Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den samme fyren som i det siste har løpt alene rundt og angrepet forskjellige Omni baser uten mål og mening. Ringer det en bjelle? :)

 

Vi er jo alle 99% sikker på at det bare er kødd, men allikevel så må de forskjellige orgs sende folk ut til basen for å sjekke :(

 

De Lutte

Lenke til kommentar

Tror ikke det hjelper noe særlig.

Eneste forskjell vil være at du da dør om 5 sekunder, i stedet for de 3 sek man er vant med :(

 

En nesten litt enig med de som påstår AO står for Aimshot Online.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Tror ikke det hjelper noe særlig.

Eneste forskjell vil være at du da dør om 5 sekunder, i stedet for de 3 sek man er vant med  :( 

 

En nesten litt enig med de som påstår AO står for Aimshot Online.

 

 

De Lutte

8801470[/snapback]

Forskjellen blir at jeg NESTEN klarer å outheale dmg'n jeg får. Men vil fortsatt bli vanskelig. AS treffer meg for 2k hp rundt hvert 11sec, og kan ikke dodges. Jeg kan heale for max 1k med 7sec recharge. Og samtidig må jeg stresse med å fjerne roots og snares for hvert 3. sec.

Lenke til kommentar

PvP er rett og slett en person versus person, en fight mellom 2 spillere. Det eneste en av dere trenger er å bli flagged. Man finner en omni eller clan guard, merker han og starter angrep, men du må stoppe angrepet før du har slått eller skutt på vakten, ellers kommer han etter.

 

Deretter er det bare å skyte vilt. Ulempen er at andre spillere kan bryte inn å ganke deg(drepe deg)

 

Ellers kan det være moro å stå ved bor bunker og fyre av burst eller noe slikt mot en random flagged person rundt din level.

Lenke til kommentar
Eg har ingen expansion pakker for øyeblikket endå og lurte på om det var ein måte for spille i BS uten å kjøpe den eine expansion pakken?

8802717[/snapback]

 

Fr00bs kan være med på BS på lik linje med alle andre.

Eneste forskjellen er at de ikke får brukt Victory Points. Skulle du spille mye i BS og så oppgradere kontoen, skal visst antall VP være lagra et sted og dermed kan du bruke de når du har kjøpt expansion :)

Lenke til kommentar

Enno kan endelig pulle Pen missions, men det blir nok ikke mer BS og AI raid før han vokser noen level til. I tillegg har jeg farmet nok tokens for 1750 boardet, må bare få tak i det. Ganske greit å bruke Enno til å få tak i nanoer til Adv, samtidig som jeg bygger opp nok tokens. Satser på å få 2500 tokens etterhvert.

 

DeLutte - Hadde vært moro med noen Pen missions ja, borderens Sold er 210 nå, og driver mest med 220 Easy, men har vært grei og tanke for meg noen level. Som du sier, det er litt vanskelig å få team før en er level 190. Men de teamene som jeg har vært med på har jeg faktisk vært nr2 på dd. Challenger ftw. har OD'et adv's, sold's .... som alle har vært over 190, så joa.. sverdet mitt duger bra det. på 190 har jeg bestemt meg for å kjøre research igjen, kan få 100 mer 2HE da, og da vil 250 sverdet, som ligger klart i banken, smette på :cool:

 

Må inrømme at jeg var ganske lei av missions på adventureren en stund. På level 90 kjørte jeg full research med missions til jeg hadde 1000 tokens, den siste missionen var jeg så trøtt og lei at det var så vidt jeg klarte å holde øynene åpne :D. MEN det er vel verdt å få det boardet. Så mange bra modifiers! Så nå er det på tide å oppgradere NCU igjen. Uten for mye twinking kan han få på QL 235 Viral Mems, det kommer til å holde et par levels. Blir nok en spiller for det nye APF tenker jeg. Har fått tak i de fleste Morphs og heals, mens AC buffer har jeg nedprioritert foreløpig. Har ikke veldig mye IP tilovers så da får det bli senere.

Endret av DaTe
Lenke til kommentar
PvP er rett og slett en person versus person, en fight mellom 2 spillere. Det eneste en av dere trenger er å bli flagged. Man finner en omni eller clan guard, merker han og starter angrep, men du må stoppe angrepet før du har slått eller skutt på vakten, ellers kommer han etter.

 

Deretter er det bare å skyte vilt. Ulempen er at andre spillere kan bryte inn å ganke deg(drepe deg)

 

Ellers kan det være moro å stå ved bor bunker og fyre av burst eller noe slikt mot en random flagged person rundt din level.

8810817[/snapback]

 

Eg har ingen expansion pakker for øyeblikket endå og lurte på om det var ein måte for spille i BS uten å kjøpe den eine expansion pakken?

8802717[/snapback]

 

Fr00bs kan være med på BS på lik linje med ualle andre.

Eneste forskjellen er at de ikke får brukt Victory Points. Skulle du spille mye i BS og så oppgradere kontoen, skal visst antall VP være lagra et sted og dermed kan du bruke de når du har kjøpt expansion :)

8810904[/snapback]

 

Eg viste at det var person versus person, men berte lurte om korleis det foregjekk om man måtte invitere ein annen for å ta ein pvp. Det er mangen som spiller i BS i org'en min, så kan eg dra dit BS er eller må eg bli invitert av ein annen som skal vere med på BS?

 

Takker for svaret av begge to :thumbup:

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

DeLutte - Hadde vært moro med noen Pen missions ja, borderens Sold er 210 nå, og driver mest med 220 Easy, men har vært grei og tanke for meg noen level. Som du sier, det er litt vanskelig å få team før en er level 190.

 

8811672[/snapback]

 

 

Synd du ikke er i Inferno. Jeg har lagret din bror i friends lista og kommer til å invite ham til 220 easy Inf miss, om jeg ser ham online.

Vil kjøre mange av disse fremover, da lvl 9 skal tas på alle 7 research lines.

Må nok ha noen 10ere også.

 

De Lutte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...