Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da var plutselig Shadowbreed 2 og 3 i boks på min Soldier :D

 

Slam of Darkness

Description:

This is an area of effect runspeed debuff, it will add a 1000 hitpoints buff to all non neutrals in the are, and it will add 400 points to each hit.

 

Fin perk det der, men recharge er jo på mange timer.. Det er vel Shadowbreed nr. 3 om jeg ikke husker feil. Shadowbreed 2 stopper alle de første 7 angrep mot meg, og Shadowbreed 1 gir meg litt mer crit-chance samt 400 Attack-rating-points.

Lenke til kommentar

Helst siden eg startet å spille AO igjen så har eg ikkje spilt eit annet spill når eg har vert ved dataen. Timene berre forsvinner når eg spiller altså. Nokon som kan anbefale nokon items for min doc, engi og soldier som kan vere nyttige som man kan få på missions, mobs, butikkene o.s.v?

 

Er det nokon her som er i org'en Phoenix Rising på Rimor serveren?

 

Edit: Derre ser kva eg har på soldier'en og doc'en min i signaturen (engi har eg ikkje laget equipment Config endå), men vil si at det er ikkje akkuratt gjort masse med i det heile tatt endå.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Ja, tiden flyr sammen med AO.

 

Jeg har ikke greie på Doc eller Soldier, ellers skulle jeg gjerne ha hjulpet deg.

 

Lite folk på i dag, sliter med å lage team i Inferno. Driver på med lvl 9 på noen research linjer. 10 stk 220 easy miss = 1 stk lvl 9.

 

De Lutte

Lenke til kommentar

Kvifor er ikkje Division 9 Plasmaprojector lagt til i listen i våpen delen i equipment config hos auno? Finner ikkje den uansett kor masse eg leiter på bokstaven d. Er det noko eg har oversett for eg har både sett på venstre og høgre hand?

 

Edit:

Tok å tenkte at eg kunne sjekke ut kor masse det vil koste å oppgradere + 1 års betalinga siden eg tenker på å oppgradere til Shadowlands først og Alien Invasion etterpå. Brukte valutakalkulatoren hos Sparebanken Sogn og Fjordane til å den siste oppdaterte valutaen.

 

Shadowlands

Uppgrade cost: 115,65 kroner

Alien Invasion

Uppgrade cost: 173,61 kroner

 

1 Utvidelsepakke

46,08 kroner kver månde vist man betaler for 1 år i slengen.

552,96 kroner for 1 år.

2 Utvidelsepakker

92,16 kroner kver månde vist man betaler for 1 år i slengen.

1105,92 kroner for 1 år.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Du bør ikke betale for mer enn 1/2 år om gangen.

Har inntrykk av at de aller fleste gjør det.

 

1 år er lenge i et spill som AO, og man vet ikke hvordan ting og tang da vil være.

 

F.eks, I november kan vi risikere at Funcom slipper Age of Conan på markedet. :(

Ettersom svært mange AO spillere digger flott grafikk og fine bilder, så forsvinner nok en god del over dit. Flere kommer sikkert tilbake, men man vet uansett ikke hvordan situasjonen da vil bli. Om du da har betalt fram til sommeren 2008, og det er svært lite folk online allerede rundt juletider, så kan det hende du angrer.

 

Men, og det er et pokker så stort men, jeg vil først se om de klarer å få ut AoC på markedet i November som lovet.

Selv har jeg ikke vurdert det spillet i det hele tatt. Det er fortsatt en endeløs rekke av ting å ta fatt på i AO og grafikken er mer enn god nok for meg.

Vi gamlegutta har tross alt vokst opp med Space Invaders og Dig Dug :D

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Kvifor er ikkje Division 9 Plasmaprojector lagt til i listen i våpen delen i equipment config hos auno? Finner ikkje den uansett kor masse eg leiter på bokstaven d. Er det noko eg har oversett for eg har både sett på venstre og høgre hand?

 

Edit:

Tok å tenkte at eg kunne sjekke ut kor masse det vil koste å oppgradere + 1 års betalinga siden eg tenker på å oppgradere til Shadowlands først og Alien Invasion etterpå. Brukte valutakalkulatoren hos Sparebanken Sogn og Fjordane til å den siste oppdaterte valutaen.

 

Shadowlands

Uppgrade cost: 115,65 kroner

Alien Invasion

Uppgrade cost: 173,61 kroner

 

1 Utvidelsepakke

46,08 kroner kver månde vist man betaler for 1 år i slengen.

552,96 kroner for 1 år.

2 Utvidelsepakker

92,16 kroner kver månde vist man betaler for 1 år i slengen.

1105,92 kroner for 1 år.

8941865[/snapback]

Eh, nei. det der er feil.

 

Med 1 koster det 552,96 (+115,65)

med 2 koster det 552,96 (+115,65+173,61)

 

EDIT: De lutte: Enig med at grafiken er bra nok, ivertfall til MMO å være. Men tror FC har presses grafik motoren sin ganske langt. Men for all del. Jeg kjører Medium uansett. Bedre at spillet flyter en at jeg dør av hakking for å få bedre grafikk.

Men jeg vil ha større fiender. Hvorfor er ikke Lord of the Void og the beast 50-100m høye? Da hadde de ivertfall sett litt farlige ut. The beast er jo bare feit.

