Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Du må ha AI for å bruke GMS...

 

Nok om det, jeg har nå fått inn adventureren på Sector 10, dette er nytt content for TL4. Kanonmoro - har vært med på flere raids der. det blir bra med AXP også, gikk fra AI-level 7 til AI 10 ^^ I tillegg til en drøss med Phat loot. Har alt som skal til for å lage Improved Alien Tank Armor, må bare få til 450 ME, men det skal gå greit. Maestro, expertise og maskinen i byen, og hvis det blir behov en implant eller to. Jeg liker den Tank Armoren, den er lekker. Skal poste et bilde når jeg har fått den på :roll:

 

Enno holder på med missions igjen.... snart 1900 tokens, skal se om jeg kan få meg 2500 før jeg dinger 200... Jeg begynte på en 220 mission en gang, men fant ut at det tok for lang tid.... høyeste moben jeg drepte var 226.... det tok lang tid :D 223 Hellhound var også en utfordring for å si det slik. Selvom Enno er 185, har det ikke skjedd stort med utviklingen. Det eneste er at jeg fikk gjort research for 30 mer Fast Attack og kan bruke en QL 200 Flurry of Blows.

 

Oppdatering på Tank Armor følger senere :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig snart ute av totw med min soldier som er 59. Eneste som mangler å skaffe 5 dm's og 1 gta så er det rett til foremans. Så er det eneste min doc på lvl 44 som må vente ein god stund før eg tar å får doc'en gjennom totw.

 

Kva er det beste våpen for ein doc? Pistol(er) eller andre våpen?

8865353[/snapback]

 

Best for doc - low lvl er Stygian (low= lvl 60 + - ), men høyere ville jeg brukt pistoler. Ved 220 kan du bruke ql 300 LE eller AI pistoler med Burst i en hand, og en noe lavere med Fling i andre hand, og du kan fint komme meget høyt på DPS og samtidig heale bra. LE research adder pistolskills også.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål til dere som er på RK2.

 

Kjenner dere til en 220 Advy ved navn Saapadv ? :hmm:

 

Han er i ferd med å flytte til RK1 og har søkt opptak hos oss.

 

 

 

Ser Enno strever med 2500 tokens. Det gjorde jeg også, men har enda ikke fått tak i den hersens hjelmen, så det kan diskuteres hvor mye det var verdt.

 

Noe av årsaken er at ingen i orgen driver med APF og jeg kommer meg ikke dit alene, uerfaren som jeg er.

 

De Lutte

Lenke til kommentar
Endelig snart ute av totw med min soldier som er 59. Eneste som mangler å skaffe 5 dm's og 1 gta så er det rett til foremans. Så er det eneste min doc på lvl 44 som må vente ein god stund før eg tar å får doc'en gjennom totw.

 

Kva er det beste våpen for ein doc? Pistol(er) eller andre våpen?

8865353[/snapback]

 

Best for doc - low lvl er Stygian (low= lvl 60 + - ), men høyere ville jeg brukt pistoler. Ved 220 kan du bruke ql 300 LE eller AI pistoler med Burst i en hand, og en noe lavere med Fling i andre hand, og du kan fint komme meget høyt på DPS og samtidig heale bra. LE research adder pistolskills også.

8897347[/snapback]

 

Er det vits i å bruke Stygian når eg må bruke ein heil del ip + wrangle og deretter gå over til pistoler som eg må også ein heil del med ip + wrangle? Har ingen expansion packer så det vil ikkje hjelpe meg så masse akkuratt nå.

Lenke til kommentar
Endelig snart ute av totw med min soldier som er 59. Eneste som mangler å skaffe 5 dm's og 1 gta så er det rett til foremans. Så er det eneste min doc på lvl 44 som må vente ein god stund før eg tar å får doc'en gjennom totw.

 

Kva er det beste våpen for ein doc? Pistol(er) eller andre våpen?

8865353[/snapback]

 

Best for doc - low lvl er Stygian (low= lvl 60 + - ), men høyere ville jeg brukt pistoler. Ved 220 kan du bruke ql 300 LE eller AI pistoler med Burst i en hand, og en noe lavere med Fling i andre hand, og du kan fint komme meget høyt på DPS og samtidig heale bra. LE research adder pistolskills også.

8897347[/snapback]

Eventuelt Galahad Inc T70 Tsuyoshi om du absolut er nødt til å fyre av noe. Doc skal heale i Totw, ikke få masse agro. :p Trenger ikke å gjøre skade. Du har nok fult opp med å heale uansett. (nanomage efo i sosial clothing har jeg foreksempel fått i team en gang. Da ble healerne skikkelig "glade"

Lenke til kommentar

:p Eg veit at doc's skal meir heale enn gjere damage. Fikk ein vist ein pistol av org'en min som eg kunne bruke, men har ikke fått pistolen på docen enda.

 

Kvifor skal auno.org og andre sider som denne ha navnet når man skal registrere seg? Kvifor ikkje nick? Finner ikkje ein gong Div 9 på Equipment config på auno.org kvifor finner eg den ikkje? Må nesten vere blind hehe

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Se det, da har jeg fått Perfect. Bare synd den er NoDrop, ellers hadde den vært fin på f.eks en ToTW twink. Fant ut i etterkant at det første steget i prosessen for å lage den ligger på GMS til 140m :roll:

 

Ellers har det gått kjapt et par dager med adventureren, har gått fra 100/7 på mandag til 120/11 nå. Har fått på en Crispy, må bare resette et par perker for å få på den neste.

post-110924-1182318950_thumb.png

Endret av DaTe
Lenke til kommentar
Endelig snart ute av totw med min soldier som er 59. Eneste som mangler å skaffe 5 dm's og 1 gta så er det rett til foremans. Så er det eneste min doc på lvl 44 som må vente ein god stund før eg tar å får doc'en gjennom totw.

