Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da var 17.4 Patchen oppe og går, logger på for å sjekke ut alt det nye som har kommet, spesielt de nye profession-baserte back-items!

 

:thumbup:

 

 

 

 

 

Jævli moro, husk at mange av de nye tingene IKKE ER NODROP - så spør om noen kan kjøpe dem til dere, en kar som gjorde det for meg

 

:thumbup:

 

 

edit: Disse sakene er nå NODROP, så de kan ikke kjøpes av andre lenger.

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Noen som vet om Anarchy Online kjorer i Wine for Linux?

Har har vaert uaktiv i flere maneder na, og burde egentlig ikke begynne igjen, sa jeg haper pa et nei her.

 

men ellers hadde det vaert goy.. :p

8843671[/snapback]

 

Anarchy Online kjører supert i Wine.

Du får samme ytelses boost i Wine som du får fra det nye og forbedrede I/O laget i Vista, men samtidig så får du ytelses nedgradering pga at alle DirectX funksjoner må oversettes til OpenGL. Summa sumarum så går dette egentlig godt opp i opp, og jeg har så og si samme ytelse på både Windows og Linux i AO.

 

Nvidia kort er seff og anbefale dog da ATI framdeles ikke har gjort noe nevneverdig så vidt jeg vet med OpenGL ytelsen i Linux.

 

Har bare spilt så vidt i 17.4 enda, men har merket meg at AO i Wine hadde et par krasj i Borealis nå, men dette skjedde også på Windows med Nvidia kort. Ser det er flere som klager på noen krash i sector 10. Muligens relatert.

Lenke til kommentar

Endelig snart ute av totw med min soldier som er 59. Eneste som mangler å skaffe 5 dm's og 1 gta så er det rett til foremans. Så er det eneste min doc på lvl 44 som må vente ein god stund før eg tar å får doc'en gjennom totw.

 

Kva er det beste våpen for ein doc? Pistol(er) eller andre våpen?

Lenke til kommentar

Da holder eg meg til min pistol framover. Når eg spiller i bs vil det komme opp når eg har drept fleire og drept av fleire i oversikten min når et trykker på meg selv og trykker T? Eller vil det komme opp berre når eg har kjøpt eine expanspion?

 

Killed invaders: 0

Killed by invaders: 0

Rank:

Lenke til kommentar

Killed Invaders har ikke noe med BS å gjøre.

 

Dette hander om Ailien, disse svarte romvesenene som prøver å overta Rubi-ka.

 

Killed invaders viser hvor mange Ailiens du har drept, og killed by invaders forteller hvor mange ganger Ailiens har drept deg.

 

Imidlertid krever dette nok en expansion pakke, nemlig Ailien Invasion.

Denne er slett ikke dum. Som du kanskje vet, så er det 30 Ailien level også, og her får man 1 perk pr lvl. Disse perkene er svært nyttige å ha og du kan velge mellom mange forskjellige perker. For å få Ailien lvl 1, så skal du kun drepe 5-6 ailiens, men siden blir det verre. Om man vil ha Ailien lvl 30, så må man kun for denne level, drepe ca 7000 av dem.

 

Om du vil slåss mot ailiens, så kan du enten joine et ailien raid hos en org i deres by, eller du kan ta Lost Eden ailien missions.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
ok, det vil ta ein god stund før eg i det heile tatt tar å kjøper expansion pack. For eg vil helst ha 2 professions i lvl 100-125+ først før eg startet på expansion packene. Kva derre si meg kva kver expansion pack har å tilby?

8871451[/snapback]

Shadowlands er absolutt best og mest for pengene.

Alien Invasion er vel mest for å få det lille ekstra. Altså noen perks og AI armor(dyr som f...)

Lost Eden er litt grei for å skaffe "gratis" våpen og armor.

Etter min mening kunne Alien Invasion og Lost Eden vert en pakke (lost Aliens?)

Shadowlands derimot blir nermest et eget spill.

Lenke til kommentar

Ulempen med å upgradere er jo helt klart at du blir tre ganger mer avhengi av å spille. Du vil heller ikke ha mulighet for å slutte å betale og likevel spille - med mindre du lager enda en konto.

 

Men det er verdt pengene. Så absolutt! Jeg vurderer å begynne å betale for enda en kondo ... :p

 

Edit: Kondo som i konto ... :p

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Du glemmer en Expansion pakke, nemlig Notum Wars.

Denne er svært viktig og da tenker jeg ikke på at du kan joine tower wars :)

 

Nei, med denne innabords, så kan du bruke Global Market Search (GMS)

Det er noen små hvite automater som står rundt i alle byer. Du har sikkert sett dem. Dette er søkemotorer. La oss si du trenger en ny pistol. Da søker du på denne og får opp alle slike pistoler av denne type som er til salgs i hele spillet.

Du får også vite pris og hvilke spillere som har den til salgs, samt hvor de har spillerbutikkene sine, slik at du kan fly dit og kjøpe den billigste. :D

 

Du kan også starte opp din egen spillerbutikk, etter at du har joina en organisasjon som har en egen by med "supermarked" , der alle i orgen har butikkene sine. Der kan du selge ting du ikke bruker lengre, samt ting du har funnet underveis. For å vite hvilken pris du bør ta, så kan det være lurt å ta et søk på en GMS automat og så legger du din pris like under den billigste. Da er det plutselig du som er billigst og får nok snart solgt det.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Du glemmer en Expansion pakke, nemlig Notum Wars.

Denne er svært viktig og da tenker jeg ikke på at du kan joine tower wars  :)

 

Nei, med denne innabords, så kan du bruke Global Market Search (GMS)

Det er noen små hvite automater som står rundt i alle byer. Du har sikkert sett dem.  Dette er søkemotorer. La oss si du trenger en ny pistol. Da søker du på denne og får opp alle slike pistoler av denne type som er til salgs i hele spillet.

Du får også vite pris og hvilke spillere som har den til salgs, samt hvor de har spillerbutikkene sine, slik at du kan fly dit og kjøpe den billigste.  :D

 

Du kan også starte opp din egen spillerbutikk, etter at du har joina en organisasjon som har en egen by med "supermarked" , der alle i orgen har butikkene sine. Der kan du selge ting du ikke bruker lengre, samt ting du har funnet underveis. For å vite hvilken pris du bør ta, så kan det være lurt å ta et søk på en GMS automat og så legger du din pris like under den billigste. Da er det plutselig du som er billigst og får nok snart solgt det.

 

De Lutte

8872719[/snapback]

 

Notum Wars er ingen expansion. Det er en Boosterpack. Den har ikke nok å tilby til å bli kalt expansion. (mer som en stor patch)

GMS får du når du kjøper AI tror jeg.

ALLE har Notum Wars. Froobs fikk notum wars rundt Januar i år tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...