Endret av -¤Zen¤-
Lenke til kommentar
Så vist eg skal oppgradere til både Shadowlands og Alien Invasion så betaler eg berre 552,96 kroner for 1 år +  115,65 for Shadowlands og 173,61 for Alien Invasion for å oppgradere?

8951635[/snapback]

 

Da jeg oppgraderte fikk jeg alle expansion packene for prisen av en..

Sjekk om de enda har det tilbudet ;)

 

 

 

*Har pause fra de fleste spill*

Lenke til kommentar
Sjekket det ut og tilbudet står forsatt :thumbup:

Lost Eden, Alien Invasion and Shadowlands all for a single price.

 

Vist eg tar 3 månder betaling så vil det koste 35.85 USD tilsammen :)

8952321[/snapback]

 

Jeg er ikke så sikker på at du får det i USD..

Jeg fikk det nemlig trekt i Euro (noe som egentlig skal bli dyrere, men som ble billigere)

 

Jeg betalte ca 240,- for alle expansion packene og 1 mnd spilletid.

 

Det står noe om VAT på account siden.

Lenke til kommentar

Eg vil spare 377.74 kroner på vist eg tar 1 års betalingsmåten enn 3 månder (ikkje inkludert VAT). Som DeLutte sa at vist Funcom slipper ut Age of Conan i november på markedet vil ein god del gå over dit, men er det ikkje muligt å stoppe abonnement vist i tilfelle dette skjer og får lyst å ta pause eller noko sånt?

 

Hørte at man kunne stoppe abonnement, men da mistet man dei dagene som er igjen av månden er dette korrekt?

Lenke til kommentar

La oss si at du velger 1 år og betaler frem til 1 Juli 2008.

 

Om du nå stopper kontoen i november, så vil du da ikke få noen flere regninger fra Funcom, og heller ikke bli trukket for en ny forlengelse i Juli 2008.

Men siden du jo har betalt frem til dess, så vil kontoen din være åpen for spill frem til dette uansett.

 

Etter juli 2008, blir den stengt om du ikke betaler, men du kan åpne den på nytt igjen, ved å betale for nye måneder. Har hørt om folk som har reåpna etter 2 år borte.

 

Fordelen ved å betale for et halvt år, er jo at du da ikke risikerer å miste pengene for første halvår av 2008 som du alt nå betaler på forskudd.

 

Da må du derimot ta stilling til fornyelse i Desember igjen, og vet da mer om ting og tang

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Har noen spørsmål angående Towers, (Notum Wars)

 

I løpet av et døgn, så er først basens Supression Field på 75% i 18 timer.

Da kan den ikke angripes uansett, så den er grei.

 

Men så skifter det til 25% i 5 timer, før det går helt ned i 5% den siste timen.

 

Har jeg forstått det riktig, når jeg tror at basen kan angripes når som helst i løpet av disse 6 timene :hmm:

Og om det er rett, hvilken funksjon har da den ene timen med 5% Supression Field ?

 

Siden basen eventuelt kan angripes både i 25% og 5% tiden?

 

 

De Lutte

Lenke til kommentar

Denne fant eg og ser at den er uopdatert på timene:

 

Tower battles focus on team based PvP rather then 1v1 confrontations. Each base has a suppression gas cycle that is active each day. The cycle goes something like this

 

* 19 Hours of the Day - 75% No PvP combat possible

* 4 Hours of the Day - 25% Enemy factions can attack your base and towers

* 1 Hour of the Day - 5% Anyone outside your org can attack your base

 

Whilst the base is at 25% or 5% anyone within the correct level range can attack your towers, or indeed engage in PvP against another players within the suppression gas range. Attacking and defending these bases can be great fun.

 

At low levels twinks of higher level characters to tend to dominate though. At those levels better equipment and buffs can make a marked difference.

 

 

 

Kilde: Guide

Lenke til kommentar
Har noen spørsmål angående Towers, (Notum Wars)

 

I løpet av et døgn, så er først basens Supression Field på 75% i 18 timer.

Da kan den ikke angripes uansett, så den er grei.

 

Men så skifter det til 25% i 5 timer, før det går helt ned i 5% den siste timen.

 

Har jeg forstått det riktig, når jeg tror at basen kan angripes når som helst i løpet av disse 6 timene  :hmm:

Og om det er rett, hvilken funksjon har da den ene timen med 5% Supression Field ?

 

Siden basen eventuelt kan angripes både i 25% og 5% tiden?

 

 

De Lutte

8960377[/snapback]

 

Som nevnt, 18 timer 75%, ingen kan angripe med mindre organisasjonen som eier towerfieldet åpner det.

5 timer 25% som betyr at towerene kan angripes. Under 25% vil omni towers bare angripe clan/neutral.

1 time 5% betyr at towerene også vil angripe spillere av samme faction. Det løses gjerne ved at organisasjonen som eier towerene putter et av sine medlemmer i alle team. Er du teamet med en fra organisasjonen, så vil du ikke bli angrepet av towerene.

Husk på at hvis du angriper noen sine towers, så vil du åpne din organisasjons towers i en time (mulig dette har endret seg til 2 med en av de siste patchene, men det er jeg usikker på). Det kan derfor være smart å slå av autoattack slik at dette ikke skjer hvis du labber rundt på Rubi-Ka. Hvis orgen din ikke har towers, og du angriper noen towers...så blir du også automatisk flagget i 4 timer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...