 

Kva er det beste våpen for ein doc? Pistol(er) eller andre våpen?

8865353[/snapback]

 

Best for doc - low lvl er Stygian (low= lvl 60 + - ), men høyere ville jeg brukt pistoler. Ved 220 kan du bruke ql 300 LE eller AI pistoler med Burst i en hand, og en noe lavere med Fling i andre hand, og du kan fint komme meget høyt på DPS og samtidig heale bra. LE research adder pistolskills også.

8897347[/snapback]

 

Er det vits i å bruke Stygian når eg må bruke ein heil del ip + wrangle og deretter gå over til pistoler som eg må også ein heil del med ip + wrangle? Har ingen expansion packer så det vil ikkje hjelpe meg så masse akkuratt nå.

8901656[/snapback]

 

Nei - hvis du planlegger å levle opp, er det egentlig like greit å bruke Chalice fra Totw til du kan få brukbare våpen på, (og har IP til det) evt pistoler du kan swappe. Det kommer helt an på hva slags doc du vil ha.

 

Dersom du ikke har expansions, samt ønsker en doc du faktisk kan drepe et og annet med (ikke bare heale) tror jeg at jeg vill gått for 1he våpen. Phase Blade fra Totw og Geilds fra IS etterhvert. Lurer på om ikke den nye armor fra Rinoman Village også buffer 1he. Så på low lvl er det kanskje fint å ha et sett. Samt Omnified Carb armor - det er det jo ikke mye som slår :)

Men Chalice er et must - samt den boken som dropper fra Aztur. Det er en full heal på lave lvl.

 

Min doc med Stygian vil for alltid være lvl 60, med fixer hot/soldier reflects kan den soloe Aztur, og bare med en CM kan den tanke Aztur til 2/3 samt heale team. (etter at Azt er 2/3 down trenger jeg enten at noen tar over tanking, eler jeg trenger ekstra heals - for da er nanopool tom)Ser ingen grunn til å ødelegge en morsom toon med å levle den :)

Lenke til kommentar

Fant en side dere bare MÅ sjekke ut! Den er egentlig ment på mødre som vil ha kule navn på babyene sine, men er helt perfekt for navn i MMOs! ^^

Under "Names Meanings" kan du skrive inn hva navnet skal bety, eller så kan du søke i kategorier, som "gems, metal and minerals, timeless, ethnic, unisex" osv..

 

http://www.cool-baby-names.com/

 

Aldri mer problem med å finne navn ;)

Lenke til kommentar
Hva skal du bruke de 6 neste perkene til?  :innocent:

8912099[/snapback]

 

 

ehøm, håpet jo på at ingen kom til å spørre om akkurat det :)

De siste 6 perkene er ikke mye å rope hurra for.

 

F.eks som AI 24 perk, så kunne jeg velge mellom 1 i Stam, Str, Psy og Int, eller jeg kunne ta 2 i Agi og Sence (OMG)

 

Jeg kunne også få 5 i alle nanoskills, eller 1 i alle nanoskills + 50 i nanopool, (hu hei hvor det går :-)

 

Landet på den siste, siden jeg da også fikk et spes attack.

 

Nei, de 6 perkene der er bare et slags statussymbol, samt en del av min søken etter det komplette (220 / 30 / 70)

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Hva skal du bruke de 6 neste perkene til?  :innocent:

8912099[/snapback]

 

 

 

Nei, de 6 perkene der er bare et slags statussymbol, samt en del av min søken etter det komplette (220 / 30 / 70)

 

8914686[/snapback]

 

Ja jeg skjønner det. Jeg syns det er latterlig at ikke AI perks er lagt opp på en slik måte at det faktisk er mulig å motivere seg for å komme til AI 30..

Er selv bare på AI 15 nå, og ser jo at jeg kunne jo startet en ny toon og levlet den ganske så langt på den tiden det tar å få mainen min til AI30.

 

Har forresten planer om å dinge 219 i løpet av sommeren, bare 400k SK igjen :p

Lenke til kommentar

Eg håper å oppgradere til sl og ai i løpet av etter sommarferien ein gong håper eg.

Ser også at eg må eventuelt oppgradere 2 ganger og betale 2 månders sum vist eg skal ha både Shadow Lands og Alien Invasion.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Eg håper å oppgradere til sl og ai i løpet av etter sommarferien ein gong håper eg.

Ser også at eg må eventuelt oppgradere 2 ganger og betale 2 månders sum vist eg skal ha både Shadow Lands og Alien Invasion.

8918755[/snapback]

 

Det var vel en pakkeløsning med kjøp AI og få SL med på kjøpet for en stund siden var det ikke?

 

/harakiri

Lenke til kommentar

Det stemmer. Vet ikke hvordan det er nå, men en i orgen min sendte for noen månedes siden email til AO og lurte på om pakkeløsningen fremdeles gjaldt, og jeg tror det ordna seg. Ser ikke noe tydelig av nettsidene, så kanskje en mail hadde vært løsningen i dag og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...