste hva pockettank var:

 

[Team] XXX: how come they are so many?

[Team] Fragilez: We're using an exploit

[Team] Fragilez: So don't tell anyone

[Team] Fragilez: we can get banned

[Team] XXX: do you need to install that+

 

5min senere:

 

[Team] XXX: enoguh soon?

 

Lo godt av dette ;p

Endret av Acester
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...